Parti zamanii..

27 0 0
                                    

Ve bugün bitanecik kardesimin dogum gunuydu.

Zaman gecmek bilmiyordu. Sürekli telefonum caliyor ,herkes parti hakkinda bir seyler soruyordu.

Ve aklim hala Caner'deydi. Onu da cagirmak istiyordum. Kahvaltiyi hazirlarken bir yandan da Caner ile mesajlasiyor ve kizlarin uyanmasini bekliyordum.

Neyse ki ,kizlar uyanmislardi ve hep beraber kahvalti ederken Duru'nun telefonu caldi.

-Ohaaa ,Sinan Abi ariyor.

+Hemen hoparlore aliyorsun ,dedik Toprakla ayni anda.

Sinan : Kardesim. Dogum gunun kutlu olsun. Suan da hoparlorde oldugumu biliyorum ve sana da merhaba Eylul.

Eylül : Merhaba.

Sinan : Neysee.. Durucum harika bir yas diliyorum ,umarim enistenin hediyesini begenirsin.

Duru : Eniste mi ? Hhhiiii ,sey... Tesekkurler.

Sinan : Hediyeni alinca mutlaka haber ver bana. Gorusuruz..

Eniste mi ? Salak cocuk ! Hala kendini bir sey saniyordu. Ufff ,gerizekali. Suan ona küfürler yagdirmak istiyordum.

Kizlar da hediyenin ne oldugu konusunda tartisip duruyorlardi ki ,kapi caldi. Duru kosarak kapiya acti. Kargo gelmisti..

Aslinda hediyeyi bende merak ediyordum ama soyleyemiyordum.

Duru ,yanimiza geldi ve paketi acti. İki kisilik İnna konseri biletiydi..

-Ohaaa. Bu konsere cok gitmek istiyordum ama biletleri cok pahali diye vazgecmistim.

Bizde soktaydik. Cunku hepimiz bunu istiyorduk..

Duru hemen Sinan 'a tesekkur mesaji atti. Ben ise saskinligimi gizleyemedim ve asiri sinirliydim. Cunku aptal cocuk ,benim her zaman sinir kat sayimi yukseltiyordu..

------

Toprak ,Tolga ve ben evi susleme isine koyulduk. Evet,Duru bir parti olacagini biliyordu ama bu parti cok guzel olmaliydi. Bu yuzden Tolgalarin evi secmistik.

Onlarin kocaman havuzlu bahcelerinde olacakti..

Ozan ile Duru'ysa arabayla turlamaya cikmislardi. Hem Duru kuafore gidecek ,hem de biraz gezip kafa dagitacaklardi.

--------

İsiklar ,balonlar ,masalar... Her sey harika gorunuyordu..

Her yeri mavi - beyaz yapmistik.

Mavi Ozan ' in en sevdigi renkti ve beyaz ise Duru'nun ve asklarinin safligini simgeliyordu.

Bir ani kosemiz bile vardi. Duru'nun sevdikleriyle olan fotograflarini o panoya yapistirmistik.

Organizasyon tamamdi.

------

Herkes hazirdi. Ve benim aklimda tek bir soru vardi.

Caner 'i cagirmali miydim ?

Ve dayanamadim. Arayip ,davet ettim. O da seve seve kabul etti.

Yasasiiin..

Caner geliyordu. Ve resmen ailemle tanisacakti. Belki de artik dörtlü degil ,altili takilacaktik.

Neler düsünüyordum böyle ? Daha ortada hic bir sey yoktu..

------

- Eylüüll... Hadiiiii..

+ Tamaaam. Rujumu da sürüp geliyorum.

Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin