Lanet olasica herif!
Sevdigini neden belli etmiyorsun anlayamiyorum. Kac yildir benimlesin de sorun ne ?
"Olmuyo yapamiyorum" demenin sebebi ne ?
Aklimdaki bu sorularla uyuyakalmisim. Resmen bir gok gurultusuyle uyandim. Ne oldugunu anlamaya calisirken ,birinin bana bagirdigini duydum ve kapiyi acmak icin kalktim..
Kapiyi actim ve karsimda Toprak.
-Hayirdir yavrum ya?
+Cok önemli seyler oldu ve dayanamadim geldim.
Karsimda kardesim dedigim insan salya sümük agliyor ve iceri daver etmemi bekliyordu. Saskinligimi mazur görerek iceri coktan girmis ve mutfakta cay suyu koymustu bile...
Bir sigara yakti ve oturmami isaret etti.
-Bekle hemen geliyorum ,diyerek salona gittim ve sigarami kaptigim gibi mutfaga gectim. Kolumdaki lastikle saclarimi toplarken ,
-Anlatacaklarima inanamayacaksin,diyerek anlatmaya basladi.
Oglum noluyordu lan ? Bu kiz neler anlatiyordu boyle ? Bunlar neden bize boyle davraniyordu ? Kafamda deli sorular modunda dinlemeye devam ettim. O kalkip cay bile dökmüstü.
Ardi arkasi kesilmeyen sigaralarin sonunun gelmesini isteyerek
-Yeteeeeer ! diye bagirdim. Saskin saskin yüzüme bakiyordu.
-Yeter lan ,icme sigara artik. Kendini perisan etmissin. Bi sakinles ! Bu sen degilsin !! Ve bizim yanimiza tasiniyorsun,bitti nokta. O kilkuyrugu yaninda yasamana izin veremem !
diye bagirmaya basladigimda karsimda saskinlikla beni izleyen kiz bu sefer de kahkahalar atmaya basladi.
N'oluyo ya ? diye gecirdim icimden.
Gercekten sakinlesmeye ihtiyacim vardi. Toprak 'la aramiz her zaman oldukça iyiydi.
Toprak ve Duru bölümlerinde oldukça başarılılardı. İkisinin de marjinal bir kisiligi vardi.. Okulun en havali kizlarindan biri kiz kardesim ,ötekisi ise dostumdu..
Ben ise radyo -televizyon okuyordum. Aramizda bir sinif frk vardi. Malum ben tembel bir ögrenciydim. Biraz astrolojiye düskün ,rock müzik dinleyen ,1.60 boylarinda ufak tefek ,japonumsu bi kizdim.Toprak ve Duruyla gecmise cizgi cekip ,yeni bir hayata baslamaya karar verdim..
Ve bunun üzerine Toprak ,bizim yanimiza tasinir. Yasasiiiinnn !! İste hayat simdi basliyooorr.. Eylül,Duru ve Toprak.. Bu üclüyü seviyorum.
--------
Vee Toprak'a esyalarini tasimada yardimci olduk. Bir güzel yerlestirdik ve tabi ki ona bir sürprizim vardi. Bu aksam tekila partisi yapacaktik.
"Uzun zamandan sonra kopmaya hazir misiniz beybiler ?" diyerek kizlarin odasina dalis yaptim. İkisi de yüzüme bakti ve sevinc cigligiyla beraber birbirimize sarildik. Bundan sonra her sey cok daha güzel olacakti..
Hazirliklar tamamdi. Markete gitmis ve alisverisimizi yapmistik. Aksam yemegimizi yedik ve sonrasinda buuuum ! Parti zamaniiii :)
Müzikleri coktan ayarlamistim. Bu gece harika olacakti ve uyandigimizda yepyeni bir gün bizi bekliyor olacakti. Sarkilar calmaya basladigi anda ,
1
2
3...
Herkes sirasiyla yudumlarini aldi. Agzimiza limonlari attiktan sonraki hallerimizi fotograflandirarak bugünün anisina onu cerceveletmeye karar verdik.
Saatler gectikce sarkilar söylemeye baslamis ve bol kahkaha atiyorduk. Artik Toprak ve ben icin ,ne Murat vardi ne de Sinan..
Saat sabahin 5iydi ve uyumaya karar verdik. Kendimizi yataga zor attik...
Aksama dogru bir mide bulantisiyla uyandim. Öğğhh..
