MiCha'nın ağzından
1 hafta sonra..
O gün Jungkook'la evdeki herkesden iyi bir azar yemiştik Jungkook'a her ne kadar benim yaptığımı söylemesini istememe rağmen inatla kendinin de istediğini söylüyordu.
Jimin'e kimseyle kavga etmemem konusunda söz vermeseydim şimdiye dövmüştüm ama malesef ne zaman biri için içimden "şimdi tam sırası kaç ağzının üstüne" diye geçirdiğimde Jimin'in "bir daha kavga yok söz ver bana güzelim" dediği ve benimde söz verdiğim geliyor ve kendimi frenliyordum.
Bunun dışında başka şeylerde olmuştu resmen zorla okula götürülüyorduk! Her sabah bizi birisi okula bırakıyor her akşam alıyor birde üstüne arada okula birini yollayıp okuldamıyız diye baktırıyorlardı.
1 haftadır şirkete gidip çalışmadığım içinde kendimi kötü hissetmem üstüne gelince.. kısacası kafayı yemek üzereydim enerjimi boşaltmak adına tekrar bir dövüş kursuna yazılmak istemiştim.
Sevgilim her ne kadar istemesede.. ona ilk söylediğimde tepkisi "bundan daha masum şeyler yapabilirsin mesela baleye ne dersin? Zaten yeteri kadar insanın üstünde orantısız güç kullandın ha?"
Bunu demesinin nedeni ise benim gücümü denemek için beni kışkırtmıştı güçsüz olduğumu düşünüyordu.. Haha ta ki koluna geçirdiğim sağlam yumruğa kadar oturduğu yerde 2 ye katlanırken Tae onunla alay etmiş "bu kadar mı güçsüzsün Jimin?" Demişti
Bunun üzerine onu birazcık ama birazcık pataklamış olabilirim işte o gün birine vurma yasağım Jimin tarafından gelmişti bu benim enerji atma şeklimdi bir kere ama yinede söz vermiş ve o günden sonra kimseye el sürmemiştim.
Bileğim tam olarak düzelmemişti doktora göre ama bana göre düzelmişti o yüzden sabah herkes kahvaltıdayken hızla hazırlanmıştım yavaş yavaş merdivenlerden indikten sonra mutfağa bir göz attım ıyy o pis GoEun da vardı ama hiç moralimi bozamayacaktım biraz daha mutfağı izledim uygun bir an bulunca kaçacaktım ki Jimin'le göz göze gelene kadar üstümü süzdü ve kaşlarını çattı ne olduğunu anlamıştı o yerinden kalkarken ben merdiven basamaklarının 5 basamak yukarısından yere atladım bir elimi yere koyarak düşmemi engellemiş sonrada hızlıca toparlanıp kapıya doğru koşmuştum sesten ve Jimin'in masadan kalkmasınsan dolayı diğerleride bana dönmüştü.
"MİCHA SAKIN!"-JM
"Noluyor ya?"-HS
Ben hızla kapıdan çıkarken Jimin de bana yetişmek üzereydi kolumu yakaladığında hızlıca ona dönüm
Özür dilerim sevgilim
Diye içimden geçirip eğilip dişlerimi güzel koluna geçirdim bağırarak hala kolumu tutuyorduki diğerleride beni tutmak için gelmişti bir yandan Jimin kolumu bıraksın diye saha sert kolunu ısırırken diğer yandanda diğerleri de beni tutmasın diye etrafa tekmeler savurdum.
"KIZIM KAFAYI MI YEDİN BIRAKSANA KOLUMU!"-JM
"DURSANA MİCHA!"-JK
En sonunda birisi etrafa savurduğum bacağımı yakaladığında şuan kaçamayacağımı anlayıp çenemi gevişettim Jimin hızla kolunu çekerken kendimi nefes nefese yere attım kendimi yere attığım için ayağım bırakılırken cebimden telefonumu çıkarıp çimlere atığımda herkesin odağı ora olmuştu bu sayede hızla yerimden kalkıp koşmaya başladım arkamdan sadece Jimin'in bağırışını duymuştum.
