(His arms look a little stronger *fangörcs*)
ALISON SZEMSZÖGÉBŐL
Tanácstalanul nézek a kezemben tartott paintball shotgunra, ami a jelek szerint az én fegyverem lesz. Nem annyira szeretem a shotgunokat, mert egyszerűen... Nem az én stílusom. Hozzám sokkal jobban illenek a szekrénytáras fegyverek. Persze megint Shawn kapta a jobb fegyót...
Durcásan pillantgatok felé, amit egy idő után észrevesz, és érdeklődve néz vissza rám.
- Szeretnél cserélni? - kérdi lágyan, mire duzzogva megrázom a fejem.
- Nem kell. Tartsd meg! (az aprót te mocskos állat! - a szerk. xd) - fordítok neki hátat, akár egy öt éves.
- Cicám, ennyire már ismerlek. Hozd csak ide azt a shotgunt, és cseréljünk! - mosolyog rám őszintén, és mögém bújva egy apró puszit nyom a fejem tetejére. A rossz kedvem egyből tova szállt, és készségesen dörgölőzök a mögöttem álló fiúhoz. Megfordulok az ölelésében, így izmos mellkasával találom szembe magam.
- Jólvan te égimeszelő, szerencséd, hogy bírlak. - kuncogok.
- Szeretsz, vagy csak bírsz? - néz rám pajkosan, mire kiöltöm rá a nyelvem.
- Csak bírlak. - jelentem ki, majd kiszakadva az öleléséből rohanni kezdek előle. Veszi a lapot, és engem kergetve utánam kiált:
- Szeretnéd hogy megmutassam, mi a kettő között a különbség?
- Hajrá Mendes, itt a lehetőség. De előtte utol kell érned. - nevetgélek futva, megfeledkezve arról, hogy az Égimeszelőnek konkrét mamutfenyő lábai vannak, amivel másodpercek alatt utolér, és rám veti magát. A földön fetrengve röhögök, jobb kezemmel fogom a bal oldalamat, ugyanis az esés következtében elég csúnyán beütöttem, de nem foglalkozok vele. Shawn rajtam fetrengve szuszog, majd két kezével félig felnyomja magát, így a törzse lekerül rólam.
- Szóval... Mit is beszéltünk meg? -somolyog. - Ja igen, hogy megmutatom mi a különbség aközött hogy bírsz valakit, és aközött hogy szeretsz valakit. - gonosz mosolyra húzza ajkait, és... Minden erejét bevetve csikizni kezd. A hirtelen ingertől megugrok, és nevetve próbálok kiutat találni kínzó ujjai közül, de a mancsai mindenhol ott vannak, és egy lehetetlenségnek bizonyul a szabadulás.
- NEH-EH, SHAWN, FEHJEZDH.. MÁHR BEH! - visítom kínlódva, de csak nem akar elengedni.
- Látod Ali, ilyen amikor bírsz valakit. - mondja, miközben tovább csikiz. - Tehát szeretsz?
- Ne-hem. - ordítom nevetve, tovább húzva az agyát, de úgy tűnik rossz döntés volt, mert feljebb kapcsol, és az eddigieknél is erősebben és gyorsabban kezd csikizni. Tehetetlenül vonaglok alatta, várva a kínzás végét, de úgy tűnik Shawn jól szórakozik, és esze ágában sincs abba hagyni.
- Na és most szeretsz? - kérdezi pimaszul, mire megrázom a fejem. Igen, makacs vagyok.
Shawn hirtelen befejezi a csiklandozást, én pedig végre némi levegőhöz jutok. A fiú lehajolva hozzám egy apró puszit nyom a szám szélére, majd újból feltolja magát.
- És most?
- Még mindig nem. Főleg ezek után. - pillantok fel rá összeszűkült szemekkel.
YOU ARE READING
Mercy on me [Shawn Mendes ff] (BEFEJEZETT)
ActionA nevem Alison McCarthy. 17 éves vagyok, Dallasban élek Texas államban. Eddig sem mondhattam magam átlagos tinédzsernek, de egy nap az egész életem fenekestül felfordult.. És semmit sem tudtam ellene tenni. 2018. 03. 21. #7 - Akció 2018. 03. 24. #5...