Atbraucot uz klinti,kur netālu atrodas arī Harija koka māja,ko nemaz nenosauks par koka māju mēs abi izkāpām no mašīnas.
-Ejam uz māju-Harijs teica saņemot manu plaukstu savā. Gājām cauri mazam mežiņam un nonācām pie mājas. Harijs atvēra vaļā durvis. Iegāju iekšā un devos apsēsties uz dīvāna.
Pēc pāris minūtēm Harijs ienāca istabā ar picas kasti. Viņš to novietoja starp mums un apsēdās dīvānā.
-Kur tu dabūji picu-Jautāju norādot ar roku uz picas kasti.
-Paņēmu no mājām pirms izbraucām-Harijs atbildēja atverot picas kasti.
Picas smarža izplatījās pa istabu. Ieelpoju dziļi un izpūtu gaisu. Ieelpoju picas smaržu un pasmaidīju.
-Ņam,ņam-Noteicu un atbloķēju telefonu,lai izlasītu Lunas ziņu.
~Es ar Nailu kopā braukšu uz Itāliju
Kad?~
~Pēc nedēļas,viņš man jautāja vai nevēlos divatā kaut kur aizlidot!
Jauki~
~Nevēlies atbraukt līdz Nailam?
-Aizbraucam līdz Naila mājai?-Jautāju novēršoties no telefona,paskatoties uz Hariju. -Okey-Harijs atbildēja iedziļinājies filmā. Pasmējos un ieskatījos telefona ekrānā.
Pēc pus otras stundas būsim~
~Ok,bye.
Aizbloķēju telefonu un uzlīsu virsū Harijam.
-Nu dūda-Harijs noteica ieskatoties manās acīs. -Mēs varētu braukt-Teicu pasmaidot. -Ja tu tikai nokāptu no manis-Harijs noteica iesmejoties.
Noskūpstīju Hariju un ātri piecēlos kājās. Harijs saņēma manu roku pievelkot mani sev klāt. Harijs savienoja mūsu lūpas maigā skūpstā.
Atrāvāmies viens no otra līdz abiem pietrūka elpas.-Braucam-Harijs noteica ar platu smaidu sejā. -Jā-Novilku izejot no mājiņas.
Gājām cauri mazam mežiņam un nogājām lejā pa trepēm,nonākot pie melnās mašīnas. Iekāpām mašīnā un uzsākām ceļu uz Naila māju.
Pēc laika nokļuvām pie Naila. Harijs iebrauca pagalmā,noparkojot mašīnu. Izkāpām no mašīnas un devāmies uz mājas pusi. Piezvanījām pie durvīm un uzreiz tās atvēra Luna. Nails stāvēja aiz Lunas skatoties ar smaidu uz mums.
"Čau"Teicu iesoļojot mājā. "Čau"Luna teica ieskaujot mani ciešā apskāvienā.
Harijs ar Nailu iegāja viesistabā un Luna saņēma manu roku ievelkot mani virtuvē."Stāsti"Luna teica skatoties uz mani.
"Tieši,ko"Jautāju apsēžoties pie galda.
"Kā jums gāja ballē?"Luna jautāja iesmejoties. "Lieliski,iepazinos ar Harija mammu un laimējām biļetes uz tenerifi"Teicu smaidot."Nevar būt"Luna teica iepletor acis.
"Jā"Teicu un iesmējos. "Tātad jūs brauksiet uz Itāliju"Teicu padzerot ūdeni. "Jā"Luna priecīga teica."Kā tik pēkšņi jūs izdomājāt braukt uz Itāliju?"Jautāju noliekot glāzi ar ūdeni uz galda. "Kad bijām restorānā viņš pēkšņi pajautāja vai nevēlos braukt uz Itāliju kopā ar viņu un es piekritu"Luna teica smaidot.
ESTÁS LEYENDO
Skaties Patiesībai Acīs》H.S
RomanceTesa ir parasta meitene. Kad viņas vecāki iegūst paaugstinājumu darbā viņa uzzin,ka vienai no labākajām draudzenēm vecāki arī iegūst paaugstinājumu un ar vecākiem lido uz Ameriku. Tesa ar Lunu iepazīst četrus puišus ar kuriem pavada savu laiku. Tesa...