Aptttaaal kafa aptal !! Bu kadar icersen olacagi buydu iste.. Neyse elimi yüzümü yikadim ve bipp. Telefonuma mesaj geldi. Bana kim mesaj atar ki.. Sinan 'la aramiz berbatti ve o olmasi imkansizdi. Bunlari düsünürken bir yandan da telefonumu ariyordum.
Lanet sey ,nerdesin ? Ufff ,bulamiyorum.. Sonunda telefon calmaya basladi ve koltugun arkasindan cikti. Bunu buraya ne ara atmistim. O derece sarhos muydum yoksa ?
Telefonu sonunda buldum. Susmak bilmiyordu. Elime aldigimda ne göreyim. Sinan ariyordu.
-Alo ?
+Kapiii !!
Bu nasil bir ses tonuydu ? Surekli kendime sorular sormaktan bikmistim. Ve kapiyi actim. Elinde bir pasta ve "Beni iceriye davet etmeyecek misin?" diyen gözler..
İceriye girdi ve pastayi dolaba koydu.
-Kizlar uyuyor ,sessiz ol. Dedim.
Sacma sapan cigliklar atiyor,beni sarip srmalamis ,deli gibi dans ediyorduk. Durdum.
-Burada ne isin var ?
+Beni özledigini bilmiyordum.
(ohaaa ,oyle mi demistim?)
-Öyle miiiii !
+Özledim dedin ve sabah ilk otobusle yanina geldim..
Saka miydi ? İnanmiyorum. Bütün gece kafayi bulup ,aptal gibi Sinan 'a mesajlar yagdirmistim.
Sinan ,İzmir'de okuyordu. Aslinda birbirimizi cocukluktan beri taniyorduk ve birbirinden nefret eden bu iki insan birbirine öylesine baglanmisti ki..Sonunda üc yillik bir beraberligimiz olmustu. Ona köpek gibi asık olmustum. Her animda o vardi ve ben onu bitiricem derken aslinda
daha da berbat etmistim.
Beni aldatan ,bana sanki onun bir esyasiymisim muamelesi yapan bu insanla bir daha olamam diye düsünürken ,suan da tam karsimda duruyor ve gülüyordu. Aptal Eylül !! Kendime ne kadar cok aptal dedim böyle.
O sirada istemsizce kahve yapmis ve masaya oturup sigarami yakmayi düsünürken ,belimden tutup kendine cekti..
-Sensiz yapamam... Demeye basladi. Bir anlik bir refleksle onu öpmek istedim. Ama yapmadim. Kulagima sevgi sözcükleri fisildamaya basladi.
-Sinan yeter ,diyerek itledim.
Simdi sana otobüs bileti aliyoruz ve gidiyorsun. Bir daha da yüzünü görmek istemiyorum. Lanet olasi bir kac mesaj ve ben bunlarin hic birini hatirlamiyorum. Simdi defol ! Diyerek isaret parmagimla kapiyi gösterdim. Donup kaldi. Ve arkasina bile bakmadan gitti. Bir anda gözümden yaslar akmaya basladi ve hickirarak aglamaya basladim. Simdi iste tamamen bitmisti. Biz bitmistik. İstedigim o özgür hayata kavusmustum. Ve o sinirle elime gelen herseyi firlatmis,telefonu parcalamis ,bardaklari kirmistim.
Hadi kizim toparlan. Bunu sen istedin.
Gözyaslarimi sildim ve etrafi toparlamak icin oturdugum yerden kalktigimda karsimda kizlari gördüm. Ne olup bittigini anlamaya calisiyorlardi. Ve sinirliyken kesinlikle bana bulasilmayacagini bildikleri icin mutfaktan ciktilar. Etrafi topladim ve banyoya dalis yaptim. Sicak su iyi gelmisti..
----
Aradan onca zaman gecmisti ve aklim hala Sinan'daydi. Ama aramayacaktim. Ve kendimi ise ve okula vermeye basladim. Herkes biseyler oldugunun farkindaydi. Ama kimse sormaya cesaret edemedi..
---------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.
RomanceEylül ,22'sinde hayattan güzel seyler bekleyen bir genc kizdi.. Ve yanina aldigi iki kisiyle beraber aslinda yeni bir hayata baslamaya karar vermisti ,fakat Sinan her seyi mahvedecekti.. Bakalim Eylül ,Sinan 'la nasil savasacakti ?