-MiCha'nın ağzından
Eve gelmiştik sonunda kendimi direk banyoya attım. Her gün duş alırdım ama bugün almamıştım.
Jimin ve Jungkook odada oturan Taehyung'un yanına giderken bende dolaptan üstümü alıp banyoya girdim.
Güzelce duş almış ıslak saçlarımla Suga ile koltukta oturuyordum . Bir yandan telefonuma bakıyor diğer yandanda Yoongi'nin baygın gözlerle izlediği programa bakıyordum öyle bir izliyorki dünyadan yılmıştı resmen.
Onun bu haline gülümseyip telefonuma döndüm. Kapı sesi gelmişti ama ben kafamı kaldırma gereksimi duymamıştım.
Yaklaşık iki dakika sonra hayatımda belki en nefret ettiğim şeyi hissettim bir adet el benim saçımı birbirine karıştırıyordu. Sinirden delirmek üzereydim benim banyodan çıktıktan sonra özene bözene taradığım saçım şuan karman çormandı.
Bunu yapan malın kim olduğunu biliyordum ama ispat olsun diye kafamı kaldırdım. Kafamı kaldırınca tepemde sırıtan bir Jimin vardı. Bu sefer fena kaşınmıştı.
Telefonumu kenarı fırlattım.
"Ne yapıyorsun lann!Neden saçlarımı karıştırdın gerizekalı!?"-MC
Omuz silkti umrunda bile değildi.
"Canım öyle istedi hiç sevmiyorsun demi biliyorum."-JM
Benim cevap vermeme fırsat bile vermeden merdivenlere doğru yol aldı. Bu sefer sabrım kalmamıştı.
Etrafıma baktım gözüme telefonumu kestirmiştim. Benim saçlarımı karıştırıp öylece çekip gidemezdi. Telefonumu alıp kafasına fırlattım.
Gelen darbeyle elini kafasına götürmüş bağırmıştı.
"AHHH!"-JM
O sırada merdivenlerden inen Taehyung Jungkook ve Hoseok şok içinde bir bana baktılar.
Sonrada yere çökmüş acı çektiğini belli eder şekilde bağıran Jimin'e hemen yerimden kalktım ilk önce yere düşen telefonumu alıp bir hasar var mı diye baktım.
"Iyi bari bir şey olmamış telefonuma."-MC
Telefonu mu cebime yerleştirdim Jimin'e doğru yaklaşıp eğilerek iki elimide kafasına daldırdım .
O kafasındaki küçücük yara için bağırdığı için beni durduramadı. Saçlarının hepsinin karmakarışık olduğuna kanaat getirdiğimde zorlada olsa elimi saçlarından çektim o kadar karışmıştı ki elim arasından zorla çıktı .
Şuan tam bir böceğe benziyordu.
Hala herkes bize şok içinde bakıyordu
Yoomgi televizyondan başını kaldırmış, Namjoon ve Jin mutfak kapısında diğerleride merdivenin başında bize bakıyorlardı.Omuz silkip konuştum.
"Bu sefer şansını zorlamıştın Park Jimin bana özelliklede saçlarıma bulaşma yoksa senin o daha üretilmeyecek olan sende son bir şişe bulunan en sevdiğin parfümünden ederim bu yaptığımda saçlarımı dağıttığın içindi ama önceki yaptıklarınada say."-MC
Bana hiç cevap vermeden kafasını tutmaya devam etti umarım bir yarık açılmıştır kafasında.
Geldiğim gibi tekrar yerime oturdum . Ben fazlasıyla sabretmiştim kendisi istemişti bunu.
○○○○○○○○○○○○○●●●●●●●●●●●●●●●
Namjoon şirkete gitmişti geriye kalanlar da salondaydık .
Jin Jimin'in o kafasındaki yaraya pansuman yapıyordu küçük bir yarık açılmıştı istediğim gibi diğerleride Jimin'e bakıp bakıp gülüyordu.
"Yeter ya gülmeyi!"-JM
Jimin bağırdığında Jin omzuna bir tane yapıştırmıştı.
"Hyung cidden neden yaptın böyle bir şey MiCha sana söylüyordu zaten seni dövmek istediğini keşke uzak dursaydın."-JK
"Ben bir şey yapmadım saçlarını azıcık karıştırdım ama o bana ne yaptı hem kafamı kırdı hem saçlarımı karıştırdı. Şu saçımın haline bak bunun bu saçlarımı düzeltmek için kaç saat harcayacağı ben haberiniz varmı!"-JM
Şuna bak bir de isyan ediyordu koltukta iyice yayılarak konuştum.
"Bunu sen istedin ben seni uyarmıştım . Beni bir daha aynı sinir konumuna getirirsen daha beterlerini yaparım sana."-MC
"İğrençsin!"-JM
"Sensin iğrenç!"-MC
Telefonum çalmaya başladıyınca sustum YaeHwa arıyordu bu son 3 haftadır onu çok ihmal etmiştim.
O kadar çok işimiz vardı ki gerçi hala var ama neyse hemen telefonumu açtım ve kulağıma yasladım telefonumu tabi yaslar yaslamaz geri uzaklaştırmak zorunda kalmıştım.
Bu kızdan bu ses nasıl çıkıyor anlamıyorum telefon kulağımdan baya uzakta olmasına rağmen net bir şekilde geliyor sesi hatta bağırtılı geliyordu ve herkes benim telefonuma bakıyordu.
"Nerdesin lan sen idol oldun diye unuttunmu beni kac haftadır gelmiyorsun lan çok özledim seni yoksa başka kankalar mı buldun ya inanamıyorun gelmeyi geçtim aramıyorsun hatta mesaj bile atmıyorsun inanamıyorum sana MiCha inanamıyorum beni bu kadar kolay mı !!-"-YH
Telefonu suratına kapattım çok bile konuşmıştu. Yerimden kalktım ve odama gittim hızlıca çantamı alığ aşağı indim.
Jiminle birbirimize öldürücü bakışlar atıyorduk Yoongi'nin sorusuyla ona doğru döndüm.
"Nereye gidiyorsun MiCha?"-YG
Aslında kimseye hesap veren biri değilim ama Yoongi farklıydı bana çok destek olmuştu başlarda anlaşamıyorduk ama şuan abim gibiydi albüm sürecindede Yoongi'den çok şey öğrenmiştim.
Öğrenmeyede devam ediyorum sürekli benim derdim olup olmadığımı soruyor ihtiyacım olduğu her an yanımda olduğunu sık sık hatırlatıyor bana saygı duyduğum bir insan olduğu için cevap verdim.
"Arkadaşımı duydunuz ona gidiyorum."-MC
Çantamın kolunu daha sıkı kavradım.
"Seni çok özledim dedi senin gibi birini nasıl özlüyor merak ediyorum."-JM
"Bende neden özlediğini bilmiyorum gidince senin için sorarım neden beni özlemiş diye."-MC
Cevap vermeden gözlerini devirdi.
"MiCha ben Namjoon'un yanına gideceğim şirkete seni bırakayım."-Jin
"Gerek yok aslında."-MC
"Ben bırakırım itiraz istemiyorum."-Jin
Kafamı sallamakla yetindim.
《¤《¤《¤《¤《¤《¤《¤《¤《¤《¤《¤《
Jin arabayı YaeHwa'nın evinin önünde durdurmuştu.
"Ben dönüşte sizi alırım olur mu?"-Jin
Bana sunduğu teklife kafamı salladım.
"Olur."-MC
"Tamam görüşürüz."-Jin
"Görüşürüz."-MC
Arabadan indim evin önüne gelince kapıyı çaldım YaeHwa beni kapının önünde beklermiş gibi anında kapıyı açıp boynuma atladı.
"Tamam lan boğulucam yeter artık."-MC
Sırtıma birkaç kez vurdu.
"Beni çok özledim gerizekalı."-YH
Gülümseyip zar zor konuştum.
"Bende seni ama ayrılsanmı artık öleceğim de."-MC
Sonunda içeri girdik YaeHwa ile baya oturmuştuk onunla olmak bana çok iyi geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
FanficDevam kitabı:TESADÜF 2 "Tanrıya yalvardım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Böylece senin bulunduğun yerlere sürekli güneş getirirdim. "