30🌕

3.3K 261 49
                                    


Kafasını tekrar MinJoon ve Jungkook'a çevirdiklerinde hala MiCha'ya baktıklarını gördü.

MiCha'nın ıslandığından dolayı üzerindeki beyaz tişört tamamen üstüne yapılmıştı ve içi olduğu gibi görünüyordu.

Jimin sinirle MiCha'nın bileğine yapıştı. MiCha daha ne olduğunu anlamadan Jimin'in peşinden sürükleniyordu bile.

Jimin farkında olmadan o kadar çok sıkıyordu ki birde hızlı hızlı gidince MiCha'nın bileği incinmişti.

Jimin hızla kendi odasına girdiğinde MiCha'da arkasından girmişti. Jimin bileğini bırakıp dolabına yöneldi.

MiCha bileğine bakarken Jimin siyah bir tişört çıkarmıştı MiCha'ya döndüğünde MiCha'nın bileğini gördü kızarmıştı.

Bileğini o halde gördüğünde tüm siniri uçup gitmişti elindeki tişörtü yatağının üstüne koydu yavaşça elini MiCha'nın bileğine uzattı. Bileğini ellerinin arasına alırken konuştu 

"Özür dilerim.."-JM

MiCha bir şey demiyordu sadece Jimin'in bileğine odaklanmış olan minik gözlerine bakıyordu.

Jimin MiCha'yı yavaşça çekerek yatağına oturtturdu kendiside karşısına oturdu biraz daha bileğini inceledikten sonra bileğini.

"Önemli bir şeyi yok bak gayet iyi."-MC

MiCha bileğini bükerek oynaymıştı. Jimin öylece dururken MiCha'da onu inceliyordu.

Kusursuz bir yüzü vardı. Minik gözleri,minik burnu,dolgun dudakları,pürüzsüz yüzü... Park Jimin harikaydı.

MiCha'nın kendisine baktığını fark etmişti. Birbirlerlerine derin derin bakıyorlardı. Dakikalarca sebepsizce öylece birbirlerine baktılar bu bakışmayı bozan arka bahçeden bağıran MinJoon'du. Jimin hemen kendine geldi boğazını temizledi aynı şekilde MiCha'da.

"MiCha bileğini çok oynatma istersen üstünü değiştirmene yardım edebilirim?"-JM

Dedi MiCha böyle şeyleri pek takan bir insan değildi. Sinirli zamanlarına denk gelicekti ki kızsın. Sadece başıyla onaylamıştı.

Jimin yavaşça MiCha'nın tişörtünün eteklerinden tuttu ve çıkarttı hiç vakit kaybetmeden kendi tshortünü MiCha'nın kafasından geçirdi ve giydirdi. MiCha ayağa kalkıp kapıya doğru ilerlerken konuştu.

"Ben odamdayım üstü değiştir gel inelim."-MC

Odadan çıkıp kapıyı kapatmıştı. Jimin bir süre arkasından baktı sonra hızlıca üstünü değiştirdi. Odasından çıkıp MiCha'nın odasına yöneldi. Kapıya yaklaştı yacaşça açtı kapıyı.

MiCha yatağa uzanmış tavana bakıyordu kapı sesiyle yerinden doğrulmuştu. Göz göze geldiklerinde Jimin nedensizce gerilmiş ve gözlerini kaçırmıştı eliyle ensesini kaşıyarak konuştu.

"İnelim mi?"-JM

MiCha kafasına sallayarak onayladı ve yerinden kalktı kapıya doğru ilerlemeye başladı Jimin de peşindeydi.

Aşağıya indiklerinde MinJoon ve Jungkook garip garip MiCha ve Jimin'e bakıyordu. Yanlarına vardıklarında Jimin MiCha nın duymayacağı şekilde dişleriri sıkarak konuştu.

"Mal mal bakmayın önünüze dönün!"-JM

MinJoon ve Jungkook anında önlerine dönerken Jimin'in annesi bağırdı. 

"Yemek hazır hadi gelin!"

MinJoon sevinç çığılıkları atarak önden masaya doğru koşmaya başlamıştı bile diğerleri arkadan gülerek ona bakıyordu onlarda MinJoon'un peşinden masaya gitmişlerdi. 

TESADÜF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin