Mesaji hic almamisim gibi davrandim günlerce..
Güven ile zaten calisma saatlerimiz denk gelmiyordu. Görmedim yüzünü,görmekte istemiyordum..
Cunku o benim arkadasimdi ve bana bunu yaptigina inanamiyordum.
Bunlari düsünürken yanima Faruk geldi. Benim arkadas diye basladigi lafi öyle bir bitirdi ki ,anlatamam. Cocuk benden gercekten hoslanmisti.
Bu nedir abi ya kismetim mi acildi nee.. Merakta etmiyor degildim hani. Bizi bulusturmak istedigini söyledi. Olur, dedim. Ve hadi o zaman diyerek koluma girdi.
N'oluyo laan ? Nereye gidiyoruz böyle? Koyverdim gitti. Arkadasinin yanina gelmistik.
Saka mi buuu ? Ama bu cocuk... Ohaa..
O cok begendigim ,gozlerimi alamadigim cocuk bizim Faruk'un arkadasi cikti. Faruk bizi tanistirdi.
-Eylül - Caner.. Caner - Eylül.
+Memnun oldum.
Ve tabiii bende..(isim uyumuna bakar misin yaa. Caner'immm )
Gözlerimi Caner'den alamiyordum.
Gercekten cok yakisikliydi. Uzun boyluydu ,esmerdi bi kere, kirli sakallari vardi ve cok tatli gülüyordu.
Uzerinde beyaz bir gomlek ve altinda sutlu kahve pantolon vardi. Bir sigara icisi vardi kii ,sormayin gitsin.
Dumanin olayim beni de cek icine ,diyesim geldi resmen. Herif bildigin tasti.
Alllahim.. Sinan'dan sonra boyle bir tatlilik bana fazlaydi. Ya da hicte fazla degildi..
Muhabbet koyuydu ve ilk defa boylesine mutlu hissediyordum. Sinan'la da bu kadar guluyordum ama huzuru sanki hic hissetmemistim.
Bir kere bu herifin yaninda rahattim. Kasmiyordum kendimi.
Sinan 'la gecen onca yila ragmen kalbim hic boyle atmamisti. Ama Caner tokalasmak icin elimi tuttugunda bile kalp atislarimi disaridan duyabilirdiniz.
Resmen islik calip ,dans etmek istiyordum ama donup kalmistim. Caner'den cok etkilendigim dogruydu.
--------
Yatagima uzandigimda dusundugum tek sey Caner'in gülümsemesiydi. Gözlerimi kapattigimda onu görüyordum karsimda.. Kalbim "Caneeerrr,Caneer" diye atiyordu. Ve o gece Caner'i düsünerek uyuyakaldim.
----------
-Alooo ?
+Topraaaaak. neredesin ? Sana anlatmam gerekenler var.
Toprak evde yoktu ve Duru ile ikisine ayni anda anlatmak istiyordum.
O sirada Toprak eve gelmisti. Meger markete gitmis. Kahvaltilik almaya.. Kahvalti sofrasina oturdukk ve anlatmaya basladim.
-allaahim.yok yani ben asik falan olamam,kizlar. Ama bu cocuk aklimdan cikmiyor. İcimde kelebekler degil ,bildigin butun hayvanlar dans ediyor. Bir bakisi vardi kii.......
Duru : Hobaaaa,ablaaa. Sen abayi yakmissin.
Toprak : kesinlikle bacim. Ayy neyse anlat hadi cok heyecanli.
- Neyse devam ediyorum. Boyle bi kere asil duruyo. Karsidan bi albenisi var yani. Nasil desem ,mmmmm... Yani kasli kollar filan. Dehsett yakisikli. Sinan onun tirnagi bile olamaz o derece. Tabi Sinan'i bir cirpida silip atamam ama bu bildigin afet yahu..
Kizlar : Eeeee ?
-Lan bi durun. (cay koyuyordum ve anlatmaya devam ettim.)
