Ahhhh.. Yeni bir gün..
Yepyeni umutlar. Yepyeni hayatlar..
Ahh Romeo’m.. Caner’im..
Başımın tatlı belası. Nasıl da mışıl mışıl uyuyor..
Bu ne tatlılık böyle minik kelebeğim..
Resmen aşkla uyandım bu sabah. Dün gece sevdiğimle kalmış olmanın verdiği bir huzur da var tabi. Kokusuyla uyudum ,kokusuyla uyandım. Göğsünde uyuyakalmıştım zaten gece ,televizyonda en sevdiğimiz yarışma programını izlerken hem de.
Dün gece..
Evde yalnızdım ve her zaman yalnız kalmaktan korkardım.. bu yüzden bu gece de yalnız kalamayacaktım. Dayanamadım ,Caner’e mesaj attım.
‘Bir meleğe ihtiyacım olacak ,bu gece..’
Caner cevap vermiyordu. Başka mesaj atamazdım. Zeki biriydi ve kesinlikle mesajımı almıştı. Yani ben öyle umuyordum. Fakat saatler geçiyordu , hala ses soluk yoktu.
‘’ Korkma Eylül ,hadi kızım doğruuu duşa. Caner gelirse pis pis mi duracaksın ? ‘’
İç sesimle kavga ederken , o sırada kendimi banyoda bulmuştum. Şarkılar söyleyerek sabunlanıyor ve üstelik bundan keyif alıyordum ki…
Ding dongg…
Upsss.. Kapı çaldı. Olamaz. Hala sabunluyum. Hemen su dökünüp ,bornozumu giydim ve koşarak kapıyı açtım.
‘ Geldim. Patlama !’
- Aaa ,prenses fantezi yapmak istiyor galiba.
- Caneeeerr..
- Mis gibi de kokuyorsun ama beni içeri almazsan …..
- Gel hadi. Senin yüzünden sabunlu kaldım. Hemen toparlanıp geliyorum.
Koştura koştura bir çırpıda üzerimi değiştirip aşağıya indim. Caner çoktan balkonda oturmuş ,sigarasını içiyordu.
Bu arada sigaraları yalnızca balkonda içerdik. Oldukça büyük olan balkonumuzda salıncağımız bile vardı. Birkaç adet sandalye ve sehpalarla harika kombin oluşturmuştuk. Bu balkonda herkesin emeği vardı.
Duru sandalyelere yastıklar tasarlamış , Toprak salıncak için uğraşmıştı. Bende sehpaları almış ,ahşap boyama yaparak onları renklerdirmiştim. Bizim için evin en güzel kısmıydı.
Ve şuan da Caner orada oturmuş beni bekliyordu.
’ Sanki yıllardır evliymişiz gibi hissettim bir an.. yakışıklı bir eşim ve güzel bir evim vardı. Şimdi gidip kollarımı eşimin boynuna dolayacak ve onu sonsuz öpücüklere boğacaktım. Aşkımızın ilk meyvesini verecektik belki de..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.
RomanceEylül ,22'sinde hayattan güzel seyler bekleyen bir genc kizdi.. Ve yanina aldigi iki kisiyle beraber aslinda yeni bir hayata baslamaya karar vermisti ,fakat Sinan her seyi mahvedecekti.. Bakalim Eylül ,Sinan 'la nasil savasacakti ?