Uyandığımda Caner çoktan gitmişti. Ah olamaz. Sanırım üşütmüşüm. Hapşırıp duruyorum ve üstelik bu havada ne böyle diye düşünürken ,gök gürültüsünü duydum. Evet,alerjim tutmuştu. Yıllardır bu alerjiyle yaşamaktan bıktım. Kalktım ve elimi ,yüzümü yıkamak için banyoya gitmeye karar verdim.
Lanet olsun ! yatağım… kızsal problemler ? yoo hayır. Gece hiçbir şey yaşamadık. Kesinlikle kızsal. Ya da yaşadık mı ? hayır hayır yaşamadık. Eminim çünkü uyuduk. Uykumda da bana bir şey yapacak kadar hayvan değildir herhalde.
Suyu açtım ve yüzüme sertçe çarptıktan sonra bu düşünceleri kafamdan atmaya çalıştım. Aynaya baktığımda burnumun yeterince şiştiğini görerek kendime lanet okumaya başladım. Ve hemen mutfağa inerek alerji ilacımı içtim.
Bir anda gözümün önüne bir görüntü gelmişti. Gördüğüm rüyaydı bu. Eminim.
Rüyamda karanlık bir yerdeydim ve tam karşımda Caner vardı. Pis pis sırıtıp ,’’Benim oldun.’’ Diyordu. Etrafıma bakındığımı ve yanımda kıvırcık saçlı ,esmer ,zayıf ve gözlüklü bir kız vardı. Sanki Caner onu bana değil ,o kıza söylüyor gibiydi. Kıza baktım ve ‘ İyi misin ?’ diye omzuna dokunmak isterken ,aslında orada olmadığımı anladım. Kıza dokunmuştum fakat o beni görmemişti. Hatta hissetmemişti bile.
Caner’e baktım. Bize doğru yaklaşıyordu ve kızın yanaklarından tutup ; ‘’ Yapma böyle ama kötü bir şey yaşamadık. Ben senden gitmeyeceğim’’ dedi. O sırada uyandığımı hatırladım.
Yok canım. Eylül saçmalama bu bir rüya. Yani öyle bir şey yoktur. Hem olsa bile seni ilgilendirmez. Sonuçta onun geçmişi.
Hayır ilgilendirir. Eğer o kız varsa yani gerçekte ve öyle bir şey varsa Caner ile olamazsın.
-------------------
Birkaç saat sonra..
Caner ile buluşmuştum. Deniz kenarında bir çay bahçesinde kahvelerimizi yudumlarken. Caner lavaboya gitmek için izin istedi. O sırada telefonuna mesaj geldi.
Hayır tabi ki bakmayacaksın. İçimi kemiren bu sesle bakmamaya karar verdim.
Caner gelmişti. Mesaj geldiğini söyledim. Ve yüzünün aldığı şekli görünce bakmadığıma pişman oldum. Bir kızdan mıydı ? yoksa daha da önemli bir şey olabilirdi. Biri hastalanmış olabilirdi.
- Benim kalkmam gerekiyor ,üzgünüm.
- Önemli bir şey mi ?
- E-evet.. yani şey görüşürüz tamam mı ? şimdilik gitmem gerekiyor.
- Yardım edebileceğim bir şey ..-
- Yo-oook.
Kestirip atmıştı ve arkasına bile bakmadan gitti. Kesinlikle önemli bir şeydi ve ben nedense bu durumdan işkillenmiştim. Çünkü kekeleyerek konuşmuş ve benden resmen kaçmıştı.
Saçmalama.. Çay bahçesinden kalktım ve deniz kenarında yürüyüşe çıktım. Kulaklıklarımı taktım ve kafamda milyonlarca soru vardı.
‘’ dilek tutmadan kaydı bütün yıldızlar. Gökyüzüm yerde sanki ,galiba bu aralar sevenim yok benim. ‘’
Çalan şarkıya bakar mısınız ? sevenim yok benim. Evet ya yok bariz belli işte . Caner seninle oynuyor. Oracıkta bir banka oturdum ve deli gibi yağmur yağıyordu. Uzaktan bir çiftin sesleri duyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.
RomanceEylül ,22'sinde hayattan güzel seyler bekleyen bir genc kizdi.. Ve yanina aldigi iki kisiyle beraber aslinda yeni bir hayata baslamaya karar vermisti ,fakat Sinan her seyi mahvedecekti.. Bakalim Eylül ,Sinan 'la nasil savasacakti ?