Yazarın ağzından
Sonra ki günler herkes MiCha'nın ilk gün olan tepkisini mumla arar olmuştu MiCha 3 gündür yataktan kalkmıyor kimseyle konuşmuyor hatta ağlamıyordu bile bu sanırım en korkunç olan şeydi.
Jimin hiç yanından ayrılmıyordu diğer üyeler ise hergün yanlarına gelip MiCha'nın biraz kendine gelmesi için türlü türlü şeyler yapıyorlar,hepsinde de başarısız oluyorlardı. Jimin 3 gündür MiCha'ya yemek yedirmek için ciddi bir uğraşa girmiş ama yapamamıştı.
Ama bugün asla pes etmeyecekti bu odadan MiCha'nın karnı doymuş bir şekilde çıkacaktı. Elindeki tepsiyle odaya girmiş yatakta oturmuş karşıdaki duvarı seyreden bedenin yanına yerleşmiş tepsiyide kendi kucağına yerleştirmişti. Ellerini MiCha nın saçlarına atıp şevkatle okşadı.
MiCha'nın gözlerinin altı hafif morarmış rengi solmuş dudakları kurumuş ve beyazlaşmıştı Jimin, yüzünü inceledi gözlerinin dolmasına engel olamamıştı meleğini bu halde görmek canını acıtıyordu.
Saçlarını okşayan elleri yavaşça yanağına kaydırdı Jimin'in eli yanağına değdiği an MiCha gözlerini kapattı ve derin titrek bir nefes verdi.
Şimdi ikisininde gözleri doluydu MiCha gözlerini kapattığı için onunki belli değildi gözlerini açtığı an ağlayacağını biliyordu o yüzden gözleri kapalı öylece bekledi.
Jimin yanağını okşarken konuşmuştu.
"Güzelim.."-JM
Sonra sustu neredeyse ağlayacaktı kendisini toparlaması lazımdı boğazını temizledi MiCha'nın yanağındaki elini çekti ve gözlerinin üstüne bastırıp gözyaşlarını kurttu sesindeki sahte neşeyle konuştu.
"Hadi yemek zamanı küçük hanım."-JM
MiCha öylece durmaya devam etti gözlerini açıp sürekli baktığı rengarenk üstünde çizimler olan duvara gözlerini dikti. Üyeler MiCha sürekli oraya baktığı için boyamışlardı. Düz duvara bakmak yerine renkli bir şeye bakıyordu en azından.
Jimin kaşığı çorba kasesinden çorba ile doldurup MiCha'nın ağzı yanmaması için hafifçe üflemiş soğuduğu kanaatine vardığında ise ellini dökülmemesi için kaşığın altında tutup ağzına yaklaştırmıştı.
"MiCha hadi aç ağzını."-JM
MiCha renkli duvara bakmayı sürdürürken kafasını sağa sola sallayıp istemediğini belirtti.
Jimin sabırla nefes verip ilk önce elindeki kaşığı tepsiye koydu sonrada yemek dolu tepsiyi masanın üzerine dikkatlice yerleştirdi ve konuşmaya başladı.
"Sevgilim bitanem 3 gündür ağzına yemek sürmüyorsun o güzel dudakların kurudu. Konuşmuyorsun yerinden kalkmıyorsun biliyorum canın çok yanıyor biliyorum hiçbir şey yapmak istemiyorsun ama yalvarırım böyle yapma. En azından konuş yemek ye ben.. sana bir şey olmasından çok korkuyorum nolur yapma böyle daha fazla yemek yemezsen hastalanacaksın meleğim.
MiCha gözlerini günler sonra Jimin'in gözleriyle buluşturmuştu bunun tepkisi ise kocaman bir gülümsemeydi. Jimin kendine doğru dönen bedeni hızla kollarının arasına aldı ve saçlarına bir sürü kelebek öpücüğü kondurmaya başladı.
"Seni çok özledim sevgilim.."-JM
MiCha da aynı şekilde kollarını sevgilisine sarmış ağlamamak için verdiği çabada başarılı oluyordu sonunda kendini toparlayıp konuşabilecek duruma geldiğinde dudaklarını araladı.
"Ji-jimin.."-MC
Jimin 3 gündür duymadığı özlemle beklediği sesi duymasıyla içini tarif edilmez bir huzur kaplamıştı kollarını karşısında ki bedene daha sıkı sararken konuştu.
"Söyle gökyüzüm."-JM
MiCha yutkunup dudaklarını araladı.
"Ben dü-düzelmek istiyorum bana yardım eder misin?"-MC
Jimin sevinçten kafayı yiyeceğini düşündü. Hızla cevap verdi.
"Tabi ki ederim miniğim sen ne istersen yaparım sen yeter ki iyi ol kendini benden uzaklaştırma."-JM
MiCha ağır ağır kafasını sallarken Jimin geri çekilip daha demin bıraktığı tepsiyi elleri arasına alıp sevgilisine döndü yüzündeki kocaman gülümsemeyle eline kaşığı alıp MiCha'nın dudaklarına hareket ettirecekken durdu ve kaşlarını çattı sonra geri tepsiyi bıraktı. Ayağa kalktı MiCha ne yapacağını merakla izlerken Jimin bir süre dolapları karıştırdı sonra elinde dudak nemlendiricisiyle geri eski yerine oturdu. MiCha'nın dudakladını istemsizce bir gülümseme kaplarken Jimin dudak nemlendiricisini MiCha'nın dudaklarına yediriyordu.
MiCha biraz sonra Jiminin dudaklarına krem süren elini tutmuş ve indirmişti
Bu sefer merakla bakma sırası Jimin'deydi. MiCha onun fazla meraklandırmadan ellerini iyice kavramış ve konuşmuştu."Dudaklarımın iyileşmesi için kreme ihtiyacım yok.."-MC
'Nas-"-JM
Sözünü yarıda kesen MiCha'nın dudakları olmuştu..
YB geldii artık dark günleri geride bırakıyoruz
Bölümü beğendiyseniz yorum yapıp oy vermeyi unutmayın
Sizi seviyorum 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
FanfictionDevam kitabı:TESADÜF 2 "Tanrıya yalvardım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Böylece senin bulunduğun yerlere sürekli güneş getirirdim. "