Pēc signāla visas sacīkšu mašīnas traucās pa trasi apsteidzot viens otru.
Vienīgā mašīna,kas vēl atradās pie starta bija Harija mašīna. Visi sasutuši raudzījās uz mašīnas pusi. Caur mašīnas logu saskatīju Hariju. Skatījos nedaudz satraukta viņa zaļajās acīs pēc neilga laika novēršoties. Harijs iedarbināja motoru un traucās pa trasi apsteidzot citus. Biju nelielā šokā. Es nezināju,ka Harijs prot tik labi braukt.Atlika vēl pēdējais aplis. Harijam vajag apdzīt vēl vienu sacīkšu braucēju lai uzvarētu.
-Skataties,Harijs uzvarēs-Liams teica norādot ar pirkstu uz ttases pusi.
-Kā tu to zini?-Jautāju palūkojoties uz Liamu. -Es ar Nailu un Luisu vairākas reizes esam braukuši un skatījušies.Harijs vienmēr tuvojoties startam uzņem ātrumu un pretinieku atstājot smilšu miglā.-Liams teica uzsmaidot. Nodrebēju no aukstuma pievēršoties trasei. -Ņem uzvelci!-Luiss padeva man savu džemperi.
-Tev nebūs auksts?-Jautāju paskatoties uz Luisu. -Nē,neuztraucues par mani-Luiss noteica silti uzsmaidot. Uzvilku Luisa silto džemperi skatoties kā Harijs apdzin pretinieku finišējot pirmais. Visi piecēlās kājās aplaudējot un ejot uz Harija pusi.Visi nostājās apkārt Harijam aplaudējot un saucot viņa vārdu.
-Nāc ejam mēs arī-Luna teica saņemot manu roku velkot uz lielā pūļa pusi.
Drīz jau atradāmies pie pārējiem cilvēkiem. Atlaidu Lunas plaukstu viņai uzreiz uzlūkojot mani.
-Tu nenāksi apsveikt Hariju?-Luna jautāja. Es noraidoši papurināju galvu to nolaižot uz leju. -Es nevaru-Atteicu atpakaļ. -Mēs drīz būsim!-Luna teica ieejot lielajā pūlī,kur pirms maza laika arī Luiss ar Liamu un Nailu iegāja.Nopūtos un atspiedos pret mazo būdiņu. Pagāja dažas minūtes un pūlis jau sāka izklīst. Lai es nesatiktu Hariju gāju uz mašīnas pusi. Nonākot pie vietas,kur bija novietotas mašīnas es smagi nopūtos un nobolīju acis. Šeit nebija ne Naila,Luisa un Liama mašīnas. Ātri ņēmu telefonu ārā no somas rakstot Lunai ziņu.
Luna nesaki,ka jūs aizbraucāt bez- manis
-Piedod Tesa!Bet jums abiem vajadzētu izrunāties viens ar otru kārtīgi.
Luna!Es tevi ienīstu-
-Es tevi arī mīlu!Tiksimies rīt skolā!
Luna uzrakstīja pēdējo ziņu. Izpūtu sakrāto gaisu aizbloķējot telefonu. Domāju,ko man tagat darīt. Es nevēlos Hariju satikt vismaz ne šobrīt. Man nebija izejas,es jau no sākuma domāju,ka man pašai ar savu mašīnu vajadzēja braukt nevis atkal atstājot pie skolas. Nevēlos piedot šo Lunai,bet nespēju dusmoties uz Lunu ilgi.
-Tesa?-Aiz manis atskanēja pazīstama balss. Tā bija Harija balss. Es sastingusi stāvēju uz vietas cieši saspiedusi telefonu domājot,ko iesākt.
Atskanēja soļi un ar katru reizi ar vien tuvāk. Kārtējo reizi no manis izpraucās dažas asaras. Noslaucīju ātri Luisa džempera piedurknē. Soļi apstājās man tieši aiz muguras. Lēnām apgriezos noliecot galvu uz leju. -Kur pārējie palika?-Harijs noraizējies jautāja. -Aizbrauca!-Atteicu klusām izlaužoties mazam šņukstam. Pagāju garām Harijam atstājot viņu vienu. Gāju uz Harija mašīnas pusi neatskatoties atpakaļ.Iesēdos blakus šofera krēsla aizsprādzējot drošības jostu. Biju nedaudz uztraukusies un tauriņi lidinājās vēderā dēļ mana uztraukuma. Noslaucīju kārtējo asaru. Harijs iekāpa mašīnā palūkojoties uz manis. -Tesa vai varam parunāt?-Harijs satraukti jautāja. Palūkojos Harija zaļajās acīs neatbildot ne vārda. Novērsos no Hariju pievēršoties manām rokām.
