Gençler yorumlarınızı bekliyorum oylar çok düşük lütfen okuyan herkes destek olsun sizi seviyorum❤️
Sıfır diyemeden yiğit dudaklarını bana yaklaştırdı ve dudağımın kenarına narin bi öpücük kondurdu.havaifişeklerle beraber "iyi seneler"diye fısıldadı. Şaşırmıştım .
Şaşkınlığımı anladı mı bilemiyorum ama birazda utanmıştım.umarım kızarmamışımdır.
Bu düşüncelerden sıyrılıp"sana iyi seneler"dedim.gülümsedi.
Dudağına hafif de olsa kırmızı rujum geçmişti.güldüm .
"Ne ?" dedi.elimle dudağını sildim. tekrar alnını alnıma yasladı ve dansa devam ettik.
Artık yavaş yavaş evlere dağılıyordu millet.
Yiğit"gidelim mi artık?"dedi.
"Olur."dedim.
Arabaya doğru giderken yiğit aklımı okumuş gibi sanki"şu illerdeki parkta biraz oturalım mı?"
Tamam anlamında başımı salladım. Yiğit banka doğru ilerleyecekken ben salıncağa doğru ilerledim.ne yapmaya çalıştığımı anlamamış gibi tüm ağırlığını bi bacağının üzerine vermiş bana bakıyordu. Ben salıncağın bi tanesine oturdum. Bana doğru geldi.
"Ne o çocuk gibi sallanıcak mısın?"
"Ne var 20 yaşındayım diye sallanamam mı? hem parka gelmek isteyen sendin!"
"Tamam, tamam demedik bir şey.hiç lafın altında kalma zaten."dedi e gülümsedi.sessizliğimizi Kerim in sesi bozdu. Az ilerde arabasına ilerliyordu.yanında şu içerde gördüğüm kız vardı. Sarmaş dolaş arabaya bindiler ve gittiler. Aslımda artık onu eskisi kadar takmıyorum. Yiğit onların gidişini izlememden rahatsız olmuş olacakki
"Onu seviyor musun Ela?"dedi.
bu sorunun cevabını kendi içimde bile kesinleştiremesemde"hayır!"dedim.
"Peki neden partide o kızla onu görünce üzüldün? bak üzülmedim falan deme. Sen üzülünce gözlerin hemen kendini ele veriyor."
"Hiiç" dedikten sonra bana olan bakışından bi açıklama yapmak zorundaymışım gibi hissettim.
"Ya tamam.onu günden sonra ilk kez gördüm ve o gün beni öpmüştü.kavgamızın üzerinden daha sadece 2,3 gün geçmesine rağmen hemen başka biriyle olması biraz canımı sıktı.ama ona karşı bi şey hissetmiyorum artık yani en azından eskisi gibi değilim.
"Ya yargılamak bana düşmez ama hem onda ne buldunki? seni ilk onunla gördüğümde şaşırmıştım.kerimi kısa bi süredir tanıyorum ama kişiliği ortada. her gün farklı biri var hayatında.onca kişi varken Kerim ? ilginç bi seçim bence "
"Bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum yiğit. Yani ben bu zamana kadar istediğim her şeye sahiptim. ne istersem, kimi istersem...ama Kerim'i 3 yıldır tanıyorum. Kerim ona karşı hissettiklerimi hiç bir zaman bilmedi.hem zaten bana karşı ilgisizdi ve ben hayatımda ilk kez istediğim bir şeyi elde edememiştim.sen buna belki egoistlik diyebilirsin yani dışardan bu durum benim egomun tavan oluşuymuş gibi görünüyor.
Kerim bana olan duygularını, pardon,bana karşı hiç olmayan duygularını bu yılın başımda belli etmeye başladı. ve bu yılın başına kadar o benim için ulaşılmaz biriydi. Ama şimdi pek de önemi yok bnim için, gözünde büyütmeye değmeyecek biriymiş. yani anlayacağın kerime olan duygularım biraz da egoistliğimin eseri.."
Üşümüştüm. takım elbisesinin ceketini bana verdi."teşekkür ederim."
"Vaayy sen teşekkür edermiydin?"gülüştük.sonra
"Gidelim mi artık ?"dedim."olur."dedi.
Arabaya bindik, evimin önüne geldiğimizde ceketini verdim."Ela.." dedi.
"Efendim" dedim. tam gözlerinin içine bakıyordum çünkü ela derken sesi fazla masum ve çekingendi.
"Çok güzel olmuşsun bugün"dedi
Güldüm. " Beni ilk gördüğünde söylemen gerekirdi ama .. neyse sende hiç fena olmamışsın"dedim
Arabadan inerken"iyi geceler"dedi.
"Iyi geceler."dedim ve arabadan indim. anahtarımı bulduktan sonra kapıyı açtım. o sırada yiğit arabadan indi.
"Ela unutma bana bi öpücük borcun var!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi gün
RomanceBabasının intikamını alacağı o "Bİ GÜN"ü bekleyen bir çocuk kalbi ve yıllar sonra hedefine adım adım yaklaşan bir yiğit.." "Sevmediğin birine asla "seni seviyorum" deme.. İçinde olmayan duygulardan var'mış gibi söz etme.. Kimsenin hayatına kalbini...