-Jimin'in ağzından
Bağırma sesleriyle gözlerimi açtım. Kafamı kaldırdım etrafıma baktım .
Taehyung ve Jungkook uyuyordu MiCha'nın yatağıda boştu .Yanlış duyduğumu düşünüp geri kafamı yastığıma koyup gözlerimi kapattım.
Ama aynı bağırtı yine geldi . Hızlıca elimi uzatıp telefonumu aldım saat 02.03' tü bu saatte neden böyle bir ses olsun ki ?
Yatağımdan kalkıp pencerenin önüne ulaştım. Pencereden baktığım an aşağıda kavga olduğunu anlamıştım .
Iyi de burda kimse kavga edemezdi biraz daha dikkatli bakınca gözlerim şokta açıldı.
Bu MiCha ahiiss bu kız . Hemen hırkamı alıp odadan çıktım. Manyak kız!
MiCha bir kızın kolunu döndermiş bir şekilde duruyordu bir de yerde iki kız vardı.
MiCha ve kolunu dönderdiği kıza öylece bakıyorlardı oldukça korkmuş görünüyorlardı. Kız bağırmaya devam etti.
"Bir fana nasıl böyle bir şey yaparsın.. bırak beni ahh! DAVA EDECEĞİM SENİ!"
"Yaa daha demin bana artislik yaparken fanlığını unutmuştun!"-MC
Hemen olaya müdehale etmem gerekiyordu. Hızla yürüyüp MiCha'yı kızdan ayırdım.
Kızda bileklerini ve kolunu ovalarayarak ayağa kalktı sonra diğerlerine işaret yaptı ,hızlıca yanımızdan ayrıldılar.
Sinirle MiCha'ya döndüm. Bu sefer çok oluyordu!
"Nasıl bir fana vurursun!"-JM
Diye çıkışmıştım.
"O istedi böyle olmasını ben uyardım onu bana bulaştı bedelini ödedi."-MC
Bütün sakinliğiyle cevap veriyordu.
"Bir fana nasıl vurabiliyorsun kim sana o yetkiyi verdi!"-JM
Omuz silkti. Beni çıldırtacaktı.
"Onlara kim gece gece bana bulaşmalarının yetkisini veriyse banada o yetkiyi verdi hem.. hem seni ne ilgilendirir bilmeden görmeden gelmiş burda konuşuyorsun!"-MC
"Gördüm seni kızın kolunu döndermiştin benide ilgilendirir çünkü onlar bizim fanlarımız!"-JM
"O zaman fanlarına sahip çık boş boş hareketler yapmasınlar anladın mı?!"-MC
Gerçekten umursamaz bir aptaldı.
"Bu ne umursamazlık ya hem eve bu saatte gel hem fanları döv!"-JM
"Sana hesap mı vereceğim ya zaten kabulde etmiyorsun hiçbir şeyi yorgunum."-MC
Omuzuma çarparak yanımdan geçti cidden bu kız beni çıldırtıyor . Arkasından eve girdim . Odaya çıkmadan önce mutfağa uğradım sonra odama çıktım .
Herkes uyuyordu bende yatağıma girdim ve olanları düşünerek gözlerimi kapattım. Sabah ilk iş aşağıda olan olayı çözmekti.
Sabah
Erkenden kalktım ve güvenliğimizin odasına gittim. Güvenlikten dün gecenin görüntülerini bana izletmesini istemiştim.
MiCha tam kapıyı açacakken dünki üç kız gelmişler . Ilk önce MiCha ya vurmaya çalışmışlar.
MiCha onları itip tekrar içeri girmek için hazırlanmış ama bir kız saçından tutmuş bunun üzerinede MiCha kızları dövmüş . MiCha haklıymış dün ve ben onu suçladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
FanficDevam kitabı:TESADÜF 2 "Tanrıya yalvardım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Böylece senin bulunduğun yerlere sürekli güneş getirirdim. "