Gençler yorumlarınızı merak ediyorum. Lütfen yorumlarınızı yazın ve oylarınızı bekliyorum. Gelecek bölümler hakkında fikirlerinizi lütfen yazın. ❤️
Uyandığımda Yiğit'in yanında uyuyordum. Öyle klasik aşk filmlerindeki gibi ben ne ara ona bu kadar yaklaştım Yada göğsünde uyandım gibi şeyler olmadı. Yatağın taaa diğer ucunda yatıyordum. Yerimden kalkmadan kolumu uzatıp telefonumu aldım. Saat daha 8.45 Kafamı kaldırıp Yiğit'e baktığımda hala uyuyordu. Erken olduğu için uzanmaya devam ettim. Dün gece yatmadan önce düşündüklerim aklıma gelince şaşırdım.
Ben ne ara aşk işlerine bu kadar kafa yoran biri olmuştum? Yiğit'le alakalı saçma sapan düşüncemlerimden sıyrılıp kalktım. Telefonumu alıp aşağıya inerken
"Günaydın" dedi yiğit. Arkamı dönüp "Günaydın"dedim.
"İyisin galiba ,ayağa falan kalkabilmişsin. ".
"Daha iyiyim" Mutfağa giderken "Kahvaltı yapalım mı?"dedi.
Aslında bayağı acıkmıştım ama bugün yapılacak çok şeyim vardı.
"Hayır,sen yaparsın artık. Hem iyileşmişsin de. "Dedim ve arabamın anahtarını ararken Yiğitin arabasının evimde kaldığı aklıma geldi.
"Haaa bu arada, araban orda kaldı. Bugün söylerim getirirler"
Arabama binip hemen kendimi sahilde bir Cafe'ye attım. Düşünmeye ihtiyacım var. Babamın şu herkesten gizlediği ailesini öğrenmem gerekiyordu. Kahvemi yudumlarken plan yapıyordum. Babamın peşine birini taksam,olmaz çünkü babama çok sadıktırlar. Bir sürü şey aklımdan geçiyor ama kimsenin duymasını istemediğim için hepsini elemek zorunda kalıyordum.
***
Babam evde olduğu için eve gelince kendimi hemen odama attım. Bir yolunu bulup babamın telefonunu ele geçirmeliydim. Mantıklı düşünemiyordum fazla duygusal davranmamalıydım. Bu yüzden hiç bir şey olmamış gibi aşağı indim kahvaltı masasına oturdum. Babam dosyasına göz gezdirirken annem magazin programı izliyordu. Babamın telefonu ise masadaydı. Nasıl alacağımı düşünürken telefonu çaldı.
"Efendim...evet..hı hı ..." Gibisinden bir şey zırvaladı. Bir de bizi salak yerine koyması yok mu!
Annem"kimdi o?" deyince babam geveleyerek
"İşle alakalı önemli bir şey değil." Dedi. Anneme yalan söylemesine çok sinirlendim. O an her şeyi ortaya dökmek geçti içimden ama sustum. Annem için ailemin bozulmaması için sustum. O telefonu mutlaka ele geçirmeliydim. Babam ellerini yıkamak için masadan kalktığında hemen telefonunu aldım ama şifre koymuştu. Tuvaletten gelene kadar halletmeliydim.
İlk olarak doğum yılını denedim ki olmadı.
Sonra annemle evlilik yıllarını olmayacağını bile bile denedim ki olmadı. Son olarak meriçliler holdingin kuruluş yılını denedim ve ekran kilidi açıldı. Bu kadar basit bir şey koyacağını düşünmezdim. Hemen son görüşülenlerden arayan numarayı telefonuma kaydettim. Babamın ayak seslerini duymamla telefonumu elimden bırakmam bir oldu.
Neyseki farketmemişti. Kabul ediyorum ki babam telefonunu ele geçirip şifresini bulabilecek kadar Zeki bir kızı olduğunu düşündüğünü sanmıyorum. Ama yanıldığını çok yakında öğrenecek.
Odama çıkıp Mert'e mesaj attım. Bu işleri çok iyi anlar. Hemen ona numarayı atıp sahibini bulmasını ve o kişiyi araştırmasını istedim. Neden diye soracağı içinde sadece küçük bir ihtiyacımın olduğunu söyledim. Mesajıma cevap gelmesi uzun sürmedi.
"Yine neyin peşindesin güzellik? Akşama haber veririm sana. İş bende:D"
Bu akşam her şeyi öğreneceğim. Ama şimdi biraz kafa dağıtmam lazım. Elif'i arayıp buluşmamız gerektiğini söyledim. Evden çıkarken babamın ayak işlerine koşan Mehmet beye evimin anahtarını verip ordaki arabayı buraya getirmesini istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi gün
RomanceBabasının intikamını alacağı o "Bİ GÜN"ü bekleyen bir çocuk kalbi ve yıllar sonra hedefine adım adım yaklaşan bir yiğit.." "Sevmediğin birine asla "seni seviyorum" deme.. İçinde olmayan duygulardan var'mış gibi söz etme.. Kimsenin hayatına kalbini...