-Jimin'in ağzındanNamjoon hyungun arkasından öylece koridorun ortasında dikilmiştik.
Ben neden burda durduğumuzu düşünürken MiCha kolumdan tutarak beni sürüklemeye başladı.Arkasından sürüklenirken konuştum.
"Hey! ne yapıyorsun!"-JM
Beni umursamadan yürümeye devam etti.
"Şu tipimize bak şapşal her yerimiz ketçep mayonez yayına az kaldı biraz daha burda dikilirsek ikimizde ketçaplı çıkmak zorunda kalacağız!"-MC
Haklıydı ama kolumu koracaktı.
"Tamam ama yavaş ya!"-JM
"Ha unutmadan o yediğimiz azarların bedelini sonra ödeyeceksin!"-MC
Başka zaman olsa oturur 5 saat gülerdim.
"Oo çok korktum!"-JM
Dedim MiCha hala beni sürüklerken. Bana cevap vermeden makyaj odasına daldı ve kolumu bıraktı bize makyaj yapan çalışanlar şaşkın şaşkın bakmaya başladılar. Ee haklı olarak.
"Şu salağı temizler misiniz? Eski haline dönsün mümkünse."-MC
Dedikten sonra beni makyaj masasına doğru ittirdi . Bu kız neden bu kadar güçlü?
Ben daha ne olduğunu anlamadan o odadan cevap beklemeden çıktı ruh hastası .
》》》》》》》》》》》》》
Duş almıştım yeni makyajım yapılmıştı yeni sahne kıyafetlerimide giydikten sonra hazır olduğumu anladım ve hızlı adımlarla odadan çıktım. Bekleme odasına giden kolidordan yürürken anons sesi geldi.
"TÜM ÜYELER BEKLEME ODASINA BİRAZDAN PROVALAR BAŞLAYACAKTIR!!
TÜM ÜYELER BEKLEME ODASINA BİRAZDAN PROVALAR BAŞLAYACAKTIR!!"Adımlarımı dahada hızlandırdım ve bekleme odasına geldim herkes hazırdı.
MiCha
Ilk önce herkesi süzdüm hepsi hazırdı .Yoongi hyung MiCha'nın yanına oturmuş ona gergin bir şekilde bir şey anlatıyordu.
İkiside hayattan soğumuş gibi görünüyorlardı . Jin hyung Namjoon hyung da oturuyordu diğerleride ayaktaydı menejer hyung beni görünce samimi bir gülümseme sundu ve konuştu.
"Jimin de geldi gidip prova yapabiliriz artık."
Herkes onaylarcasına başını salladı MiCha hemen yerinden kalktı ve sakin bir şekilde kapıdan çıktı
"Hemen gidelim çünkü beynimi kaybetmek üzereyim artık."-YG
Yoongi hyungda hızlı adımlarla dışarı çıktı . Hepimiz bu hallerine göz devirirken arkadan bir bağırtı geldi.
"Hadi gün şarkı söyleme günüdür!"-TH
Taehyung kafasına bağladığı renkli kurdaleyle koltuğun üstünde ayakta durmuş bağırıyordu.
"Taehyung ne yapıyorsun?"-NJ
Taehyung omuz silkti.
"Moral olsun diye yapmıştım.
"İn hadi ordan."-HS
Taehyung kafasını salladı ve kendisini yere attı yerde yuvarlanıp hemen ayağa kalktı ve kapıdan çıktı . Hepimiz birbirimizden beteriz bizde odadan çıkmaya başladık.
>>>
Biz prova yaparken yeni albüm çıkmıştı oturmuş tepkilere bakıyorduk ve pek iyi yorumlar yoktu MiCha hakkında. Bizim birden karma bir grup olmamız bazıları tarafından hoşgörüyle karşılanmış bazıları tarafından da nefretle.
