▪︎ Naruto Uzumaki
Dom z ogrodem. Nie za wielki, ale dość bogaty we wnętrzu. Najlepiej gdzieś w Konosze.
▪ Sasuke Uchiha
Tradycyjny dom z podstawowym i klasycznym wystrojem. Oczywiście znak klanu wszędzie, gdzie tylko możliwe. Ludzie mają się bać, jasne?
▪ Kakashi Hatake
Cytadela godna życia Kakashiego. Czyli na bogato, bez skromności. Najlepiej w środku miasta, by ludzie widzieli piękno tego domu.
▪ Sai
Wystarczy jakieś zwykłe mieszkanie. Tutaj nie trzeba wykwintnej willi. Może być w środku miasta.
▪ Itachi Uchiha
Coś nie za dużego, ale też nie za małego. Ogólnie najlepiej coś z bogatszym wystrojem niż biednym. Idealnie gdzieś na pograniczu miasta.
▪ Shikamaru Nara
Jakaś spokojniejsza dzielnica, gdzie nikt nie drze japy, by jaśniepan Nara nie czuł irytacji. Jeśli chodzi o wygląd, wszystko jedno. Ma spełniać swoje podstawowe zadnia, ale z miejscem na grę w shogi...
▪ Gaara
Najlepiej jakaś spora chałupa na rozległym pustkowiu. Bogato wyposażona, jak na kazekage przystało. W razie czego z szybkim dostępem do Suny.
▪ Hidan
No proste. Ma być wszystko, ma być barek z alkoholami. Ponad miarę każdej możliwej rzeczy. Miejsce do indywidualnych modlitw oraz rytuałów - obowiązkowo!
▪ Deidara
Najlepiej coś mniejszego, by w razie eksplozji nie żałować pracy włożonej w tej dom... No i ważne, gdzieś daleko od miasta, by osoby trzecie na tym nie ucierpiały.
▪ Obito Uchiha
Skryty gdzieś w dalekich odmętach świata, niekoniecznie wielki. Najlepiej, by kompletnie nie rzucał się w oczy.
▪ Pain
Jego domem jest cały świat. Nie potrzeba żadnego budynku. Jeśli tylko zechce, znajdzie coś ciekawego, daleko od ludzi.
▪ Madara Uchiha
Ma być ogromny, by ludzie widzieli, jak silna osobowość w nim mieszka i jak wiele osiągnął swoją pracą. Gdzieś w najbogatszej dzielnicy, wśród szlachty, ale gorszej od niego.
▪ Konan
Ciche, ustronne, małe i przytulne. Z dala od zgiełku ludzi, tłumów. Coś dla wewnętrznego wyciszenia.
▪ Kankuro
Dla niego może być to nawet garaż, by mógł majstrować przy marionetkach.
▪ Kiba Inuzuka
Dom z baaardzo ogromnym podwórkiem dla jego psa. Oczywiście w środku domu też odzielny pokój dla Akamaru. Umiejscowiony tam, gdzie jest mnóstwo świeżego powietrza.
▪ Neji Hyuga
Wśród jego najbliżej rodziny, by być z nimi blisko. Wygląd domu zupełnie nieważny.
▪︎ Konohomaru Sarutobi
Jako przyszły Hokage, dom musi być widoczny, umiejscowiony wśród ludzi, nad którymi wkrótce będzie trzymał pieczę.
▪ Iruka Umino
Dobrze by było mieć coś większego. Jeśli jednak nie jest to możliwe przystanie na mniejszych zamiennikach.
▪ Sasori
Dom ma być sztuką wieczną, z drewna wszelakiego. Własnoręcznie postawiony (powodzenia Sasori). By dodać mu tego uroku, może gdzieś głęboko w lesie.
▪ Minato Namikaze
Nie potrzeba mu czegoś ogromnego. Chce tylko mieć swoje własne, ciche miejsce, gdzie będzie w stanie zebrać w spokoju wszystkie swoje myśli, zaprzątane swoimi obowiązkami.
----
Średniowieczne i prehistoria. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tutaj został. Na wstępie mówię, że owe preferencje nie będą pojawiać się zbyt często. Postaram się raz w tygodniu coś wrzucić. Aktualnie większość czasu spędzam na tym koncie Ale_Gil. Zapraszam. Tam nie zabraknie Akatsuki i samego Sasesława.
CZYTASZ
Preferencje - Naruto
AléatoirePopularno-naukowa książka dla osób chcących rozwinąć swój umysł. "- Stara, nie cierpię tej twojej krzywej mordy. - Miło to usłyszeć od takiego pajaca."