-Es..nevēlos runāt-Klusi noteicu noritot pāris asarām.Harijs saprotoši pamāja ar galvu ieslēdzot motoru un uzsākot ceļu. Atkal nevarēju novaldīt asaras,kas plūda tāpēc ļāvu tām vaļu. Pirms Harija ma ir bijuši divi citi,bet dēļ viņiem es šādi neraudāju un man tik ļoti nesāpēja kā tagat. Palūkojos uz Harija pusi. Varēju saredzēt viņa acīs mazu asariņu,kuru viņš centās noslēpt. Pagriezu galvu pret logu pamazām iemiegot.
Pamodos no tā,kad kāds mani cēla augšā. Atvēru acis ieraugot savu māju. -Esam klāt!-Harija noteica uzsmaidot. Varēju redzēt,ka aiz šī smaida slēpjas skumjas un sāpju pilns kumols.
-Paldies!-Klusām nedaudz miegainā balsī noteicu. Kāpu ārā no mašīnas vēl neaiztaisot durvis. -Es tevi mīlu Tesa!-Harijs noteica noliecis galvu. Es uz mirkli apstājos noritot kārtējai asarai.
Aizstaisīju mašīnas durvis ciet ejot uz mājas pusi.Apstājos pie mājas durvīm nostājoties lai redzētu Hariju aizbraucam.
-Es tevi arī mīlu-Teicu Harijam aizbraucam prom. -Bet tas nav tik viegli!-Noteicu pagriežoties lai atslēgtu durvis. Kārtējais šņuksts izlauzās. Uzskrēju uz savu istabu aizslēdzot durvis,lai gan neviena mājās nebija kā tikai es. Iegāju vannas istabā noskalot savu saraudājušos seju. Sataisīju matus nekārtīgā copē un izgāju no vannas istabas.Sakārtoju somu ar rītdienas stundām un mēğināju izmācīties,kas uz rītdienu mums ir uzdots.
Izpildīju visus mājasdarbus un iekritu gultā nedomājot par to,kas pirms pus stundas notika. Nemanot es jau atkal palēnām iemigu.Rīts
Piecēlos agrāk nekā es parasti ceļos. Pulkstenis bija tikai seši no rīta. Iegāju vannas istabā nomazgāties.
Ižāvēju slapjos matus sataisot nekārtīgā copē. Piegāju pie sava drēbju skapja izvelkot baltas bikses un paņemot Luisa gaišo džemperi. Uzvilku visu virsū uzvelkot melnos apavus. Nogāju lejā uz virtuvi paņemot no ledusskapja salātus.
Lēnām tos notiesāju gatavojoties jau iet ārā no mājas uz skolu.Uzgāju atpakaļ uz savus istabu pēc somas un telefona. Ieliku savu maku somā kopā ar austiņām. Pārliecinājusies vai viss ir paņemts es devos ārā no istabas uz lejas stāvu.
Sameklēju savas atslēgas un izgāju no mājas aizslēdzot durvis ciet. Mierīgi gāju uz skolu nesteidzoties un tikai tagat man prātā ienāca,ka Harijs šodien arī skolā būs. Es negribīgi turpināju ceļu ieejot kā jau katru rītu dodoties uz skolu starbucks nopirkt savu karsto dzērienu.-To ko parasti?-Sieviete uzsmaidot jautāja. -Jā-Uzsmaidot pretī atteicu. Pēc maza brīža mans dzēriens bija gatavs. Noliku precīzu naudu pateicoties un izsoļoju ārā turpinot ceļu uz skolu. Viss šķita tik mierīgs un kluss līdz man garām nepabrauca riteņbraucēja izsitot man no rokām karameļu dzērienu. Viss atradās uz zemes. Pacēlu krūzi ar vāciņu izmetot to gruškastē. -Es atvainojos!-Kāds puisis noteica. Es tikai paskatījos uz viņu papurinot galvu un turpināju ceļu.
Ieraudzījusi skolu es uz pāris sekundēm apstājos ievelkot dziļu elpu pirms turpināju iet uz skolas pusi.
Klāt ir jauna daļa.
Nevarēju nociesties neielikt šo daļu.
Kautkad drīzumā uzrakstīšu jaunu daļu ar jauniem pavērsieniem no citām personāžām.
Nospiežam zvaigznīti,ja patika un gaidam nākamo daļu!Lots of love x.
Alise x.
ESTÁS LEYENDO
Skaties Patiesībai Acīs》H.S
RomanceTesa ir parasta meitene. Kad viņas vecāki iegūst paaugstinājumu darbā viņa uzzin,ka vienai no labākajām draudzenēm vecāki arī iegūst paaugstinājumu un ar vecākiem lido uz Ameriku. Tesa ar Lunu iepazīst četrus puišus ar kuriem pavada savu laiku. Tesa...