▪ Naruto Uzumaki
Podchodzi i stara się ciebie pocieszyć, ale w końcu doprowadza to do tego, że mu samemu zakręci się łezka w oku.
▪ Sasuke Uchiha
Patrzy na ciebie, trochę w szoku i kiedy myślisz, że nic nie zrobi odwracasz się, ale zaraz on obkręca cię w swoją stronę i delikatnie obejmuje.
▪ Kakashi Hatake
Szybko podchodzi, ociera łzy i cię pociesza, co mu się zawsze udaje, bo kończysz z lekkim uśmiechem na twarzy i wtedy szczęśliwa go obejmujesz.
▪ Sai
Robi mu się smutno, wykorzystuje twoją nieuwagę i zagląda do poradnika, a kiedy coś mu zaświta szybko do ciebie podbiega, ale nim zdoła to zrobić samo jego zachowanie poprawi ci humor.
▪ Itachi Uchiha
Próbuje zaradzić samymi słowami, ale kiedy mu się nie udaje stara się przy tobie po prostu być, bo jeśli płaczesz to masz ku temu jakieś powody i lepiej wylać łzy niż temu zapobiegać .
▪ Shikamaru Nara
Opuszcza głowę i zastanawia się jak ponownie wywołać uśmiech na twojej twarzy. W końcu podchodzi i sama się do niego przytulasz, czego się nie spodziewał, ale odwzajemnia to.
▪ Gaara
Łapie cię za rękę i przyciąga do siebie, abyś mogła wylać każdą łzę w jego objęciach oraz żeby nie patrzył na ciebie w takim stanie.
▪ Hidan
Zaczyna się ciebie pytać, co ma zrobić. Kiedy zrozumie, że nic mu nie powiesz, idzie do swojej tajnej skrytki i wyciąga z niej kufel piwa, podarowując go tobie. Spoglądasz na to, a później na niego i jego niepewną minę, która przez moment odgania złe samopoczucie.
▪ Deidara
Nie lubi patrzeć na ciebie w tym stanie, więc szybko stara się zareagować zwykłym, czułym, długim i miłym przytulniem, z którego cię nie wypuści dopóki nie przestaniesz płakać.
CZYTASZ
Preferencje - Naruto
RandomPopularno-naukowa książka dla osób chcących rozwinąć swój umysł. "- Stara, nie cierpię tej twojej krzywej mordy. - Miło to usłyszeć od takiego pajaca."