2🌕

4.5K 308 81
                                    

-Jimin'in ağzından

~1 Hafta sonra~

Bugün seçmeler başlamıştı ve biz bunun yüzünden evde boş boş oturuyorduk.

Öğrendiğimize göre seçmeler 3 kademeden oluşuyormuş üçüncü kademeye bizde gidecekmişiz . Hala bu durumun çok saçma olduğunu düşünüyorum kabulleneceğimide zannetmiyorum.

Biz salonda oturmuş seçme konusunu konuşurken Namjoon hyungun telefonu çaldı telefonu kulağına götürüp bir süre konuştu ardından kapatıp bize döndü.

"Şuan 10 kişi seçilmiş az önce ikinci kademeye geçmişler ikinci kademede 5 kişi elenecekmiş son kademede de 1 kişi gruba girecekmiş."-NJ

Taehyung elini çenesine sabitleyip konuştu. Durgundu.

"Yani bugün belli olacak gruba kimin gireceği?"-TH

Namjoon hyung kafasını salladı. İyice bu iş sinirimi bozmaya başlamıştı.

"Evet yarında eve gelecekmiş."-NJ

Sinirle soludum.

"Hala aklım almıyor ya bu nasıl olur ? Saçmalığın daniskası."-JM

Sinirle konuştum. Bir haftadır bütün sinir sınırlarımı aşmışlardı.

"Biraz sakin olsan Jimin hiçbirimiz bu duruma sıcak bakmıyoruz ama şuan yapabileceğimiz bir şey yok."-Jin

Yerimden kalkıp ensemi ovaladım.

"Ne bekliyorsunuz hyung o kızın gelip bizi daha da mı yükselteceğini biz böyle iyiyiz ama o kız gelince düşüş yaşayacağız. Fanlarımız bunu sıcak karşılamayacaktır."-JM

Sözü Hoseok hyung aldı.

"Haklı olabilirsin ama elimizden bir şey gelmiyor belkide daha iyi olacak?"-HS

Taehyung dirseklerini bacağına yasladı direk bana bakmıştı.

"Hyung Jimin haklı aslında neler olacağını hepimiz biliyoruz."-TH

Taehyung'un beni savunmasına içten içe sevinirken Yoongi hyungda konuştu.

"Bende Jimin ve Tae'yle aynı şeyi düşünüyorum ama şuan beklememiz daha mantıklı."-YG

"Sanki başka bir şey yapabiliyoruz hyung ya."-JM

Diye isyan ettim.

3 saat sonra..

Menejer hyung bize mesaj atınca biz de şirkete doğru gitmeye başladık seçmelerin yapıldığı yerin sahnesinin arkasına geçip birazdan performans sergileyecek olan kızları beklemeye başladık.

~~~

Sesler gelmeye başlayınca kafamı dakikalardır baktığım telefonumdan kaldırdım ve seçmeleri izleyeceğimiz yere bakmaya başladım.

İki kız birbirleriyle kavga ediyordu bizim şireketin çalışanları ve iki tane grubumuza girmeye aday kız onları ayırmaya çalışıyordu.

Kaşlarımı çattım onlar kavga ediyordu ama benim dikkatimi kenarda onları öylece izleyen kız çekmişti kavga var ve bir tek bu kızın umrunda bile değil.

Biraz kavgayı izlerken kulaklığını çıkardı kapşonlusunun cebine koydu ve sakin adımlarla kavagaya doğru yürümeye başladı.

Ne yapacağını merakla beklerken kavga eden kızların ortasına gelince durdu, ellerini kızların karnına sabitleyip ittirdi ikiside bir tarafa savurulurken bu hamle üzerine üyelerle şaşkın şaşkın birbirimize baktık.

TESADÜF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin