ALISON SZEMSZÖGE
Durcásan megyek le a lépcsőn, viszont a konyhába befordulva hatalmas mosoly szökik az arcomra. Kyle egy virágos köténnyel a derekán főz valamit, míg Jonathan egy széken ülve dobol az ujjaival az asztalon. Meglehetősen éhesnek tűnik. Vigyorogva lépek be a helyiségbe, és megköszörülöm a torkom. Erre mindketten felém kapják a fejüket, majd egyszerre indulnak meg felém, és szoros ölelésbe zárnak. Jonathant nagyon régóta nem láttam, Kyle pedig az elmúlt időszakban bebizonyította bátorságát. Hatalmas kő esett le a szívemről, amikor tudatosul bennem, az összes számomra fontos ember biztonságban van, és együtt várták, hogy felébredjek. A felismeréstől és a belőlük áradó feltétlen szeretettől rám tör a zokogás, mire Jonathan riadtan tol el magától, hogy a szemembe tudjon nézni.
- Ali, mi történt? Mi a baj? Fáj valamid? Hozzak fájdalomcsillapítót? Mit tudnék tenni érted? - törődésétől csak még jobban zokogni kezdek.
- Ha nem mondod el hogy mi bánt, nem tudunk segíteni, Alison! - Kyle kissé lányosan nyávog, mire könnyes szemmel fordulok felé, és megrázom a fejem.
- Ne-Nem.. Ezek... - hüppögök. - Ezek örömkönnyek. Cs-Csak örülök hogy épségben vagytok.
Megkönnyebbülten sóhajtanak fel, ezt követően Jonathan újból erős karjaiba zár, Kyle pedig követi a példáját. Ekkor lép be a két jómadár a konyhába, és egy "CSOPORTOS ÖLELÉÉÉÉS" kiáltással lerohannak minket. Majdnem összeroppanok az engem szorongató karoktól, de különösebben nem zavar, sőt, amint megérzem a barátom mentolos illatát az orromban, egyből pír szökik orcámra, és szívemet melegség járja át. Kisfiúsan szorít magához, a többieket eltolva mellőlem. Göndör tincsei csiklandozzák a nyakamat, meleg leheletétől libabőrös leszek. Csak most jövök rá, hogy tulajdonképpen mennyire is hiányzott már ez az ölelés, és hogy mióta vágyok már erre. Egy családra. Mert ők a családom.
- Na paszdmeg, oda ég a kaja! - kiált fel Kyle, mire egyszerre nevetünk fel. A virágos kis köténykében a tűzhelyhez rohan, és fintorogva csekkolja a szénné égett..... Fogalmam sincs hogy mit, mert már csak egy fekete maszlagot látok. Csalódottan burítja a kukába az ételnek nem nevezhető valamit, majd felénk fordul. - Választhattok. Csokis, vagy mézes müzlit akartok enni? Én a mézeset ajánlom, mert a csokisba tegnap egy fülbemászó költözött.
Elhúzom a számat. Ez undorító.
- Kössz, én inkább kihagynám. Különben is, nekem hús kell. Jó sok hús. Nincs véletlenül? - kérdezem.
- Háát, tegnap estéről maradt szarvas pörköl.. -
- Ne mondd tovább! Hol van? Hol találom? - vérengző vadként ugrok a hűtőhöz, az ajtaját kinyitva pedig rávetem magam a "zsákmányra". Hiába vagyok lány, néha én is tudok úgy enni, mint egy disznó. Főleg akkor, ha napok óta csak kenyeret ettem. Ehhez inkább nem szólok hozzá...
A többiek röhögve nézik tettem, de inkább ők sem szólnak bele.
- Én a mézes müzlire szavazok, mert úgy látom abból a pörköltből már nem fog jutni nekem. - rikkantja Scott, aztán leveszi a polcról a gabonapelyhet, és bevonul vele a szobájába.
Shawn és Kyle hitetlenkedve néz utána, majd a csokis müzlire vezetik tekintetüket.
- Azt hiszem, nekünk már csak ez maradt. Végülis, ha Bear Grylls meg tudta enni azokat a hernyókat, nekünk sem lehet nagy bajunk egy fülbemászótól... - nyel nagyot Mendes, és az undor kiül a szép pofijára. Erre a kijelentésre Jonathan homlokon üti magát, mint akinek fizikai fájdalmat okoz a két fiú hülyesége.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mercy on me [Shawn Mendes ff] (BEFEJEZETT)
AksiyonA nevem Alison McCarthy. 17 éves vagyok, Dallasban élek Texas államban. Eddig sem mondhattam magam átlagos tinédzsernek, de egy nap az egész életem fenekestül felfordult.. És semmit sem tudtam ellene tenni. 2018. 03. 21. #7 - Akció 2018. 03. 24. #5...