Akşam olmuştu ve ben arabada son ses müzik açmış ,spordan dönüyordum.
Uuhh.. çok yorulmuştum. Ama şuan da The Beatles dinlemek acayip iyi geliyordu. Hemen eve gidip duş almak istiyordum. Karnımda ölesiye açtı.
Ve sonunda eve geldim. Duşumu aldım ve üzerime rahat bir şeyler geçirip (şort ve tişört) radyoyu açtım. Mutfağa daldım ve keyifle şarkılar söylemeye başladım. Bir yandan da deli gibi olduğum yerde dans ediyordum..
Na na na na nana na na na Hey jude…
Sağ ayak ileri,sol ayak ileri ve şimdi sırayla geri. Şimdi kendi etrafında dön.
Kendimi acayip enerjik hissediyordum. Telefonum hala kapalıydı ve gerçekten açmayacaktım. Yemeğimi yedim ,balkona çıktım salıncağa oturup elimde laptopum iş ilanlarına bakmaya başladım.
Mmmm.. radyo ve televizyon mezunu biri için pek fazla bir iş olanağı yoktu. Allahtan bir yandan da açıktan Uluslar arası Ticaret bitirmiştim ve elimde bu konu hakkında bir sürü sertifika vardı. Birkaç tane beden dili sertifikası ,birkaç tane ihracatçılar birliğinin düzenlediği seminerlerden alınmış sertifika falan.. zaten ticaret lisesi çıkışlıydım ve cv’mde staj yaptığım yerlerde gümrük müşavirliği ve bir de banka vardı. Lise de iki kere staj yapmıştım. Biri yaz biri de kış olmak üzere. Ve bu benim için avantajdı. Üstelik İngilizcem orta düzeydeydi belki ama yanına ek olarak İspanyolcam vardı. Sanırım oldukça kabarık bir cv ye sahiptim.
Ve ilanlara bakmaya devam ederken,kapı çaldı. Saat neredeyse gece yarısı vuracakken bu saatte kim bu ?
- buyurun .
- şey rahatsız ediyorum ama sizinle konuşmam gerek.
Şaşkın şaşkın suratına bakıyordum ki ,karşımda duran kız bunu anlamış olacak. Kendini tanıtmaya başladı.
‘’ Ben Büşra. Sinan’ın kız arkadaşıyım. Biliyorum rahatsız ediyorum hele ki bu saatte ama Sinan sizinle çok yakın olduğunu söyledi ve burada yanına gidebileceğim kimse yok. Bana bir tek siz yardım edebilirmişsiniz.’’
Ben ve yardım ? bir dakika bir dakika..
Kızı içeriye aldım. Yüzü solgundu ve kıpkırmızı olan gözlerinden de anlaşılıyordu ki ,ağlamaktan canı çıkmıştı.
- Sana bir kahve yapayım. Kendine gelirsin.
- Yok teşekkür ederim.
- Olmaz öyle şey.
Kahve yaparken ,Büşra iş başvurusu yaptığımı görmüş olacak ki laptopun ekranından.
- mezun oldun demek.
- Aynen ,şimdi de koşturuyoruz. Al bakalım kahven .
- Teşekkür ederim. Diyip kahvesinden bir yudum aldı ve anlatmaya başladı..
Büşra anlattıkça ben şok üzerine şok yaşıyordum. Sinan bunu aldatmıştı. Ama esas ilginç olanıysa kızın hamile olmasıydı. Aptal çocuk !! içimden Sinan’a küfür ederken ,kıza acımıştım. Ona nasıl yardım edebileceğimi düşündüm. Ama bulamıyordum.
Neyse ona misafir odasını ayarladım ve uykuya daldık. Yani dalamadık.. İnanamıyorum. Şimdi ben bu kıza nasıl yardımcı olacağım ? bu pisliğin bütün saçma hareketlerini ben mi temizlemek zorundayım ? belki de Sinan bilerek göndermişti. Belki de……
Ufff bilmiyorum. Ama o kızcağızı bu halde bırakamam. Eminim şuan da o da uyumuyordur.
Büşra ise o sırada günlük yazıyordu. Ama nereden bilebilirdi ki ,ertesi sabah günlüğün Eylül’ün eline geçeceğini..
‘’ Sevgili günlük.. Eylül’ün bu kadar iyi niyetli olduğunu bilmiyordum. İkimizde Sinan mağduruyduk ve gerçekten ondan başkasından yardım isteyemezmişim. Lanet olsun kız çok tatlı ve şimdi daha iyi anlıyorum Sinan’ın neden hala onu sevdiğini.
Ah Sinan ah.. bu kız sana bakmaz ki artık. Üzgünüm Sinancım. Eylül’de seni bitirmem gerekiyordu ve böyle bir yalana başvurdum. Ama anladığım kadarıyla zaten o seninle pek ilgilenmiyor. O yüzden gideceğim buralardan. Yalanımın ortaya çıkmaması lazım.
Ya da bu yalanı devam ettirip …… yoo hayır ettiremem. Senin için değil belki ama Eylül için bunu yapamam. Hem o gerçekten çok tatlı ve ben bile hayran kaldım.
Uyu hadi Büşra. Yarın zorlu bir gün olacak.. ‘’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gördüm,Duydum,Aşık Oldum.
RomanceEylül ,22'sinde hayattan güzel seyler bekleyen bir genc kizdi.. Ve yanina aldigi iki kisiyle beraber aslinda yeni bir hayata baslamaya karar vermisti ,fakat Sinan her seyi mahvedecekti.. Bakalim Eylül ,Sinan 'la nasil savasacakti ?