Bija pagājušas nieka piecas minūtes, kad izdzirdēju klauvējienus pie durvīm.
"Nāc iekšā"-Novilku paskatoties uz durvju pusi pa,kurām ienāca Oksana. Viņas man te vēl trūka.
"Ko tev šeit vajag?"-Jautāju novēršot savu skatienu no Oksanas.
"Man lika atvainoties tev,bet es netērēšu savu laiku redzot,ka tu nevēlies mani šeit un pateikšu,ka jau esmu atvainojusies tev"-Oksana teica un apgriezusies gāja uz durvju pusi.
"Oksana,pagaidi"-Teicu pirms viņa izgāja no manas istabas.Oksana mani uzlūkoja ar jautājošu skatienu.
"Mēs patiešām izturamies šādi viena pret otru tikai dēļ,kāda puiša"-Teicu un Oksana vēl nebilda ne vārda kā tikai sakrustoja rokas.
"Pirms cik gadiem tas bija,mēs bijām mazas un neko nesapratām no tā visa"-Teicu un ievilku elpu pirma turpināju.
"Vai patiešām tāds sīkums mūs apturēs no draudzības?"-Jautāju nedaudz iesmejoties,kas lika arī Oksanai nedaudz pasmaidīt.
"Mēs esam muļķes"-Oksana iesmejoties teica un pienāca man tuvāk.
"Piedod kā es pret tevi izturējos"-Noteicu pieceļoties no gultas.
"Piedod man arī,vai mēs atkal varam būt draudzenes?"-Oksana jautāja paskatoties jautājoši uz mani.
"Tas vispār ir jautājums? Protams,ka mēs varam"-Noteicu un apskāvu Oksanu.
"Iesim lejā pie pārējiem vai paliksim šeit un skatīsimies kaut ko?"-Oksana jautāja,kad mēs atlaidām viena otru no ciešā apskāviena.
"Kā tu vēlies"-Noteicu pasmaidot.
"Es zinu vienu labu filmu,kura mums abām patiks"-Oksana iesmejoties teica un es jau nojautu,kas tā par filmu varētu būt.
"Vai tā ir mūsu bērnības mīļākā filma?"-Jautāju un Oksana pasmaidīja.
"Jā,bet tikai trešā daļa"-Oksana atbildēja.
"Es nezināju,ka tai filmai ir trešā daļa"-Noteicu un iepletu acis.
"Es ari nē,bet pirms pāris dienām uzzināju"-Oksana noteica un ieslēdza televizoru.
Atradusi īsto filmu Oksana to uzlika televizorā. Ieraugot uzrakstu "Labirinta skrējējs",es plaši pasmaidīju un iesēdos savā pufā.
"Tev vēl joprojām labāk patīk Ņūts?"-Jautāju paskatoties uz Oksanu.
"Jā un tev vēl Tomas vaine?"-Oksana teica iesmejoties.
"Jā"-Novilku un pievērsos filmai.
Kad filma bija gājusi,kādu laiku es uzlūkoju Oksanu.
"Es pati sev apsolīju neraudāt šajā vietā"-Oksana iesmejoties noteica,kad filmā mira Ņūts.
"Tā ir tikai filma"-Pasmaidot noteicu un apliku rokas apkārt Oksanai.
"Es zinu"-Oksana noteica noslaukot asaras.
"Kāpēc Ņūtam tam bija jābūt,kāpēc kāds no viņiem tas nevarēja būt?"-Oksana teica,kas vairāk izklausījās pēc jautājuma.
"Izņemot Tomasu"-Noteicu savelkot lūpas līnijā.
"Izņemot viņus"-Oksana noteica un smagi nopūtās,kad filma bija pagājusi uz priekšu.
"Nākamreiz es apsolu,ka neraudāšu"-Oksana noteica iekārtojusies ērtāk pufā.
"Varu nedaudz patīt uz atpakaļ?"-Jautāju iesmejoties.
"Nē"-Oksana iesaucās.
Pasmējos par Oksanu un pievērsos filmai.
Kad filma tikko bija beigusies es piecēlos no pufa.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Skaties Patiesībai Acīs》H.S
Любовные романыTesa ir parasta meitene. Kad viņas vecāki iegūst paaugstinājumu darbā viņa uzzin,ka vienai no labākajām draudzenēm vecāki arī iegūst paaugstinājumu un ar vecākiem lido uz Ameriku. Tesa ar Lunu iepazīst četrus puišus ar kuriem pavada savu laiku. Tesa...