- Aksam bana mesaj atti. Seninle tanismak guzeldi,diye. Basta bi anlam veremedim yani sanki bi daha gorusmeyecekmis gibi konustu ama bana bi kahve ismarlamak istedigini soyledi.
+Sakaaaaa. Yuuuhhh... Ayyy cok heyecanlii. Diye devam etti Toprak.
Duru 'dan hic ses cikmiyordu. ve anlatmaya devam ettim.
-Bu cocuk hayatinda hic asik olmamis. Kimse vazgecilmez degildir diyenlerden. Eee tabi oyle diyince malum bende sinir oldum.. Ama ben naparimm ?
Duru : kendine asik edersin. Diye kafasini saga sola sallayarak ,takmaz bi tavirla konustu duru.
-Tabi ki de.. Boyle insanlari sevmiyorum. Herif bildigin tas ama egosu onu kücültüyor. Pis egoman!! Neysee iste tamam ben konusucam ama hemen tav olmak yok.
Toprak : yalana bak!
(Diye kahkaha atti. ) Hemen tav olmayacakmis. Gözlerinin ici parliyo lan salak. Basbaya olmussun bile coktan.
Dedi ve neseli neseli kahkahalar atarak cayini yudumlamaya devam ettiler ikisi de.
Bildigin benimle dalga geciyorlardi. Aslinda gecmiyorlardi. Dogruydu. Ona hayran olmustum.. Ve buyuk bulusma icin sabirsizlaniyordum.
-------
Ve bulustuk.
Amaan allahim. Eve neseli bi sekilde dönüyordum. Kahve icmis ,ardindan tavla oynamis ve muhabbetin dibine vurmustuk.
Sonrasinda beni eve birakmisti. Beraber yuruyerek buralara gelmistik. Evi ,bizim eve cok yakin diye beni biraktiktan sonra yurumeye devam etti.
Arkami döndügümde kizlarin camda oldugunu gördüm. Aptal gibi siritiyordum. Onlara kizmadim.
Benden havadisleri bekliyorlardi. Ve ikisi de eve girdigim anda beni koseye sıkıştırdı.
-Kizlar cok yorgunum ,yarin anlatirim.
Diyerek odama ciktim.
Biraz merak etsinler canim alla alla.
Üzerimi degistirdim ve kendimi direkt yataga attim. Tavana bakarak siritan bir aptaldim artik.
Ve ona mesaj atmayi dusunuyordum.
En azindan bi tesekkur mesaji...
Ama o benden once davrandi ve biiiiip..
" Hayatima renk katmaya devam edecek misin ? "
(Ederim yavrum,ederim.. Sana her türlü rengi katarim ben. Seni yerimm salak sey.. )
İc sesimden neler geciyordu boyle.. Cevap ne yazmaliydim ?
Caner benden etkilenmisti belli ki.. Ya da onun icin basit biriydim ve amaci farkliydi. Kimseye guvenemiyordum Sinan yüzünden..
Uff Eylül ,kendine gel ve su cocuga cevap yaz.
" Tabii ki. "
Bu ne lan boyle odun gibi. Tabii ki 'ymis. Maal boyle mi yazilir? Sil sunu Eylül..
" Mmm.. Neden olmasin :) "
Evet bu daha iyi. Yolla kocum benim yolla..
Ve gönderildi..
Ona bir sans verecektim ,evet..
Tabiii ki .. Hayatina renk katmaya devam edecektim..
Cünkü ,ayni seyleri bende hissediyordum...
Sanki ,bu cocuk.......
Evet ,Caner...
Sanki digerlerinden farkliydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.
RomanceEylül ,22'sinde hayattan güzel seyler bekleyen bir genc kizdi.. Ve yanina aldigi iki kisiyle beraber aslinda yeni bir hayata baslamaya karar vermisti ,fakat Sinan her seyi mahvedecekti.. Bakalim Eylül ,Sinan 'la nasil savasacakti ?