MiCha'nın ağzından
Sonunda Jimin'le aşağıya indiğimizde kahvaltı masasındaydık birinin eksik olduğunu hissettim anki huzurla sordum.
"O nerede?"-MC
Jungkook omuz silkti.
"Biraz cırladı sonrada çıktı gitti evden."-JK
"Yalak."-MC
Diye mırıldanıp yemeğime dönmüştüm ama mırıldanmam duyulmuştu anlaşılan Jimin koluyla beni dürttü
"Kötü söz söylemeyi yasaklamalı mıyım sana?"-JM
Dediğinde gülerek ona döndüm.
"Söylediklerim o kadın için bir iltifat bence."-MC
Jimin cevap vermeden ciddiyetle biraz yüzüme baktı sonra yemeğine döndü.
..
"Ee hiç arkadaşın olmadı mı?"-JM
Arabada tatlı bir sohbetle ilerliyorduk sorduğu soruya içimden bir ses 'okula gitmedim ki olsun' diye haykırırken konuştum.
"Hayır olmasınıda istemiyorum açıkcası bu yıl konuştuğum insan kotasını yeterince doldurdum."-MC
Gözni yoldan çekerek saniyelik bir bakış attıktan sonra güldü.
"Bundan rahatsız olduğumu söyleyemeyeceğim. Benimle ilgilenmeni tercih ederim."-JM
"Bende."-MC
O yolu ben onu izliyordum nasıl bu hale geldiğimizide kendi kendime sorgulamadan edemiyordum tabi uzun zamandan sonra mutluydum.
Arabanın durmasıyla dışarı baktım gelmiştik okula.
"Akşam seni almaya gelirim sakın bileğinin üstüne çok basma seni içeriye götürmemi ister misin?"-JM
"Hayır ben kendim giderim."-MC
Dedim elimi açmak için kapıya uzatmıştın ki kolumdan tuttu Jimin tekrar ona döndüğümde yanağıma öpücük kondurdu.
"Tamam şimdi gidebilirsin."-HM
Gülüp bende onu öptükten sonra indim arabadan yavaş adımlarla okula adımladım beni izlediğini biliyordum o yüzden okula gidip bir tur atıp çıkacaktım.
■°■°■°■°■°■°■°■°■°■°■°■°■°
Sonunda okuldan çıkmıştım tam telefonumu çıkartıp YaeHwa'yı araycaktım ki telefonumun yokluğunu fark ettim kaldırımın ortasında biraz durup düşündüm evden çıkarken yanımdaydı arabada unutmuş olmalıydım.
Bugünlük tek takılmaya karar verdikten sonra yürümeye devam ettim.
Baya bir yürüdükten sonra benim yaşlarımda bir çocuğun beni durdurmasıyla dikkatimi ona vermiştim bir anket yapıyormuş üniversite öğrensiymiş anket yapmasını kabul ettikten sonra sorulara özenle cevap vermeye başlamıştım ama daha soruların yarısına gelmeden kolumdan çakilmemle kendimi koruyabilmek adına hazırlanmıştım ki beni çeken kişinin sinirli bir adet Jimin olduğunu görünce gözlerim büyüdü beni hala peşinden sürüklemeye devam ederken arabaya gelmiştik.
Kapımı açıp beni içeri oturttuktan sonra kendiside yanımdaki sürücü koltuğundaki yerini almıştı bana yandan bir bakış attıktan sonra üzerime doğru eğildi ben yapacağı şeyi bekleyerek nefesimi tutmuştum ki kemerimi bağlamasıyla tuttuğum nefesi bıraktım sonrada kendi kemerini de bağlayıp telefonunu eline aldı bir süre kulağında tuttuktan sonra konuştu.
"Hyung bugün gelmeyeceğim şirkete."-JM
Gözleri kısa bir süre benimle buluştu.
"Küçük bir sorun var o yüzden."-JM
Cevabı beklemiş ardından kapatmıştı sinirliydi bir şey dememişti ama hissediyordum oturduğum koltukta iyice küçükerek miniksiz yüzünü izledim kendimi kötü hissediyordum.
