Jimin ve MiCha güzel bir kahvaltı geçirdiler sohbet edip birbirlerini daha iyi tanımaya çalıştılar,sonrada şirkete geçtiler artık çalışmaları lazımdı herkes şirketteydi GoEun gereksizide tabi. Toplantı odasında doluşmuşlardı her zaman ki gibi."Sen çıkabilirsin GoEun."-PD
Kadın saygıyla eğilip konuştu.
"Tabi efendim."-GE
Dedi ve minik adımlarla dışarı çıktı MiCha aman ne saygılı(!) diye düşündü. Toplantı başlayınca düşüncelerinden sıyrılıp konuya odaklandı.
"Evet yeni bir albüm çıkarıyoruz bu sefer daha çok çalışıp daha iyi bir iş çıkarmalıyız."-PD
Demişti ellerini masanın üzerine sabitlerken herkes kafasını sallayarak onayladı
"Evet ayrı rap ve vokal olacak diğer şarkılarda zaten herkesin söylediği şarkılar Namjoon Yoonhi ve Hoseok'ta zaten diğerleride katkıda bulunur böylece güzel işler çıkartırız."-PD
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
-Jimin'in ağzından
MiCha albüm hazırlıkları başladıktan beri hiç durmuyordu günler geçmişti. İlk önce Yoongi, Hoseok ve Namjoon hyungun tek tek odalarını dolaşıp onlardan alabildiğince bilgi aldı, kendi söyleyeceği şarkıyı hızla Bang PD'e kabul ettirip dans ve kayıtlara başladı.
MiCha hepmizden hızlı ilerliyordu evde geçirdiği saatler 4-5 saatle sınırlıydı doğru düzgün uyumuyordu şirketten çıkmıyordu. Arada yine GoEun ile bir iki küçük tartışma yaşadılar ama çokta sorun olmamıştı.
Eve gelmediği için tabi benimlede görüşmüyordu MiCha, daha doğrusu görüşemiyordu evet sevgili değildik daha ama yinede konuşmadığımız için içim içimi yiyordu.
Aynı şirkette aynı saatlerde bulunsak da MiCha bizden hızlı ilerlediği ve çalışmaktan kafasını kaldırmadığı için görüşmemiştik. Sağlığı için endişeliydim birden bu kadar çalışmayı kaldırabileceğini sanmıyordum bir yandan kendi solosu bir yandan grup şarkıları oldukça zordu.
Yine sabah erkenden kalkıp şirkete geçmiştik pratik odasından müzik sesi geliyordu hiçbirimiz şaşırmamıştık çünkü dün MiCha eve gelmemişti sabaha kadar odada dans ettiğine hepimiz emindik.
Odaya ilk ben girmiştim MiCha yerde gözleri kapalı nefes nefese yatıyordu dans hocamız ve doktorumuzda başındaydı endişeyle hızla yanına gittim arkamdanda diğerleri gelmişti zaten.
"Ne oldu!?"-JM
"Kendini fazla zorladı bu sefer Tanrı aşkına MiCha sağlığına zarar gelicek şu haline bak!"
Diye dans hocamız isyan ettiğinde MiCha dişlerinin arasından zorlukla konuştu.
"İyi-iyiyim ben bir şeyim yok bırakın artık beni."-MC
Bıkmış görünüyordu ama kimse umursamadı.
"Daha demin bir bayılma tehlikesi geçirdin ayağa kalkarsan başın dönecek ve düşeceksin neden hala kalkmak için inat ediyorsun?"
Doktorun söylediği şeyle gözlerim kocaman açıldı. Ne demek bayılma tehlikesi geçirdi?
"Ne bayılma mı!?"-JM
MiCha'nın nefes alış verişi hızlanmıştı saçlarıda terden ıslaktı doktorla göz göze geldim gözlerini onaylarcasına kapatır kapatmaz MiCha'yı kucağıma aldıp ilerlemeye başladım arkamdan doktorumuzda geliyordu.
Kucağımdaki beden kurtulmaya çalışırcasına çırpınmaya devam etti ama umursamadım.
"Bırak beni!"-MC
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
FanficDevam kitabı:TESADÜF 2 "Tanrıya yalvardım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Böylece senin bulunduğun yerlere sürekli güneş getirirdim. "