Değişim zamaniiii...

49 2 1
                                    

Kasim ayi gelip catmisti. Hersey güzel gidiyordu. Düzenli bir okul ve iş hayati.. İş hayati dediysem de öyle part-time bir iş işte. Ögrenciyiz sonucta ,gecim zor bu devirde..

Eee iste bizde böyle zaman gecirirken apartimizin alt katina acilan kuaförde kampanya oldugunu ögrendik.. Biz bunu kacirir miyiz ¿ Tabii ki ,HAYİR..

Hemen kizlarla kuaföre indik. Cilginlik zamani... Hic birimiz saclarimiza kiyamadik ama en sonunda boyatmaya karar verdik. Toprak o güzelim ipek gibi sari saclarini ,bildigin maviye boyatti ve sonrasinda küt kesim yaptiracagini söyledi. şok olduk ama saclar bir harika dostum.

Mükemmel görünüyordu. Hayranlikla onu izlerken sira Duru'ya gelmisti. Duru'ysa saclarina asla kiyamazdi. Bir kere o dalgali saclarin bir havasi vardi. kardesim diye demiyorum ama o saclari kiskaniyordum. Benimse pirasa gibi saclarim vardi. Dümdüz. Hep uzun ve dalgali saclarim olsun istedim..

Ben bunlari düsünürken Duru islerini halletmis,saclarinin uclarini fusya rengi yapmis ve hafif bir sekil verdirmisti. O da mükemmeldi.

Peki ya ben ne yapacaktim? Zaten dort yildir kizil sac kullaniyordum ve bunu degistirmenin vakti gelmisti..

Degisim zamaniii...

Saclarimi koyu renge boyattim ve fön cektirdikten sonra bir de manikür yaptirdim. Hayyy beee ,tas gibiyim. Simdi işe gidebilirdim.

Hemen eve cikip üstümü degistirdim. Neseli bir sekilde işe gittim. Saatim gelince de kat yapmaya basladim.,malum tezgahtarlik böyle bisey iste. insanlar dagitir ,sen toplarsin. Hele bi de öyle icine edenler oldu muu ,iste o zaman icinden sövüyorsun resmen.

Tam da öyle bir müsteri denk geldi. Bayan reyonunda calismama ragmen o gün erkek reyonundaydim. Adama bir kac ürün gösterdikten sonra ,dagilan ürünleri toplamaya devam ettim.

-------

İste o anda bir sey oldu.. Allaaaam bu nasil tatlilik ? yerim seni ya salak sey. kesin sevgilisi vardir boyle bir yakisiklinin. boya posa bak. Ooff hayran hayran cocuga kitlendim resmen. Suratima biri bi saplak atsin lütfeen. Aklim basimda degil ama benim yaaa..

O sirada Güven yanima geldi ve hadi mola zamani dedi. Saatler bu kadar cabuk mu gecmisti? Neyse ki kosarak molaya ciktik. Ne yiyelim falan filan..

-Amma da acikmisim yahu.. Bugün kendimi bir an once eve atmak istiyorum,kndimi berbat hissediyorum suan..

+Sacmalama Eylül. mukemmel görünüyosun. bu sac rengi harika durmus.

-Sagol Güven. (bu cocukta bana mi yaziyor nee ? anlamadim ama tatliydi. gerci benden kucuktu ama ben ufacik oldugum icin zaten yaninda kardesi gibi duruyordum.)

ayy noluyo kizim ,kendine gel. Bu ne ac gözlülük? Resmen libidolarin yukselise gecmis senin.

Amanniiinn... O da ne ? Ee bu benim az once magazada gordugum yakisikli degil mi? Yemin ediyorum gozlerimi alamiyorum.

--------

Güven'in dürtmesiyle kendime geldim. Kahkaha atti ve toparlanmami soyledi. ona gore daha iyilerine layikmisim. hadi canim oradan ? Ben seni istiyorum demiyor da..

----------

Sonunda kendimi eve attim.ayaklarimi hissetmiyordum. en dolaptan buldugum ilk seyleri uzerime gecirip yatagima uzandim.

Biiipp..

Bu saatte mi be arkadasim?  Tam da dalacakken..

Faruk : Eylüül.. Kardesim,uyumaaa. Seni biriyle tanistirmam lazim.

Mesaja bakar misin ? Uyuma mi ? Ulan yorgunluktan ölüyorum. Cevap vermedim ama icim icimi yedi durdu. Sinan'i düsündüm. aylardir ayriydik. ve bir kez olsun konusmamistik. Artik yeni birini istiyordum evet ama basaramama korlusu vardi. Bakalim ,yeni bir ask dogacak miydi ?

Yoksa takintimla bir süre daha Sinan diye mi sayiklayacaktim ?

Biiipp.. bir mesaj daha mi ?

Sinan : Özledim..

Yok artiiikk !!! tam da onu dusunurken.. ama bitti be yavrum. olmayacak duaya da amin denmez ki. o yuzden gule gule mesajcik. seni yok ediyorum..

-------------

Hazir degildim. yeni birini tanimaya ,onu sevmeye ,onun sevdigi seyleri ogrenmeye ve ona ayiracak vaktim yoktu. Bu yuzden Faruk'a hayir diyecektim..

istemiyorum lan ,diyecektim. Boyle mutluyum. biri gelip yine hayatimi mahvedip gidemezdi. Ben buydum ve özgürlügün tadini cikartmak istiyordum..

Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin