3. Bölüm ukala

260 16 2
                                    

Gazetelerde benden bahsediyorlardı."Metin Meriçliler'in prensesi yeni yaşında" "Meriçlilerin dansçı kızı yeni yaşını kutladı."

Benden dansçı diye bahsetmeleri hoşuma gitmişti aslında dans etmeye bayılıyorum bazı özel günlerde grupla beraber dans ediyoruz. her neyse gazeteleri kenara itip hazırlanıp okula gitmek için arabama bindim . her zamanki gibi geç kalmıştım.zaten geç kaldığım için derse girmek istemiyorum. Sırtımı okulun fuarına yasladım.bizimkileri beklemeye başladım. gözüm illerdeki masaya takıldı.dünkü o sorun çıkaran çocuk neydi adı ya ? yiğit? aman her neyse. Yanına gittim izin almadan oturdum masasına.

"selam" dedim. cevap vermedi. sadece suratıma baktı.

"sana selam dedim" bune ukalalık . "sizin gibilere sarfedecek kelimelerim yok benim hadi canım" dedi bana oha bana dedi.

"Dün gece için özür dilemeye gelmiştim sadece. Ama görüyorum ki hiç gerek yokmuş. " dedim ve kalktım o sırada zaten bizimkilerde gelmişti.

"Ne yapıyordun onun yanında kim ki o?"

"hiiçç aman ya gereksiz biri zaten boşverin aa benşm derse girmem lazım görüşürüz "dedim. Dünden dolayı kendimi hala yorgun hissediyorum. dersten sonra hemen eve gidip uyuyacağım.Aaaa bi dakka yarın Kerim beni almaya gelicekti.. unutmuşummmm.

...

Bugün alışverişe çıktık annemle erkenden ee nede olsa Kerim le buluşacağım:D aldıklarımın hepsini çok beğendim. hazırlanmaya başladım. mini siyah bi elbise giydim. Melar'y e gidecektik . bu çocuktan hoşlanıyorum galiba. Aşağıda kapı çalıyordu Kerim olmalı hemen son hazırlığımı yapıp aşağı indim merdivenlerden inerken bana bakışı beğeni ve şaşkınlık..

"Hazırsan gidelim."

"Hazırım" " ha bu arada muhteşem olmuşsun ela "

" Sende çok yakışıklı olmuşsun " dedim

Gittiğimizde erkenden fazla içmeye başladık. sonra Kerim "hadi gel sahile gidelim " dedi. sahilde salak salak bağırdık çağırdık. daha sonra betona oturduk. bi süre sonra Kerim in telefonu çaldı.ve bana ben kaçar deyip gitti. o kadar içmiştiniz kolumu kıpırdatacak Halim yoktu.en son kafamıda betona yasladım ve gözlerim kapanmaya başladı bi süre sonra biri beni kucaklayıp arabaya bindirdi. kim olduğunu seçemiyorum.sonrasını hatırlamıyorum..

Bi günHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin