Gözlerimi actigimda duvarlari maviye boyanmis ,sirin bir odada yatiyordum. Duvarda Galatasaray atkisi ve formalari asiliydi.
Neredeydim ben ? Ustume basima baktim. Uzerimde bir erkek tisortu vardi.
Amaan Tanriimm !
Kacirildim galiba. Offf Eylül.. diye bastirdim icimdeki bu sacma sapan duygu.
Hatirlamaya calistim. Ama kafamda da bir aci hissediyordum. Sanirim kafami vurmustum. Ama nasil ? En son adamin biri bogazima yapismisti ve nefes alamiyordum. Korkmustum ve agzimdan sadece onun adi cikiyordu.
Bir dakika bir dakika..
Bayginlik gecirmeden once gordugum biri vardi. O hayatimi kurtarmisti. Yuzunu net gorememistim ki... Kimdi bu simdi ?
O sirada kapi aralandi. Bir cift göz bana bakiyordu.
Caneeer .. Beni o mu kurtarmisti ? demek ki burasi onun odasiydi. O zaman bu cocuk mavi tonlarini seviyor ve koyu bir Galatasarayliydi..
'Uyanmissin güzellik.'
Uyandim uyanmasina da.. Sapiiikk ! Uzerimi o degistirmisti. Olamaz. Cok utaniyorum.
-Hi hi..
+İyi bakalim ,nasil hissediyorsun ? Son anda dengeni kaybedip basini carptin. Ufak bi sislik baska bir sey yok. Bu halinle bile cok güzelsin.
diyip ,burnuma bir öpücük kondurmustu.
Bu halimle mi ? Cok mu güzeldim ?
-Caneer ,uzerimi sen ... ?
+Merak etme ,gozlerimi kapattim.
diyerek siritmaya basladi. Biliyordum iste.
Pislikkk !!!
-Dalga gecme benimle ,off cok utaniyorum. diyerek yorgani üzerime cektim.
Güclü kollariyla yorgani cekip ,'Sacmalamaa' diye haykirdi. Cok yakindik. Ve bu sefer dayanamayip onu öpen ben olmustum.
İki elimle yanaklarindan tutup dudaklarindan öptüm. Sonra kollarimi boynuna doladim..Kendime dogru cektim ve Caner üzerimdeydi. Aramizda yorgan vardi ve bu boyle olmazdi. Onunla sevisecektim. Bunu istiyordum.
Caner yorganin altina girmeyi tercih etti. Ve eliyle beni iyice kendine dogru cekti. Yan yatiyorduk. Bacagimi onun uzerine attim ve eli bu sefer bacagimda geziyordu. Surekli ayni seyi tekrarliyordu..
"Cok güzelsin."
-------
Daha ileriye gitmemistik. Orada bitirmistik ki zaten ,kapi caldi. Mehves teyzeee..
Yuhh ,basiliyorduk az daha.
Bana sicak bir tarhana corbasi yapmisti. Tesekkur ettim ve kaynanamin corbasini iciyordum.
Kaynana mii ???? asfafagaag
İyice zivanadan ciktin sen Eylül. Kendine gel. Suan da kendi kendime tokat atabilme sansim olsaydi kesin atardim.
Hmmm.. Corba muhtesemdi. Ben corbayi icerken Caner'de beni izliyordu.
- Ne o ,bana corba mi icireksin ? Hadi ,buyur o zaman sen icir.
+ Hayatta yapamam. Kendin ic ,dedi öküz.
- O zaman bana oyle bakma.
Caner'in ic sesi ;
" Evet ,ben icirebilirim. Su masumluga bakar misin ? Ahh be Caner kendine gel oglum. Asık oldun. O cok rahat bir kiz.
Sacmalama rahat mi ? Yoksa niye kapimin onune gelip adamin tekiyle kavga etsin ? Bence o da seni seviyor.
Hem belli ki pisman. Su haline bak ,o kiz bu hale senin yuzunden geldi."
Caner ,bunlari düsünürken bir anda elimdeki kasigi kapmis ve bana corba icirmeye baslamisti.
Sanirim vicdan yapiyordu. Gururu ve kalbi arasinda sıkısıp kaliyordu surekli. Bunu gorebiliyordum. Ama az once ki halimiz..
Birbirimize tutkuyla bagliydik ,ve bu hic bitecekmis gibi durmuyordu.
-------
Üzerimi giyindim ve Mehves teyzeye tesekkur edip,elinden öptüm.
Caner beni eve kadar birakmak istedi ama karsi geldim. Kendim gitmeliyim. Yurumek zorundayim. Düsünmek icin..
Daha neyini düsünecektim. Zaten Caner beni kucaamis ve arabanin icine oturtmustu.
-Aptal. dedim sadece. Aldiris etmedi ve arabayi calistirarak tam gaz yola koyuldu.
Eve gelmistik ve ayrilik vaktiydi. Onun yaninda olmak bile yetiyordu ,hic konusmasak bile.
Boynuna sarildim ,gülerek ;
"Kanatlarini saklama benden " dedim..
Güldü ve burnumun üzerinden öperek ;
"Sakaci kiz.. Hadi kendine dikkat et. Seviliyorsun" dedi ve arkasini dönüp ilerlemeye basladi.
Bagirdim.
" Sen benim melegimsin. Kurtarici melegim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.
RomantikEylül ,22'sinde hayattan güzel seyler bekleyen bir genc kizdi.. Ve yanina aldigi iki kisiyle beraber aslinda yeni bir hayata baslamaya karar vermisti ,fakat Sinan her seyi mahvedecekti.. Bakalim Eylül ,Sinan 'la nasil savasacakti ?