"MİCHA! TANRIM ÇILDIRACAĞIM."-JM
Sinsice gülümseyip evden tamamen uzaklaştığıma emin olduktan sonra adımlarımı yavaşlattım.
Ben MiCha kaçamayacağım yer yoktur hahayt!!
Ezbere bildiğim yolu aşıp YaeHwa hanımın evine geldim.
》》》》》》》》》》》》》
"Sen manyaksın kızım ne demek kolunu ısırdım."-YH
Umursamazca omuz silktim
"O da benim kolumu tutmasaydı günlerdir yalvarıyorum şirkete gitmek için."-MC
Demiş ve kahvemden bir yudum almıştım mutluydum.
"Aranız nasıl peki?"-YH
"Beni mutlu ediyor bende onu birbirimizi seviyoruz güzel gidiyor yani gereğinden fazla güzel.."-MC
"Seni hiç böyle göreceğimi tahmin etmezdim MiCha."-YH
Kaşlarımı kaldırıp indirdim.
"Bende ama işte oldu güzelde oldu bence neyse ben gidiyorum şirkete geçeceğim."-MC
"Kendine dikkat et Jimin'ide yıpratma."-YH
Diyip gülmüştü. Oyuncu bir tavırla güldüm.
"Ne yıpratıcam be sadece fazla hareketliyim."-MC
Ayrıldıktan sonda şirkete doğru yürümeye başladım.
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Önümde duran şiketle hevesle kapıya adımlamaya başladım kapıyı açıp tam içeri girmiştim ki bir çift kızgın gözle karşılaştım. İşte şimdi bitmiştim.
"Tanrım MiCha beni delirteceksin gerçekten!"-JM
Yine oturmuş güzelce azarımı işitiyordum.
"Sabah yaptığın şeylerin farkında mısın?"-JM
Tabiki farkındaydım bence gayette eğlenceliydi ama diğerleri eğlenmişe benzemiyordu.
"Sanırım ama bende haklıyım evde çok sıkılmılmıştım sevgilim~"-MC
Diyip dudaklarımı büzdüm onu yumuşatacaktım inanıyordum yüzünde ufak bir değişim olmuştu ama hemen kendini toparlayıp aynı ciddiyete büründü.
"Hadi ama o kadarda kötü değildi sabah olanlar."-MC
İnanamıyormuş gibi yüzüme baktı.
"DEĞİL MİYDİ? AZ DAHA KOLUMU KOPARTIYORDUN!"-MC
"Sende kolumu tutmasaydın ne yapabilirim?"-MC
"Birde kendini savunuyorsun."-JM
Başımı eğip yere baktım ellerimide önümde birleştirdim şuan tam bir çocuk gibi göründüğüme emindim sessiz bir şekilde konuşmaya başladım.
"Isırdığım yeri göstersene."-MC
Derin bir nefes alıp hırkasının kolunu sıyırıp kolunu bana uzattı.
Isırdığım yer morarmıştı kendime lanetler ederken kolunu tutup parmak uçlarımı morluğun üzerinde gezdirdim.
"Özür dilerim.."-MC
"Önemli bir şey yok merak etme."-JM
Birden telaşlanmıştım.
"Krem sürelim yada yada saralım kolunu cidden kopartıcakmışım ah lanet olsun bana."-MC
Hızla geri çekilip koluna saracak bir şeyler arayacağım sırada belimden tutup beni kendine çekmişti bedenlerimiz arasındaki mesafe hızla sıfıra inerken nefesimi tutup kalp krizi geçirmemeye çalıştım o ise pis pis sırıtıyordu.
"Aslında yapabileceğin bir şey var."-JM
"N-ne?"-MC
Gülerek dudaklarıma baktıktan sonra tekrar gözlerimizi birleştirdi.
"Öpersen geçer."-JM
Bence bölüm güzel oldu yorum yapıp oy atmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
FanficDevam kitabı:TESADÜF 2 "Tanrıya yalvardım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Böylece senin bulunduğun yerlere sürekli güneş getirirdim. "