Geç kaldığım için yiğit beni bahçenin kapısında beklemiş.taksiden indiğimde Yiğitin bana bakışlarıyla karşı karşıya kaldım.gerçekten iyi göründüğümün farkındayım.ama yiğit bana güzel olmuşsun bile demedi.sadece"hadi geç kalıyoruz ela "dedi ve kolunu uzattı.koluna girdim.insan bi beğendiğini söyler dimi öküz.yiğitin beğeni ifadelerini beklemekten vazgeçip kendime geldim.kapıdan içeri geldiğimizde bakışlar bize yöneldi.kerim ! oda oradaydı.hemen eliflerin yanına geçtik.efe de orda olduğu için "hayır benim arkadaşlarımın yanına gidicez" kavgasından kurtulmuş oldum.herkes gerçekten muhteşem görünüyordu.oğuzla hena yanımıza geldiler."muhteşem görünüyorsun ela " dedi oğuz. "Sende çok yakışıklı olmuşsun "deyip gülümsedim . hena 'ya ayrı bi gıcığım zaten.yiğitle yanyana olmamız ona batıyor gibi bakış atıyordu bana.ama onu takmıyorum bile ezik.etrafa göz gezdirirken kerimle göz göze geldik.yanında bi kız vardı ve gözlerini benden kaçırıp kıza yöneldi.kızla öpüşmeye başladılar. sanki bana inat yapıyor gibi birde tam karşımdalar. yiğit kerime baktığımı anlamış olacak ki"ela şu şerefsiz için canını sıkmaya değmez,bakma oraya"dedi.hafif üzüldüğümü anlamış olmalı.sessizliğimizi Mert böldü.
"Arkadaşlar programımız şöyle:
Eğlenicez ilk başta dans müzik falan sonra güzel sesli arkadaşlarımızdan müzik dinleriz belki..biliyorum varlar..saat 11.30 a doğru havuz başına geçeceğiz.herkes eşiyle dans edecek hoş bi müzikle.ardından bomba gibi finish bizi bekliyor saat tam 12 de havada havaifişekler patlarken herkes eşiyle öpüşecek.." Herkesden farklı sesler çıkmaya başladı" gençler tüm yılınızın aşk dolu geçmesi için ,hem belki bakarsınız yeni aşklar doğar "
Herkes oooo diye bağırırken benim "neee!" diye bağırışım duyulmuştu.yiğite döndüm o da şaşkındı.
"Seni asla öpmem ukala!"dedim ve yanından uzaklaştım.saat 10.30 a yaklaşıyordu.şarkı söyleme zamanına gelmiştik.bi kaç kişi sahneye çıkmaya başladı.ilk başta bi çift -gerçekten de sevgililermiş-şarkı söylediler . sonra tek başına bi kız çıktı ve bi kaç kişi daha çıktı ardından.sude ve Mert in ısrarları üzerine sahneye çıktım.herkes istediği şarkıyı değilde arkada ne çalarsa onu söylüyorlardı. şansıma be çıkacak diye beklemye başladım.bi anda "majeste aşk dedğin" çalmaya başladı.içimde inanılmaz bi mutluluk var. Bu şarkıyı seviyorum.başladım söylemeye
"Aşk dediğin belkide budur
hep acıtır arkandan vurur
belkide bu son sefer olur
kalbim durur dertler son bulur .."
Söylemeye devam ederken bi anda arkadan muhteşem huzur verici derecede sakin bi ses şarkıya devam etti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi gün
RomanceBabasının intikamını alacağı o "Bİ GÜN"ü bekleyen bir çocuk kalbi ve yıllar sonra hedefine adım adım yaklaşan bir yiğit.." "Sevmediğin birine asla "seni seviyorum" deme.. İçinde olmayan duygulardan var'mış gibi söz etme.. Kimsenin hayatına kalbini...