>>>>>>>>>
Araba durumuştu ben hareket etmeden onu bekledim arabadan indi benim kapımı açtı sonra eğilip kemerimi açtı elleri tekrar koluma geldiğinde arabadan indirdi beni sessizce peşinden ilerliyordum evin kapısını açıp girmemi bekledi küçük adımlarla içeri girdim salona ilerledim kapıyı kapatıp peşimden gelmişti.
Ben başımı yere eğmiş konuşmasını beklerken birde belime sarılan kollarla neye uğradığımı şaşırmıştım derin derin nefes alıyordu yanlarda sarkan elimi fark ettiğimde şaşkınlığıma rağmen bende kollarımı karşımdaki bedene sardım.
"Çok korktum."-JM
Kaşlarım çatılmıştı.
"Neden?"-MC
"Sana bir şey oldu sandım seni okulda göremeyince..
Konuşmayı kesip kollarını dahada sıkılaştırmıştı.
"İyiyim ben sadece.."-MC
Ne diyeceğimi bilemeyip susmuştum hızla benden ayrıldı.
"Sadece okuldan kaçtın."-JM
Sinirli görünüyordu dediği şeyle hemen bakışlarımı yere indirdim derin bir nefes verip ellerini çeneme çıkardı ve başımı kaldırıp göz göze gelmemizi sağladı.
"Neden böyle yapıyorsun bitanem? Neden beni böyle endişelendiriyorsun Neden söz dinlemiyorsun neden bu kadar hırçınsın güzelim?"-JM
Dediği şeyle gözlerimi kaçırmıştım evet öyleydim ama bu benim elimde olan bir şey değildi.
"Bi-bilerek yapmıyorum elimde de-değil."-MC
Ne kadar çabalasamda kekelememe engel olamamıştım üzüldüğümü anlamış olmalıki yüzünde bir tebbesüm oluştu sonra sıkı sıkı elimi tuttu.
"Biliyorum buna alışıksın ama beni daha az endişelendirecek şeyler yapmalısın ve okuluna gitmelisin ayrıca bugüne kadar Jungkookla beraber hiç okula gitmemişsiniz biliyorum yaptığınız hiç hoş değil."-JM
Dudağımı ısırdım çok fena yakalanmıştık.
"Evet birazcık?"-MC
"Bunları Jungkook'da gelince konuşacağız şimdi seninle vakit geçirmek istiyorum."-JM
Ağır ağır başımı sallayıp gülmüştüm tuttuğu ellerimi çekerek beni koltuğa oturtmuş kendiside başını dizeme koyup uzanarak bana bakmaya başlamıştı ellerimi ipeksi saçlarına atarak okşamaya başladım.
"Böyle mi vakit geçireceğiz?"-MC
Bana gülerek bakıyordu saçları her yere dağılmış gülmekten gözleri kısılmıştı fazla sevimli bir görüntüydü.
"Niye beğenmedin mi?"-JM
"Hayır fazlasıyla güzel."-MC
Omuz silkip konuşmuştum.
"Bencede hem bileğin başka bir şey yapmamıza el vermiyor."-JM
"HıHı."-MC
Ellerimi saçlarından çekip kaşlarına getirdim yavaşça okşarken oda dikkatlice beni izliyordu kaşlarından yavaşça gözlerine indirdim gözlerini kapatmış öylece bekliyordu kirpiklerine dokundum ellerimi elmacık kemiklerin üstüne ilerletip dokundum burnuna dokundum çenesine dokundum.
Sonra gözlerimi dolgun dudaklarına çıkardım ellerimi dudaklarına doğru hareket ettirirken nefesini tutmuş bana bakıyordu ellerim sonunda dudaklarına ulaştığında parmak uçlarımla dokunmaya başladım pürüzsüz ve yumuşaktı çok güzeldi fazlasıyla güzeldi.
Ellerimi tekrar saçlarına çıkarıp okşamaya başladım sonrada yeniden gözlerimizi buluşturdum. O içinde kaybolmak istediğim gözlerine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
FanfictionDevam kitabı:TESADÜF 2 "Tanrıya yalvardım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Böylece senin bulunduğun yerlere sürekli güneş getirirdim. "