Jimin ellerini MiCha'nın beline yerleştirdi ve kendisine yaklaştırdı gülerken tekrar konuştu.
"Hm? Söyle?"-JM
MiCha belinde olan ellerle dudaklarına değen nefesle bütün konsantrasyonunu kaybetmişti. Birde bunların üstüne Jimin'in meleksi gülümsemedi gelmişti.
"Şey.."-MC
Jimin MiCha'yı biraz daha kendine doğru çekerken konuştu.
"Hm ney?"-JM
MiCha dalgın dalgın konuştu.
"Bi-biri gelecek şimdi çok yakınız."-MC
Jimin omzunu silkti. Umrunda değildi.
"Gelsin."-JM
Dedi ve MiCha'nın yanağına bir öpücük bıraktı. MiCha iyice konudan dağılırken Jimin meraklıydı.
"Ee ne söyliycektin."-JM
MiCha ne diyeceğini unutmuştu tam ağzını açacaktıki GoEun'un sesini duymasıyla aklına geldi.
"O salakdan uzak duracaksın."-MC
MiCha'nın sert ve kıskandığını belli eden sesiyle Jimin'in yüzündeki gülümseme büyümüştü onun büyüyen gülümsemesiyle MiCha kaşlarını çattı.
"Komik bir şey mi söyledim?"-MC
MiCha kaşlarını kaldırarak şüpheyle sordu.
"Sen beni kıskandın mı?"-JM
MiCha'nın duyduğu şeyle gözleri büyüdü. Ellerini Jimin'in göğüsüne koydu tam uzaklaşmak için onu itiyordu ki Jimin belindeki kolları daha çok sıkılaştırdı ve aralarındaki mesafeyi sıfıra indirdi bu kadar yakın olmaları MiCha'nın nefesini keserken Jimin gülerek konuştu.
"Demek kıskandın?"-JM
MiCha gözlerini kırpıştırdı 'kıskanmak?' diye geçirdi içinden belki olabilirdi?
"Ne?"-MC
MiCha'nın bu haline bir kırırdama sunan Jimin onun çok tatlı olduğunu düşünüyordu kızaran yanakları, kocaman gözleri, aralanmış dudukları ,çatık kaşları ,şaşkın yüzü.
"Hıhı kıskanmak?"-JM
"Neden böyle bir düşünceye vardın sadece o kızın hareketleri hoşuma gitmiyor tam bir yavşa-"-MC
"Küfür yok şişt."-JM
Derken artık kahkahalarını bırakmıştı izin verse MiCha GoEun'a iyi bir küfür edicekti cidden sinirlenmiş olmalıydı.
"Neden susturuyorsun yalan mı yavşak işt-"-MC
"Sakin ol biri duyabilir."-JM
MiCha omuz silkti pekte umrunda değildi birinin duyması.
"Yüzünede söyleyebilirim?"-MC
Jimin bir kahkaha daha bıraktı.
"Birini daha dövmeni göze alamam."-JM
MiCha da kahkaha attı sonrada başını Jimin'in göğüsüne yaslayarak konuştu.
"O aptal biraz daha sana sulanırsa o göze alamadığın şeyi çok ciddi yapacağım."-MC
"Biliyorum."-JM
Derken göğüsündeki bedenin saçlarını okşamaya başladı her ikisininde son zamanlardaki en huzurlu anıydı öylece orada ne kadar kaldıklarını bilmiyorlardı.
İçeriye Taehyung girmiş ve onları öyle görünce olduğu yerde donup kalmıştı.
"Si-siz ne yapıyorsunuz lan?"-TH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
FanfictionDevam kitabı:TESADÜF 2 "Tanrıya yalvardım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Böylece senin bulunduğun yerlere sürekli güneş getirirdim. "