1. Gdzie się spotkaliście i co o Tobie pomyślał?
Siedziałaś sobie pewnego razu w barze, starając się stracić jakoś czas, co ci zdecydowanie nie wychodziło. W końcu podszedł jakiś typ, który zaczął cię irytować, więc zwyczajnie zawaliłaś mu w facjatę. Zaraz cała sala zamieniła się w ring. Jednak nie wiedziałaś, że ktoś Cię ciągle obserwuje.
"Wymiata skubana"
2. Kiedy uda wam się porozmawiać?
Ochroniarze starali się opanować tłum, ale ani trochę im to nie wychodziło. Kiedy zobaczyłaś, że jeden zaczął dzwonić pod numer alarmowy, szybko się stąd wyniosłaś.
- Jaka agresorka... - Usłyszałaś za sobą wysoki ton głosu i momentalnie stanęłaś. - Chyba nie przepadasz za monotonnością.
- Działam spontanicznie, to nie było planowane. - Odpowiedziałaś, nie mając pojęcia z kim masz przyjemność rozmawiać. Kojarzyłaś go, ale tylko z widzenia. Nic więcej.
- Nie wydaje mi się. - Westchnął, a ty wywróciłaś tylko oczyma.
- Śpieszy mi się, panie. - Wypaliłaś, powoli idąc przed siebie.
- Nie zatrzymuje cię, proszę bardzo, możesz iść. - Dodał entuzjastycznie, choć z odrobiną... zażenowania?
- Dzięki za pozwolenie. Ymm...? - Odwróciłaś się w stronę czarnowłosego.
- Madara. - Na jego twarzy zawitał ponownie szarmancki uśmiech.
3. Po jakim czasie zostajecie przyjaciółmi?
Raczej ty stanęłaś na przekór temu, ale po kilku podobnych spotkaniach jednak już nimi byliście.
4. Kto was potajemnie shipuje?
Taki barman... Teuchi.
5. Jak brzmi jego przezwisko, o którym jeszcze nie wie?
Przypała
6. Po jakim czasie i jak wyznał ci miłość?
Po kilku miesiącach przyszedł z kwiatami, co wywołało u ciebie szok, a gdy ci je podarował, zwyczajnie to powiedział bez żadnego stresu ani niczego podobnego.
7. Co kochasz w nim najbardziej?
Charakterek
8. Co on w Tobie pokochał?
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
9. O co najczęściej cię prosi?
O przelew na jego konto
10. Jego ideał kobiety?
Za dużo wymagań, by opisać.
11. Kim zostałby w Twoich czasach?
Menadżerem znanej osoby.
12. Jego reakcja, kiedy kichniesz?
Tak się tego nie spodziewał, że spadł z krzesła, a ty spojrzałaś na niego z wyrzutem "co ty robisz człowieku"
13. Kiedy kupisz mu pluszaka.
- Patrz, co ci kupiłam! - Powiedziałaś entuzjastycznie.
- Zaskocz mnie. - Odparł.
- No chyba to zrobię. - Przyznałaś.
- Motyla noga! To pluszak! - Powiedział teatralnie, udając zaskoczonego.
CZYTASZ
Preferencje - Naruto
DiversosPopularno-naukowa książka dla osób chcących rozwinąć swój umysł. "- Stara, nie cierpię tej twojej krzywej mordy. - Miło to usłyszeć od takiego pajaca."