Duru'nun dogum gunu icin kosturmaca baslamisti.
Toprak dolabından çıakrttığı bir sürü elbiseyi eline almis ,başımıza dikilmişti.
Duru'ya gece mavisi ,kalin askilari olan ,mini bir elbise düsünüyordu.
Duru'nun fizigi muhtesemdi. Kardesim diye demiyorum ama hatun gercekten on numaraydi.
Ve o rengin ona cok yakisacagina emindik.
Kendisine ise bordo tonlarinda sirt dekolteli uzun bir elbise planliyordu.
Toprak'in boyu oldukca uzundu ve bu elbise icinde muhtesem olacagina emindim.
Ve kesinlikle düsündügüm gibi de oldu.
Kizlar harika görünüyorlardi.
-Sst fistik. Mükemmelsin. dedim Duru'ya.
Tesekkur edip ,elbisesini dolaba asti.
Kavgalari yuzunden biraz keyifsizdi ama Toprak her seyi oyle güzel planlamisti ki ,Ozan'a lacivert bir kravat ayarlamıştı bile.
Uyumlu cift bu olsa gerek..
---------
Tolga ile Ozan ise bütün organizasyonu yapmis ve bana sadece arkadaslarimizi davet etme görevi kalmisti.
Dogum gunune yalnizca iki gun vardi ve simdilik her sey hizla ilerliyordu.
Toprak kosarak yanima geldi.
-Eylülll... Bu da senin bebegim.
Elbiseye baktim ve ;
+ Sakaa... ama bu cok guzeel.
-Giymeden bilemezsin.
Boyum hepsinden kisa oldugu icin bana da uzun bir elbise. daha da uzun gorunecektim boylece.
Elbise siyahti ve kesinlikle zaten baska bir renk giyemezdim. Siyah benim icin vazgecilmezdi.
Hemen kosarak giymeye gittim. Straplez ,uzun ve bacak boyu kadar yirtmaci olan bu elbisenin icinde simdiden kendime iyi hissediyordum.
Ama icimde bidaz burukluk vardi.
Henuz bir kavalyem yoktu. Caner ile netlesmeyen iliskimizden ötürü ,cagirip cagirmama konusunda kararsizdim.
--------
Toprak ve Duru : Köpeeeek ! Harika olmussun.
diyerek gulmeye basladilar. ve birbirimize o anda oyle bir sarildik ki ,bu üclü bir harika dostuumm..
Kendimi gercekten uzun zamandan sonra harika hissediyordum. Aynada kendime bakmaya doyamadim.
Ve icimden ;
" Bu sen misin Eylül ? Sanirim ,aşk sana yaradi.. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.
RomanceEylül ,22'sinde hayattan güzel seyler bekleyen bir genc kizdi.. Ve yanina aldigi iki kisiyle beraber aslinda yeni bir hayata baslamaya karar vermisti ,fakat Sinan her seyi mahvedecekti.. Bakalim Eylül ,Sinan 'la nasil savasacakti ?