10🌕

3.9K 301 82
                                    


-MiCha'nın ağzından

Salonda koltukta oturmuş telefonuma bakarak yarın çıkacak olan albümü düşünüyordum . Her ne kadar idol olmak istemesemde oldum elimden gelenin fazlasını yapmalıydım.

Bu iki aylık koca süreçte ilk güne nazaran üyelere alışmıştım. Kötü insanlar değillerdi ve bana yardım etmek için uğraşmışlardı.

Tek sorun vardı o da Park Jimin sevimli yüzünün altında tam bir şeytan vardı. Diğer üyelerle ne kadar iyi anlaşıyorsam onunla ise tam zıttıydı.

Arada onunla yakın olmak istesem de o böcekle arkadaş falan olunmazdı.

Yanımda Yoongi ve Hoseok bir şey konuşuyorlardı , Namjoon ve Jin odalarını topluyorlardı bu gelen elektirik süpürgesi sesinden belliydi.

Jungkook,Taehyung , Jimin bilgisayar oyunu oynamak için daha yeni yukarı çıkmışlardı zaten onların hayatlarının yarısı iş yarısı oyundu.

Ben telefonuma dalmış giderken yukardan bağırma sesleri gelmeye başladı. Telefonumu elimden bırakmadan gülümsedim. Acaba bu sefer hangisi dayak yiyecekti. 

"JIMIN HYUNG!"-JK

Jungkook hyung kelimesini uzatarak bağırdığında keyfim yerine geldi umarım Jimin'i döverdi.

"YEMİN EDERİM BEN YAPMADIM UZAKLAŞ BENDEN!"-JM

Jimin'in bağırtısını duyunca yüzüm düştü dayak yemeyecekti.

"TAEHYUNG HYUNG!"-JK

Jungkook'un aynı acı vağırtısı geldiğinde üzülmüştüm. Taehyung dayak yiyecekti.

Ardından Taehyung'un tedirgin sesi geldi Yoongi ve Hoseok'da benim gibi istifini bozmadan dinliyordu.

"YANLIŞLIKLA OLDU YEMİN EDERİM BİLEREK OLMADI!"-TH

"NASIK BİLEREK OLMADI!"-JK

Hoseok'un sesi gelince ona döndüm.

"Noluyor ya yine?"-HS

Yoongi omuz silkti.

"Anlamadım ki."-YG

Merdivenlerden gelen sesle başımız o yöne dönmüştü.

Taehyıng koşarak indi ve mutfağa girdi ardından da Jungkook inmişti.

Kalıbımı basarım Jungkook'un bilgisayarına bir şey olmuştu.

"Jin hyungg Jungkook Taehyung'u dövmek için kovalıyor yetiş!"-HS

Hoseok'un Jin'e seslenmesiyle Jin ışık hızında merdivenlerden indi ve mutfağa girdi. Ardından ise telaşlı sesi duyuldu.

"Jungkook sakin ol ne oluyor ilk anlat sonra yakalarsın Taehyung'u!"-Jin

"Hyung bırak beni bilgisayarımın üstüne süt dökmüş öylece bırakmış bilgisayar çalışmıyorr!"-JK

Nasılda bilmiştim ama zaten Taehyung  oyun oynamamak için ısrar etmişti hafifçe tebessüm ettim o sırada Jimin aşağıya koşarak indi.

Mutfağın kapısının önünde durup gülerek olanları izlemeye başladı hain abi ne olacak!

●●●●●●

Jungkook ve Taehyung'u yi 4 kişi zorla ayırmıştı. Ciddi ciddi 4 kişi zorla ayırmıştı.

Şimdi ise Taehyung ve Jungkook karşı karşıya Jin yandaki koltuğun ortasına oturmuş bizde ayaktaydık oturan tayfa birbirine bakıyordu.

Jungkook burnundan soluyarak Taehyung'a bakıyordu, Taehyung'da gözlerini kaçırıyordu açıkcası çok sevimlilerdi.

TESADÜF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin