O gitti..

26 1 1
                                    

Hepsi Sinan yuzunden.. Allah'in cezasi !!!

Kendimi odaya kapatmis ve surekli yatiyordum. Telefonumu kizlara vermistim ve kimseyle haberlesmek istemiyordum.

Sinan'i evden kovmustum. Onun yuzundendi her sey. Surekli icimden ona kufurler yagdiriyordum.

Caner'e yazmaya yuzum yoktu. Hakliydi. Bir daha boylesini bulamayacaktim belki de.. O cok etkilendigim ,hatta aşık oldugum adam artik yoktu.

Kalktim ve dus aldim. Mp3 calarimi alip yuruyuse ciktim. Temiz hava iyi gelmisti..

Kendimi neden boyle harap ediyordum ki ?

Sonucta daha buyuk acilar yasamistim. En azindan kullanilip atilmamistim.. Hakli yere cikmisti hayatimdan.

Ama olamazdi. Olmamaliydi.. Caner hayatimdan cikamazdi.

------

Ve o sirada yagmur basladi. Herkes bir yerlere kostururken istifimi bozmadan yurumeye devam ettim. Kafami kaldirdigimda kendimi Canerlerin evinin onunde buldum.

Aglamak uzereydim. Ve karsida oylece durmus ,eve bakiyordum. İc camasirima kadar su gibiydim..

Keske simdi gorseydim Caner'i.. Askindan sirilsklam oldum laan. Gormuyo musun iste ,derbeder oldum. Ölüyorum görmüyo musuuun ?

-------

O sirada gecen bir araba su sicratmisti. Gerzek herif !!

- Duzgun kullansana lan ,hayvan !!

Aman tanrimm. Adam durdu.. Ohaaa geri geri geliyor.. Simdi sictin kizim iste. Hayallere daldin ve sonunda cezani cekeceksin.

Adam arabadan indi ve uzerime dogru yurudu.

-Konussana sürtük! Yol kenarinda durmus bir de arkamdan bagiriyorsun !!

(ohaa herif beni ,gece bekcilerinden sanmisti.)

O sirada bogazima yapismisti ve zor nefes aliyordum.

- Senin been... Diyebildim sadece.

Korkmuyordum. İnsanlar etrafimiza toplanmisti ,yapma etme diyorlar ama adama engel olamiyordu.

Sanirim son nefesimi veriyordum. Gozumun onunden anilarim gecti. Ama nedense sadece Caner geliyordu..

Gülüsü.. Beni öptügü o an.. Sahildeki aptal gibi kosmalarimiz... Dans edisimiz..

Her sey birer birer gözümün önünden geciyordu. Gercekten artik nefes alamiyordum ve kimse müdahale edemiyordu. Yagmur zaten alabildigine siddetliydi.

Kulagima bir suru ugultu geliyordu.

Adamin hala ;

-Konussana lan ,dedigini dudaklarindan okuyabiliyordum..

Sesim cikmiyordu. Gözlerim kararmaya basladi. Artik etraf bembeyazdi.

------

Ölüm..

Bu kadar sogukmuydun sen ? Vucudumu hissetmiyordum. Zaten herif oyle gucluydu ki ,ayaklarim havadaydi..

Günlerdir intihar etmeyi dusunmustum ama sacma bulmustum. Simdiyse herifin tekine attigim bi laf yüzünden ....

Ahh Caneeer ,sevgilimm.. Son askim sensin benim. Seni aldatmadim melegim. İlk defa degerli oldugumu sende hissettim. İlk defa huzuru senin kollarinda bulmustum. İlk defa birinin elini tuttugumda guvendeydim...

-------

Anneee...

Babaaa....

Duruuu...

Toprakk..

Ve Caneeeerr..

Sizi seviyorum.

O anda adam kalabaliga laf yetistirirken ,

Son anda aldigim bir nefesle haykirdim..

" Caneeeerrr ..  "

Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin