-Jimin'in ağzından
1 hafta sonra
MiCha ile yaklaşık 2 haftadır kavga etmememiz ardından onu incelemeye başlamıştım aklımda sorular vard .
Bir bu kız neden bu kadar kaba ve sert ? İki arkadaşı yok mu ? Üç birden bire Jungkookla nasıl böyle yakınlaşıp arkadaş moduna geldiler? Dört ailesi nerde?
En merak ettiğim soru buydu evet MiCha'nın ailesi nerdeydi hepimiz sık sık ailelerimizi ararken MiCha'nın hiç aradığını görmemiştim.
Asansörde kaldığımızda ona ailesini sormuştum ama cevap vermemişti bu demek oluyorki ailesiyle ilgili bir sorun vardı.
Acaba MiCha'yı terk etmiş olabilirler miydi? Belkide MiCha ailesini hiç tanımamıştır bu da olabilirdi ama bence ailesi terk etmişti MiCha'yı .
Neden bilmiyorum ama öğrenmek istiyorduö sebebini neden MiCha'nın böyle olduğunu içinde kocaman bir boşluk olduğu belliydi bu boşluğun sebebini dünyadan neden bu kadar koptuğunu her şeyi öğrenmek istiyordum .
Ama şuan öğrenemeyeceğim için sadece MiCha ya bakarak tahminde bulunuyorum . Hâlâ bakıyordum ki birden kafasıni kaldırmasıyla göz göze geldik hemen gözlerimi çevirdim geçen gün bacağıma tekme atmıştı her ne kadar yanlışlıkla oldu dediysede ben anlamıştım.
O yüzden göz teması kurmamaya çalışıyordum tam o an kapı çaldı bundan yararlanarak hemen kalktım masadan.
"Ben bakarım."-JM
Hızlı adımlarla kapıya doğru ilerledim gelen menejer hyungtu kısa bir sohbetten sonra mutfağa gittik herkes menejer hyungu selamladı menejer hyungda bir sandalyeye oturdu ve konuşmaya başladı
"Evet çocuklae yakında bir parti düzenlenecek."
İşte bu ilgi çekiciydi.
"Ne partisi bu?"-NJ
"MiCha'nın gruba gelişi ile ilgili küçük bir kutlama."
Herkes kafasını sallayıp onaylarken MiCha'nın keskin sesi duyuldu.
"Ben gelmeyeceğim."-MC
Menejer hyung'un şaşkın bakışları ona döndü.
"Neden?"-
MiCha sadece omuz silkti.
"Nedeni yok istemiyorum sadece."-MC
"Olmaz senin için hazırlanıyor parti olmalısın mutlaka."
"İstemiyorum."-MC
Dedi dişlerinin arasından manejer sinirlendiğini anlamış gibi hemen olayı kendinden çıkardı.
"O zaman PD ile görüş bu konuyu ben bir şey söyleyemem."
MiCha derin bir nefes aldı ve kafasını salladı yavaşça bu kızı en yakın zamanda çözmem gerekiyordu.
İçimden bir ses MiCha'nın ikinci karakterinin olduğunu ve onun bambaşka özelliklerle dolu olduğunu söylüyordu.
Ben o karakteri ortaya çıkaracaktım bir insan buz dağı gibi yaşayamazdı etrafında buzdan duvarlar vardı resmen.
"Ayrıca yarın imza gününüz var ertesi günde ödül töreni var bunun için bugün dinlenin yorucu olucak."
Jin hyung dirseklerini masaya yaslayıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
FanfictionDevam kitabı:TESADÜF 2 "Tanrıya yalvardım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Böylece senin bulunduğun yerlere sürekli güneş getirirdim. "