54.daļa

247 18 3
                                    

Harija POV.

-Uz ko tu skaties?-Liams jautāja pienākot man no muguras.  Iemalkoju šķidrumu no glāzes pirms atbildēju Liamam.

-Uz nevienu-Noteicu apgriežoties ar skatu pret Liamu.

-Nevienu-Liams noteica paceļot uzaci uz augšu. Viņš paskatījās man aiz muguras saraucot uzacis.

-Tu vēroji Zeinu un Tesu,ne tā?-Liams jautāja uzlūkojot mani. Es smagi nopūtos, noraidoši pamājot ar galvu.

-Kāpēc,lai viņus vērotu-Teicu atstutējies pret sienu. -Es atnācu atvilkt elpu un viņi bija manā acu priekšā.-

Liams noraidoši pamāja ar galvu.

-Tu viņai vēl neesi ticis pāri-Liams teica. Es neko neatbildēju,ļaujot Liamam runāt tālāk. -Tu viņu vēl mīli,tas ir acīm redzams Harij.-

-Kādēļ jūs tā domājat,man ir Peidža-Teicu apmetot acis uz riņķi.

-Tev viņa ir,bet vai tu viņu mīli,kā mīlēji Tesu?-Liams teica,kas vairāk izklausījās pēc jautājuma. Uz īsu laiku es neko neatbildēju. Uzlūkoju pēdējo reizi skatu uz pagalmu.

-Varbūt es neesmu viņai ticis pāri-Nočukstēju pie sevis noliecot galvu uz leju.
-Es iešu atpakaļ pie pārējiem-Noteicu atstājot Liamu stāvam vienu.

***

Pēc nedēļas.

-Es ilgojos pēc tevis-Teicu ieskrienot Lunas un Naila apskāvienā tik līdz abi piebrauca pie skolas un izkāpa no mašīnas.

-Es arī-Luna novilka atlaižot mani no apskāviena. -Kas jauns,kamēr mēs abi bijām prom?-Luna jautāja.

-Īsti nekas-Noteicu. -Es ar Zeinu esam kopā-Teicu parādoties smaidam uz manas sejas.
Luna izbolīja acis.

-Apsveicu,kas ar Hariju?-Viņa jautāja saraucot nedaudz uzacis. -Viņš ir kopā ar Peidžu.-

-Kas ir viņa?-Luna jautāja.

-Meitene,kas ballītē skūpstījās ar Hariju-Teicu. -Ouh,tā maita uzreiz varēji tā pateikt-Luna mierīgi noteica ieejot skolā. Nails iesmējās par Lunu.

-Kādēļ jūs atbraucāt uz divām pēdējām stundām?-Jautāju,kad noskanēja zvans uz stundu.

-Mēs atbraucām dēļ jums četriem-Nails teica. -Kur ir pārējie?-Nails jautāja.

-Liamam bija jāpārmij daži vārdi ar skolotāju un Luiss ar Hariju devās uz klasi-Teicu nonākot pie klases durvīm. -Un es viņiem nepateicu,ka esat atbraukuši atpakaļ.-

Ieejot klasē skolotāja mūs uzlūkoja un lika ātri apsēsties uz sola. Abi divi ieraugot Nailu un Lunu bija pārsteigti redzot viņus jau atpakaļ un skolā.

***

Beidzoties stundai,Luna izgāja no klases nevienu nepagaidot pirms tam iečukstot Nailam kaut ko ausī.

-Kur viņa aizgāja?-Jautāju pieejot pie Naila.
Viņš mani uzlūkoja. -Aizskrēja nokārtoties.- Nails noteica. Es pamāju ar galvu.

-Kur palika Harijs? Jūs taču kopā gājāt uz stundu-Jautāju Luisam.   -Viņš aizgāja prom no pēdējām stundām,es nezinu uz kurieni.-

Skaties Patiesībai Acīs》H.SOù les histoires vivent. Découvrez maintenant