MiCha bu kötü yorumları kaldıramadı haklıda aslında çok çalışıyor ve böyle bir tepkiyle karşılaşması zordu MiCha zaten korkuyordu bu durumdan söylemese de biliyorduk.
Yoongi hyung bize bahsetmisti biraz . MiCha aramızda sadece Yoongi hyunga anlatıyordu bunları ilk başta anlaşamıyorlardı MiCha ile ama şuan çok iyilerdi.
Başlarda kıskanmıştım onları ama alışmaya başlıyordum . MiCha'ya baktığımda ise yüzünde kas oynamıyordu sadece bilgisayara bakıyordu. Bu beni şaşırtmıştı.
MiCha hiçbir şey demeden yerinden kalktı ve çıktı odadan . Herkes birbirine bakarken ben ne yapacağını düşünüyordum.
Molamızın bittiğini haber veren anons yapılıyordu ama hala MiCha gelmemişti oturduğumuz odada ağır bir sesizlik hakimdi.
Kapı açılıp MiCha içeri girdi. Yüzü hala ifadesizdi ve konuştu.
"Hadi prova yok mu?"-MC
...
Sorunsuz bir şekilde yayını ve performansımızı bitirmiştik tam kapanış yapılacaktı ki bağırtılar gelmeye başladı.
"BU KIZ ÇIKSIN GRUPTAN SENİ İSTEMIYORUZ ÇİRKİNSİNİZ YETENEKSİZSİNİZ!"
Yaklaşık 20 kişi toplanmış bağırmaya başlamışlardı . Güvenlik görevlileri oraya müdehale ederken MiCha'ya baktım ifadesiz bir şekilde bağıran kişilere bakıyordu.
Selam verip apar topar sahneden indik son dakika böyle bir şeyin olması kötü olmuştu . MiCha'nın tepki göremekten korktuğunu biliyordum ama neden öyle bir şey olmamış gibi duruyordu. Bu kız cidden tuhaftı.
-MiCha'nın ağzından
Canlı yayında son dakika olan bu olaydan sonra kendimi kötü hissetmiştim. Böyle bir şey yapılacağını düşünmemiştim. İnsanlar neden bu kadar acımasız ve kötüydü ki?
Ama umursamıyormuşum gibi davrandım her zamanki gibi . Akşam olduğunda biz daha yeni eve girmiştik . Hemen odama çıkıp siyah kotumu gri t-shotumu aldıp giyindim .
Odada kimse yoktu aşağıda yemek yiyorlardı evden çıkmadan önce yapmam gereken bir şey vardı Jimin'in dolabını açtım .
O bir daha üretilmeyecek pafümünu aldım ve odaya rastgele sıkmaya başladım . Bugün yaptığı o saçmalıģı yanına bırakmayacaktım tabiki.
Şişenin bittiğine emin olduktan sonrada yerine geri koydum. Hızlıca ayağıma gri spor ayakkabımı giydim ve merdivenlerden indim tam evden çıkıyordum ki Namjoon beni durdurdu.
"Nereye MiCha."-NJ
"Daraldım nefes alacağım biraz."-MC
Kafasıyla onaylayıp gülümsedi.
"Geç gelme ve dikkat et."-NJ
Başımı sallayarak onayladım tam kapıyı açmıştım ki aklıma gelen şeyle durdum. Dilimi ağzımın içinde gezdirip Namjoon'a döndüm.
"Namjoon birazdan Jimin'i bizim odaya gönderir misin? benim bi süprizim olduğunu söyle."-NJ
Namjoon'un yüzü meraklı bir hal aldı.
"Ne yaptın MiCha?"-NJ
Yüzümü şeytani bid gülüş kapladı.
"Feryatlarını duyunca anlarsınız."-MC
Bir şey söylemesine izin vermeden evden çıktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
FanfictionDevam kitabı:TESADÜF 2 "Tanrıya yalvardım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Böylece senin bulunduğun yerlere sürekli güneş getirirdim. "