Cok güzel bir yerdi burasi.
Denizin dibi gorunuyordu. Ustelik agaclarla kapliydi ve muhtesem hissediyordum.
Arabadan inmis deli gibi sahilde kosturuyordum.
-Hadiii sende geeel.
Caneeeerr ,burasi muhtesem.
Diyip kollarimi iki yana acmis ,kendi etrafimda dönüyordum. Caner ise durmus öylece bana bakiyordu.
Ve gülümsüyordu.
-Delinin tekiymissin sen.
Diyip ellerimi tutmustu.
İste o anda daha da yakindan izlemeye basladim onu.
Mukemmel yüz hatlari vardi. Kusursuz görünüyordu.
Ve gercekten muhtesem gülümsüyordu..
Caner ic ses : Bu kadr tatli olma ama suan da seni opmemek icin zor tutuyorum kendimi.
Sanki butun dunyanin yükünü tek basina tasiyormissin gibi yorgun bakan o gözlerde hayat var ama güzellik. Gülümsemek sana cok yakisiyor ve senin gülmen icin her seyi yapacagim.
--------
Caner ,Eylül' e vurulmustu.
Eylül 'ün cocuksu tavirlari onun ilgini daha cok cekiyordu. Cunku Caner cocuklugunu yasayamamisti. Daha 12-13 yaslarinda calismaya baslamis ve hasta olan annesini uzmemek icin her seyi yapmisti.
Eylül ona ilac gibi gelmisti. Onunla beraber Caner' de kosmaya baslamisti.
Kumsalda deli gibi kosuyorlardi ve Eylül yere yigildi. Bu seferde agliyordu.
Caner ona sarilmak istedi. Ama yapamadi.
- Neden ? Neden her sey benim basima geliyor ? Yasadigim seyler....
+ Ssssttt... Sus ve bu guzelligin tadini cikart. Diyip yanina oturdu.
İcinden ona sımsıkı sarilmak geliyordu.
İc sesi susmuyordu.
-Ahh bee Eylül. İlk defa birine boylesine tutuldum. Bir bilsen sana hayati en guzel sekilde yasatacagimi..
Bir bilsen canini yakanlarin canini daha da fazla yakmak istedigimi. Seni hep koruyacagima söz veriyorum..
Diye kendi kendine konusurken ,Eylül dizlerine uzanmisti.
--------
Günes gözümü aliyordu. Caner'in yüzüne bakamiyordum. Ve gozlerimi kapatip dalgalarin sesini dinlemeye koyuldum. Gercekten huzurluydum onun yaninda..
-----
Eve dönmüstüm. Herkes uyuyordu. Ben ise acayip yorgun ama mutlu hissediyordum.
Ve uzandim..
" Geç de olsa döndüm zarardan ,değerimi bileni buldum.. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.
RomanceEylül ,22'sinde hayattan güzel seyler bekleyen bir genc kizdi.. Ve yanina aldigi iki kisiyle beraber aslinda yeni bir hayata baslamaya karar vermisti ,fakat Sinan her seyi mahvedecekti.. Bakalim Eylül ,Sinan 'la nasil savasacakti ?