8. Bölüm "bedenim"

203 11 3
                                    

Kızlarla provadayız.elifle Sude beni izliyorlar ilk başta biz dans edeceğiz sonra podyum yürüyüşü. kesha blow şarkısıyla son provamızı da tamamladık.artık kulise geçtik ve kıyafetlerimizi giymeye başladık.siyah bi südyen ve altımda pileli siyah bir etek. arkada herkes heyecanlı.dışarıda herkes gelmişti perde arasından gizlice baktım Kerim de oradaydı.

Ilk birgül hanım çıktı konuşmasını yaptı. sahneye bizi çağırdı.çıktım ilk kez dans etmiyordum ama içim kıpır kıpırtı Kerim in beni izleyenler arasında olması beni fazlasıyla heyecanlandırıyordu.müzik bittiğinde büyük bi alkış aldık . ardından kızlar tek tek podyuma çıkmaya başladı.hemen podyum kıyafetimi giydim. kapanış benimle olacaktı.ben kırmızı yerlere kadar uzanan derin yırtmaclı bir elbise giydim.saçlarımıda yanıma aldım.göz alıcı olduğumu hissedebiliyorum.sahneye çıktım ve emin adımlarla yürüdüm sonra dönüşte bütün kızlar hep beraber yürüdük. şimdi sıra kendi aramızda eğlenmedeydi.kerim kuliste yanıma geldi"muhteeşemdin""teşekkür ederim"

"Hadi çıkalım"dedi içerisi hala kalablıktı ve kalabalık ortamlardan hoşlanmadığımı biliyordu. sokağa çıktık. dolanıyorduk öylece Kerim'i seviyorum ve oda beni seviyor bunu hissediyorum. Ara sokaklarda dolanırken Kerim bi anda elimi tuttu.kerim elimi tuttu inanamıyorum 3 yıldır bu anı bekliyordum.sanki ilk kez sevgilim oluyormuş gibi heyecandan ölecektim.kerime baktım gülümsedim. evet evet onu gerçekten çok seviyorum

Yiğit:

Çok bunaldım. babamın ölüşü,annemin yalnızlığı kardeşimin babasız büyüyüşü..bütün bunların sebebi o .ondan nefret ediyorum. babamızı elimizden alan o.bugün annemle konuştum. sesi bi tuhaftı.oğlum boşver gel hiç bulaşma onlara diyordu. "kendi halimizde yaşayalım oğlum hem vazgeç!"hayır annemi dinlemiycem bigün bigün tüm bunlar geçecek ..

Sokaklarda dolanıyordum.bornova yı seviyorum huzur veriyor taşı toprağı sanki..indim arabamdan bi evin duvarına yaslandım.ileride bir sevgili vardı tartışıyorlardı sanki tartışmalardan kaçmak için sokağa çıkmıştım oysa .sokak arası olduğu için yüzleri görünmüyordu.ince hatlarından bi kız olduğu belliydi. oğlan kızı duvara yaslamış. zorla öpmeye çalışıyordu sanki. Kız"bırak beni " diye bağırdı. o anda ne yapacağımı şaşırdım.koştum yanlarına oğlanı tek hamlemlekızdan çektim .kız korkmuştu "iyimisin"dedim o anda yanımızdan bir araba geçti. farları ortalığı aydınlattı. bi dakika bu oydu ..

Bi günHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin