Elimi tuttugu ani.. Bana bakisini.. Gülümsemesini...
Ona dair ne varsa unutamiyordum. Her sey harfi harfine aklimdaydi. Duru'nun dogum gununden beri konusmuyorduk.
Sanirim benimle dalga geciyordu. Yine kanmistim iste. Yine aldanmistim ,o tatli sözlere. Tam anlamiyla mahvolmustum.
Okula ve ise gitmeye devam ediyordum. Bu sirada vizelerim baslamis ve kopek gibi ders calisiyordum. Geceleri sabahliyor ,erkenden sinava gidiyor ve gelir gelmez uyuyordum.
Tam bir hafta kizlari bile dogru duzgun gorememistim. Duru ve Ozan normale dönmüslerdi. Tolga ,Toprak'i ailesiyle tanistirmayi düsünüyordu ama havadisleri alamiyordum.
Bu sirada is yerinde Güven'le sohbet etmiyor,yüzüne dahi bakmiyordum. Bana kalleslik yapmisti. Dostumdu o benim. Arkamdan vurmustu.
-------
Zaten hep arkamdan vurulmustum. Arkadaslarim,sevgililerim.. Hepsi bana kazik atmisti. Ve ailemi cok özlemistim. Sinavlari bitirip onlari görmeye gidecektim. Henüz Duru'nun bundan haberi yoktu.
Gittigimde kesin Sinan'i gorecektim ama umrumda degildi.
Bu arada Sinan'la ayni mahallede oturuyorduk. Cocukluk arkadasimdi zaten,soylemistim. Evlerimizin arasi bes dakika bile degildi..
Ama gercekten annemi ,babami gormeye cok ihtiyacim vardi.
Caner'le de konusmayinca kendimi iyice boslamistim. Yani onlari gormemr hic bisey engel olamazdi..
Aile onemliydi ,benim icin. Zamaninda cok haylazlik yapmis ve onlari cok üzmüstüm. Bunu hak etmiyorlardi. Ve simdi Duru'ya ablalik yapiyor ,onlari uzmemek icin elimden geleni yapiyordum.
--------
-Efendim ?
+Kuzeeenn.. Napiyorsun ya ,hic sesin solugun cikmiyor. Bu arada kiz arkadasimla beraber İstanbul'dayiz.
-Hadiii.. O zamn hemen bize geliyorsunuz. Olmaz ,hayatta birakmam,burada kalacaksiniz.
Kuzenim gelmisti. Zatn Toprak'ta evde yoktu bir kac gün. Onlari misafir etmek icin en uygun zmandi.
Emre'yle ayni yastaydik. Okul hayati filan derken kopmustuk. Ama simdi o buradaydi ve kiz arkadasiyla tanismak icin can atiyordum.
Emre,Esra'yi da alip yanimiza geldi. Guzel bir aksam yemegi yiyorduk ve sonra Kadikoy'de alabildigine eglenecektik.
Duru'da mutlu olmustu ,Emre'yi gorunce. Duru ,Ozan ,Emre ,Esra ve ben kendimizi disariya attik.
Esra cok tatli bir kizdi ama sanki iliskileri biraz bozuk gibiydi. Bunu tek fark eden bende degildim. Kimse bisey caktirmiyordu.
Eve donunce Esra dus almak istedi ve ona temiz havlu vererek ,banyoyu gosterdi Duru. O sirada bende Emre'yi koseye sıkıstırdm.
Eylül : Anlat bakalim,sorun ne ?
Emre : Aslinda bi sorun yok. Sadece karim olmak istiyor ve ben evlenmeden olmaz diyorum. Onu sizinle tanistirmayi bu yuzden istedim. Sanirim buna anca sen engel olabilirsin.
Eylül : Ben nasil ....?
Duru : N'oluyo burada Emre abi ? Esra abla cok tatli biri ve eminim seni de cok seviyo. Senin kafan neden karisik ?
Emre : ...... (sessizlik) Esra beni aldatti. Ve ben onu affettim. Cunku ben onu daha cok seviyorum. Ama su durumda su psikolojiyle iliskiyi yurutemiyorum. Bana yardim ediiinn.
Eylül : Bir dakika.. Aldatti mi ? Yani senin karin olmak istiyor ve seni aldatti oyle mi ? Sürtük !!
Emre : Eylül lutfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.
RomanceEylül ,22'sinde hayattan güzel seyler bekleyen bir genc kizdi.. Ve yanina aldigi iki kisiyle beraber aslinda yeni bir hayata baslamaya karar vermisti ,fakat Sinan her seyi mahvedecekti.. Bakalim Eylül ,Sinan 'la nasil savasacakti ?