26. fejezet

1.3K 72 7
                                    

(@cezdarke: @shawnmendes a @sztigetoffical-on. - Elképesztő show! NE próbáljátok ki a magyar rövideket!

@shawnmendes: LOL nagyon is ajánlom a magyar rövideket

@cezdarke: @shawnmendes a legveszélyesebb csapos örökre)

Oké ezen kiégtem..

SHAWN SZEMSZÖGÉBŐL

- A hadüzenetet átcsúsztattam az ajtó alatt. - suttogja Ali belépve az ajtón, amint visszaért a "lopakodó hadjáratról" - Remélem észre veszik. Ha meg nem, akkor ez van. Maximum felkészületlenül éri őket a dolog.

- Ügyes voltál Kistigrisem! - dicsérem meg büszkén mosolyogva. Sosem szerettem, ha egy lány beszari és mindentől fél, és azt sem, ha állandóan hisztizik. Az olyan idegesítő tud lenni. Folyamatosan vigasztalni, meg bocsánatért esedezni, pedig azt sem tudod hogy mi rosszat tettél. Bah. A hideg is kiráz az ilyen emberektől. De Ali... Teljesen más tészta. Vagány, belevaló csaj, ráadásul rendkívül precíz. Ha szükséges, kiválóan palástolja az érzelmeit, de ha arról van szó, minden érzelmét kiteregeti. A cuki pillantásokból másodpercek alatt át tud váltani hűvös, sőt szinte jeges tekintetre, és érzelemmentesen közli bárkivel, hogy kinyírja. Mindig is egy ilyen barátnőre vágytam, akit nem muszáj dédelgetni, mert meg tudja védeni magát. Alison pont ilyen fajta. Nem is álmodhatnék jobbat nála. - Viszont Ali... Egy haditervet is kéne készíteni. - szólalok meg egy kis tanakodás után. - Végtére is háború lesz, vagy nem?

Elgondolkodik, majd egyetértően bólint.

 - Ez jogos. Na és mi a terv?

- Először is leszögezném, hogy nem vagyok a legjobb stratéga, de azért próbálkozok. (megj. A stratéga az a személy, aki a stratégiát készíti, bár ez gondolom elég egyértelmű. - a szerk.) Első és legfontosabb dolog a figyelem elterelés és a megtévesztés. Tudtad, hogy a második világháborúban a Normandiai partraszállás hajnalán a szövetségesek egyenruhába öltöztetett bábukat dobtak le ejtőernyővel, hogy eltereljék a német csapatok figyelmét a valós partraszállási helyszínről? Vagy hogy a németek kiváló bűvészeket és szemfényvesztőket használtak az ellenség megtévesztésére? Nekünk is egy hasonló hadműveletre lenne szükségünk. 

- Rendben. És mivel kezdjük?

- Nincs véletlenül egy alaprajzod a házról? Az sokat segítene.

- De van. Egy pillanat. - az asztalhoz lép, majd kutakodni kezd a fiókban. Kis idő múlva egy A3-as lapot húz elő, mire vigyorogva kikapom a kezéből és elhasalok az ágyon. Ideje tervezgetni!

ALISON SZEMSZÖGÉBŐL

- Most komolyan Shawn? Ezt mégis hogyan gondoltad? Támadjunk több hullámban? Hogyan? Ketten vagyunk ember!!! - nem tudom, hogy röhögjek, vagy sírjak a szerencsétlenségén. Amikor azt mondta, hogy nem jó stratéga, szerintem arra gondolt, hogy iszonyatosan rossz stratéga. Te jó ég! 

- Jó na, nem kell rögtön leszedni a fejemet. Csak egy ölet volt. - duzzog.

- Ja, csak egy ötlet. Egy rettentően értelmetlen és használhatatlan ötlet. - motyogom.

- Ha nem tetszik, találj ki jobbat Kislány! Hajrá! 

Egy fáradt sóhajt eresztek. 

- Shawn, a legegyszerűbb lehetőséget kihagytad. Ti fiúk mindig túlbonyolítotok mindent. Ha már az elterelésnél tartunk... Te is tudod, hogy a fiúkat a farkuknál és a hasuknál fogva lehet vezetni. Nos, mivel nem akarok kurvás lenni, és gondolom te sem szeretnél nekik sztriptízelni, mi lenne ha főznénk nekik? Scott kedvenc kajája a brokkolis-húsos penne. Gyorsan elkészíthető, és garantáltan lefoglalja őt egy időre. És ahogy láttam, Kyle mindenevő. 

Mercy on me [Shawn Mendes ff] (BEFEJEZETT) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu