13. fejezet

1.8K 88 7
                                    

(Best bartenders ever😻❄😂)

•••

SCOTT SZEMSZÖGÉBŐL
(igen, tudom, ilyen még nem volt, de azért kell, hogy tisztázva legyen pár dolog - a szerk.😇)

Életemben talán először örülök annak, hogy ilyen kocsim van. 200hm/h-val száguldozok az autópályán nem törődve azokkal a büntetésekkel, amit majd kapni fogok gyorshajtásért. Talán még a jogsim is elveszik, de ez most nem fontos. Csakis Alison biztonsága érdekel, semmi más ezen a kibaszott világon.

- Az a büdös kur-...! - nem fejezem be a mondatot amit Laurennek szántam, mert egy kocsi hirtelen fékez előttem, és én is rátaposok a fékre. Még szerencse hogy időben észre vettem, mert így is csak pár centin múlott, hogy összetöröm-e az autót.
Elkáromkodom magam, majd hátrébb tolatok, kikerülöm az idióta sofőrt meg a kocsiját, és ugyan olyan sebességgel hajtok tovább, mint annak előtte. Minél gyorsabban LA-be kell érnem.
Az a nőszemély szerződést kötött azzal a mexikói maffia vezetővel, amelyiknek Ali apja megölte a fiát. A szerződésben az áll, hogy a banda elkapja Alit, Lauren pedig megkapja a volt férje pénzét, ami most Alison tulajdona. Így a maffia bosszút állhat, a ribi meg milliomos lesz.
De bassza meg, ezek az emberek bármit csinálhatnak vele! Megkínozhatják, megerőszakolhatják, csonkíthatják, sőt, még meg is ölthetik. Minden eszközük megvan hozzá.
A gyomrom borsó méretűre zsugorodik a gondolattól. Nem hagyhatom!
Meg kell tennem mindent annak érdekében, hogy Ali túlélje. Ha kell, meghalok érte. Ő adott nekem életet, és azt akarom, hogy ő is vegye el. Miatta legyen vége. Helyette fogok meghalni....

- Igen, ezt fogom tenni. Csak érjek oda időben. - suttogom magamnak.

•••

ALISON SZEMSZÖGÉBŐL

- Nekem alkohol kell... Ezt nem bírom tovább. - pattanok fel a parkettáról. Scott már három órája lelépett, minden cuccát itt hagyta, csak a telóját és a tárcáját vitte magával. Délután 4 óra van, és Shawn a barátom távozása óta egy szót sem szólt hozzám.

A konyhába rohanok, és megragadom az első üveget, ami a kezembe kerül. Mendes is megjelenik, és rémülten néz rám.

-Mi az? - biccent az üveg felé. Órák óta először szólal meg, amitől hangja kissé karcos.

Megnézem a feliratot.

- Vodka. - mondom váll rántva, majd leveszem a tetejét, és meghúzom. Az alkohol égeti a torkom, a gyomromat pedig hirtelen melegség járja át.

Shawn ijedten kapja ki a kezemből.

- Hülye vagy??!! Dehogy iszol te vodkát! Ha mindenképpen inni akarsz, csinálok neked egy koktélt vagy valami. Addig ülj le! - mutat a pult melletti bárszékekre.

Megadóan sóhajtok egyet, majd engedelmesen elhelyezkedek, és rátámaszkodok a pultra. Már most érzem a hatást, pedig még csak egy korty volt. Sosem szoktam inni, és ez meg is látszik. Az agyamra egyfajta köd telepszik, amitől nyugodt leszek, és nem stresszelek mindentől.

Nézem testőrömet, amint nekem háttal állva csinálja az italom.

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Mercy on me [Shawn Mendes ff] (BEFEJEZETT) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt