12🌕

3.7K 283 20
                                    


-MiCha'nın ağzından

Gözlerimi menejerin bağırışlarıyla zorla açtım bir iki kere kırpıştırdıktan sonra etraf netleşti.

Yavaşça doğruldum gün tam olarak aydınlanmamıştı biz neden bu saatte uyanmıştık? Odaya baktım ben ve Jungkook dışında herkes uykulu bir şekilde ayaktaydı.

"Hadi yataktan çıkın çok işimiz var daha."

İçimden lanetler etmeye başlamıştım.

"Ne işi ya sabah sabah?"-MC

Söylene söylene yüzümü sıvazladım.

"Bugün albüm çıkıcak ya MiCha ."-TH

Taehyung'un söylediği şeyle beynime bir soğuk hava galgası geldi. Evet bugün albüm çıkıcaktı ve bizim canlı yayınımız vardı.

"Hadi kalkın."

Oflayarak yataktan kalktım hayır yani tamam yayın felan var albüm çıkıyorda bu kadar erken kalkmamızı gerektirecek ne vardı?!

"Taehyung sen bu katın sonundaki banyoya git Jimin Hoseok'ların odasının ordaki banyoya git MiCha aşağıdaki banyoya git Jungkook bu odadaki banyoya hadi hızlı olun diğerleri hazırlanmaya başladı bile."

Sözünü ikiletmeden hepimiz kalkmıştık dolaptan üstümü alıp aşağıya indim.

●●●

Sonunda geleceğimiz yere gelmiştik yol boyunca menejeriin konuşmasına mağruz kaldım

Ben pek dinlemedim çünkü Yoongi bugün olacak şeyleri anlatıyordu bana aslında bakarsanız bazı hayranlar tarafından sevilmemekten çok korkuyorum neden bilmiyorum ama korkuyordum.

Bu yüzden Yoongi bana destek olmuştu. Hepimiz sıra sıra indik arabadan ve binaya girdik . Bir masanın etrafında toplandık.

Menejer ayakta masanın başında bana yapacaklarımı anlatıyordu bende beynime not ediyordum.

Küfür ve argo şeyler söylemek yokmuş.

Kendimi tutabilirdim değil mi?

Olurda bana tepki gösteren fanlar olursa cevap vermeyecekmişim.

Bu madde de benim için ben çok konuşulduğunda susamayıp cevap verebilirdim. Yine de kafamı salladım.

Üzerimizde mikrofon olduğu ve bizi duyabilecekleri için bunu unutup kendi aramızda özel bir şey konuşmayacakmışız.

Bu maddede ile pek ilgilenmemiştim kiminle ne özel konuşabilirdim ki?

Bu kadar maddenin benim için yeterli olduğu kanaatine varıp menejeri dinlemeyi bıraktım ve bakışlarımı bana pis pis bakan bir adet Jimin'e çevirdim.

-Jimin'in ağzından

Menejer hyung MiCha'ya yapacaklarını anlatırken bende onun üzerinde planlar kuruyordum benim kafama telefon atmanın bedelini ödeyecekti!

MiCha ya bulaşmak istiyordum onu sinirlendirmek çok hoşuma gidiyordu. Nedeni yoktu. Sanırım bu kadar ruhsuz davrandığı içindi.

Masanın üzerindeki kutularla sırıttım. Birazdan bizim buz kütlesi ketçap kütlesi olacaktı . MiCha menejer hyungtan gözlerini çekip bana bakmaya başladı .

♢♢

Menejer hyung gittiğinde bunu fırsat bilip yavaşça MiCha'nın önüne gittim masada duran ketçap dolu kaseye elimi uzattım .

MiCha bana dik dik bakıyordu. Onu umursamadan kaseye işaret parmağımı daldırdım.

Parmağım ketçap olmuştu hızlı davranarak ketçaplı parmağımıda MiCha'nın burnuna sürdüm .

TESADÜF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin