*Po dwunastu latach od ostatnich wydarzeń.
Pro. Igora
-Cześć malutka tatuś opowie ci bajeczke. - Właśnie usiadłem obok kołyski mojej małej córki Roksany.
Mam już 30 lat a dalej wiem ,że ona uratowała mi tyle razy życie. Roksana (moja córka) ma trzy miesiące.-Córciu opowiem ci dla czego masz
takie imię a nie inne. Było to jakieś 20 lat temu. Miałem dziesięć lat miałem przyjaciółke Roksane. Morderczy nie wielu ras. Ona wyglądała jak anioł ,ale dla mnie twoja mama jest najładniejsza. Jej przeznaczonym był mój wujek Kuba. Źle zrozumiał sytuację i skazał ją śmierć. Później jej wybaczył i władca wampirów ich zabił. Znaczy jego. Mój wujek chciałby cię taką małą kruszynę zobaczyć. Wracając do historii. Gdy rozpentała się bitwa między demonami a nami. Ona i ekipa najlepszych. Tak ich nazwano. Dzięki im istnieje szkoła do której mogą chodzić wszystkie rasy. Gdyby nie oni teraz ty byś nie istniała bo ja i twoja mama byśmy martwi. Walczyli z tysiącami demonów a ich było tylko sześć. Zginęli a w ich szkole którą stworzyli. Krąży ta opowieść o bochaterskiej ekipie przyjaciół. Kochałem Roksanie jak matkę lub starszą siostrę. Dla tego tak cię nazwaliśmy. Pójdziesz kiedyś do szkoły zbudowoną przez nich i ich imieniemi. Nazwano ich sprawiedliwymi a ty córeczko jaka będziesz. Każdy z nich miał inny charakter. -Roksana zasneła przyglondałem jej się chwile.-Kochanie wiesz ,że cieszę się z tego jak nazwaliśmy naszą córeczke. Roksana teraz jest pewnie szcześliwa razem z Kubą. Mineło dwanaście lat a ja pamiętam jak ona zajmowała się wszystkimi.
-Kotku nie wiesz jak ja ,chciałem ją mieć za ciocie. Po latach dalej za nią tęsknię. Uratowała mnie tyle razy. Chciałam by żeby nasza córka była taka jak Renes.
Od autorki
Cześć
Mamy koniec zastanawiam się czy pisać drugą cześć. Tym razem małej księżniczki Roksany. Piszcie w komentarzach co sądzicie. Lubię pisać i nie wiem jakie książki będę pisać ,ale niedługo napisze Kryminał. Jeszcze nie jestem pewna.
Pozdrawiam i żegnam wasza wariatka 😍😘
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟👌👈
CZYTASZ
Przeznaczona morderczyni [ZAKOŃCZONE]
FantasyOna- Morderczyni wszystkich ras jednocześnie kotołak On-Poteżny król wampirów. Jest jeszcze on -król wilkołaków. Co się stanie gdy dowiedzią się ,że ona jest im przeznaczona? Który bedzie jej wybrankiem. Co jeśli złamie przysięge.