O gittikten sonra ayakkabıları kalmıştı.ayakkabılarını arabama koydum.beynim zonkluydu.baş ağrısı bi türlü peşimi bırakmıyor.
"Meriçliler.."
"Herkes cezasını çekecek bi gün elbet sizi en yakınınızdan vuracağım.
"Hadi bakalım hodri meydan!"
Ela:
Bu yaşadıklarıma inanamıyorum. Kerim !..sevdiğim çocuk bana bunu nasıl yapar?ben onu sevmiştim.o ise beni kullanmak istemiş. Yiğit , beni o kurtardı.şükürler olsun.kerim onu sevdiğimi biliyor olmalı.onu sevdiğim için ona karşı koyamayacağımı sandı.seviyor olabilirim ama kendimi asla kullandırtmam.
Arabaya bindiğimde kendimi hiç o kadar kötü hissetmemiştim.sadece nefes almak istedim. arabadan indim.başımla dans ediyordum adeta.yiğit belimden beni tuttu. bi dakka ya ben neden bu kadar yakınım ki bu ukalayla.zaten iyi misin iyi misin demekten başka bi işe yaramıyor.onunla konuşmak istemiyorum.hemen yanından ayrılıp bi Taksiye bindim. eve geldim.kendimi yatağa attım.hıçkırıklarım birbirine karıştı.
Kerim beni svmiyormuş. SEVMİYORMUŞ!! bunca zaman sadece aptal bedenim için.. beni ben olduğum için değil,kalbim çok kırıldı çok.. sadece uyumak istiyorum sanki uyuyunca geçecekmiş gibi sadece uyumak..
....
Babamın bana hala diniyi geçmemişti.kimbilir yiğitle alakalı neler düşünüyodur? kızı hakkında neler düşünüyodur? Babama karşı fazla ileri gittim. Babam haklıydı.yaptığım hareketler,gazetelerdeki haberlerden çok ona söylediklerim onu kırmış olmalı.ama babam için sadece para önemli sanki . sadece itibarı .. ailesi yokmuş gibi davranmayı bi kenara bırakmalı artık.
bugün okula gitmeyeceğim .kimseyi görmeye tahammülüm yok.kerimi ise asla!
Gün boyu odamdan çıkmadım.kağım çalındı.annem dünden beri bi rahat bırakmadı."konuşmak istemiyorum anne"dedim "tamam konuşmayalım"dedi oğuz.döndüm arkamı"özür dilerim oğuz ben annem sandım..""önemli değil de prenses. Bu Ne hal ya?" ona herşeyi anlattım.oğuz beni anlıyor herzaman.en iyi dostum.. sarıldım ona gerçekten yanımda biri olmasına çok ihtiyacım var..
Oğuz bi süre sonra gitti.saat gece 10 gibiydi.hazırlandım . evde durmak artık daha fazla sinirimi bozmuştu.kaa dağıtmalıyım.melar'y e gitmek için taksiye bindim.içerisi kalabalıktı.fazla kimseye görünmeden yukarı bölüme çıktım.her şeyi unutmak için bardakları sıraladım.kolımdan birinin dürtmesiyle kendime geldim.
"Ela hanım Metin bey derhal burdan çıkmanızı istiyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi gün
RomanceBabasının intikamını alacağı o "Bİ GÜN"ü bekleyen bir çocuk kalbi ve yıllar sonra hedefine adım adım yaklaşan bir yiğit.." "Sevmediğin birine asla "seni seviyorum" deme.. İçinde olmayan duygulardan var'mış gibi söz etme.. Kimsenin hayatına kalbini...