X#+ DİLİ

302 6 0
                                    

Dersimiz boştu ve bu benim için iy ibir fırsat. Notebookumu çıkarıp okul internetine sızdım, amacım yanımda oturan çocuğun izine rastlamaktı. Ama birşey bulamıyorum, herşey çok profesyönelce yapılmıştı ya da ben yeterince bilgili değildim. Emin olmasam da üzerine iddia edebileceğim kadar o çocuğun kötü biririsi olduğunu söyleyebilirim. Aklımdan bedava internet için yapmış olabileceği geçse de kimse kısıtlı bir ağı kullanmak amacı ile kırmak için vakit ayırmaz, bunda başka bir iş var...öyle olmalı.

Birden aklıma gelen dün cadde karşısındaki çocuk, acaba o Sam olabilirmiydi ?

"Ne dersin Mike ? sence o adam Sam olabilirmi ? bir cevap yok...anladım, şarşırdığımı söyleyemem"

Eve gittiğimde .bat dosyasının derinlerine indim, uzun süren saatlerin ardından bu dosyanın daha önce varolmamış bir programlama dili kullandığını fark ettim. Evet, kodlarına ulaştım ve bu dosyanın nasıl çalıştığını, neleri hedeflediğini, amacını herşeyi öğrenebilirdim ama bunu yapamam. Anladım tek yer açıklama satırı olarak en üstte bırakılmış bir yazıydı.

//Bu dil C# ve C++ ın karışımı ile yeniden oluşturuldu. Adı X#+ (X sharp plus) dır.

Bu dosyayı kim yaptıysa bu dili de o yapmış olmalı ve sadece o biliyor. Bu dili ondan öğrenmem lazım, Oldukça zor ve kapsamlı herşeyi yapmayı mümkün hale getiriyor. Hızlı, güvenli, kapsamlı, nesne tabanlı ve çok ama çok gelişmiş bir programlama dili. Daha önce böyle birşey görmemiştim. Biraz daha baktıktan sonra Visual Basic'inde işin işine girmiş oldunu gördüm. Kodların sonunda ';' yoktu. Visual Basic'in sadece bu kısmı vardı geri kalan c# ve c++ dan geliyor. Peki neden bunu kaldırmayı istesinler ki,  Tabii yaa böylece daha hızlı yazmak mümkün olacak. Bu dil, saldırı amacı ile yaratılmış!

Bu dili sadece bakarak anlamanın imkanı yok. C# ve C++ ın en iyi özellikleri bir araya getirilmiş. Bu tamamen sıfırdan oluşturulan yeni bir programlama dili. Daha önce kimse buy dili bilmediği için herhangi bir saldırı yapıldığında karşı taraf çok zorlanacaktır hemde dili anlayamayacaktır, anlasa da X#+ o kadar güçlü ki karşı koyulamaz. Bir güvenlik sistemi bilenen dilleri karşı önlem alabilir. Bilinmeye karşı tamamen savunmasız olmasa da kırması çok kolay olacaktır. Bu dili bilen, herşeyi yapabilir.....

Ve şuanda, kötü amaçlar için kullanılıyor!

KARANLIK SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin