Yiğit ilginç biri.yanş onu anlamak zor bir iyi bir kötü..neyse şu an onu düşünecek değilim uyumalıyım..
..
Yiğitin kıyafetlerini aldım.bi poşete koydum.arabam hala okulda olduğu için taksiyle okula gittim.ders çıkışı yiğit kafedeydi.yanına gittim.
"Kıyafetlerin"dedim. gilümsedim..
Soğuk bi tavırla "al"dedi elindeki poşeti verdi ve masadan kalktı ve gitti.ne olduki şimdi durduk yere bu salağa? sanki ben ona meraklıymışımda peşinden ayrılmıyormuşum sanki gibi tavırları beni iyice deli ediyor gerızekalı.
...
Oğuz mesaj atmış 2. Kara gel seni bekliyoz. acaba ne olduki? gittiğimde baya bi kişi toplanmıştı. ne oluyor orda? Mert bi duyuru yapıyordu :
"Gençler bugün 31 Aralık akşam benim evimde parti yapıyoruz.tüm okul davetli gelmek isteyen kişiler listeye adını yazdırsın.ama her zamanki gibi sıkıcı bi parti olmasın diye gelenler arasında kura çekeceğiz herkesin bi partneri olacak . Sevgililer yine birbirinin partneri olcak ama sap olanlar tanıdığı tanımadığı farketmez eşi olcak maksat eğlence..belki partide daha farklı sürprizlerle karşılaşabilirsiniz. herkesi bekliyorum.
Haber herkes arasında konuşuluyordu 2 saat sonra kura çekilecekti gelenler arasında beklemeye başladık kağıtlara ad yazmada yardımcı oldum.
..
Isimler çekilmeye başladı:
"...Elif ile Efe-Yiğitin yakın arkadaşı- ....Sude ile kıvanç ..Mert ile ezgi ...oğuz ile hena..ela ile yiğit..."
Son kelimeler beynimde yankı yapmıştı adeta.istemşyorum o gerizekalısın ya.oğuz ile Mert'e 6 numaralı bakışımı attım.anlamış olmalılar ama kura tim okul önünde yapıldığı için karşı çıkamazdım Yada eş değiştiremezdim.yiğitte hiç memnun gözükmüyordu.aptal.
Yiğit yanımıza geldi"ben seninle hayatta eş olmam" kahkaha attım."ay ben çok meraklıyım sana"
"Kızım bence seni çok pohpohlamışlar."
"Aa hayatımda senin kadar burnu havada biri görmedim."
Arkadan "aaa oyunbozanlık yapmayın"diye sesler yükselmeye başladı . of çaresiz gidecektik.yiğitte durumdan rahatsız olmuş olacakkı "of tamam ya saat 8 de hazır ol"
"Gerek yok ben kendim gelirim ."dedim
"Iyi sen bilirsin"dedi aa aptala bak ya ısrar bile etmedi.bende ne bekliyorsam bundan.
Elif Sude Mert ben oğuz beraber alışverişe çıktık hemen . hepimiz telaşlanmıştık.en sonunda ben straplez koyu kırmızı bir elbise denedim . kabinden çıkınca bizimkilerin beğeni bakışlarıyla karşılaştım. oğuz"harika olmuşsun"dedi ee herkes beğeninde almaya karar verdim.
Alışverişden Sonra herkes evlere dağıldı.hemen saçlarımın arkasını düzleştirip önlerinin alt kısmında maşa yaptım.elbisemle ayakkabılarımı giyip kırmızı bi ruj eyelener maskara dan sonra aynanın karşısına geçtim. gerçekten harika olmuştum.telefonum çalmaya başladı.elifdi.
"Efendim "
"Kızım nerdesin herkes burada."
"Neee çok mu geç kaldım ya ?"
"Kızım yiğit yalnız kaldı bide hadi gel."
"Tamam geliyorum"
Hemen bi taksiye binip mertlere geldim. taksiden inip kafamı kaldırmamla Yiğit i görmem bir oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi gün
RomanceBabasının intikamını alacağı o "Bİ GÜN"ü bekleyen bir çocuk kalbi ve yıllar sonra hedefine adım adım yaklaşan bir yiğit.." "Sevmediğin birine asla "seni seviyorum" deme.. İçinde olmayan duygulardan var'mış gibi söz etme.. Kimsenin hayatına kalbini...