Jimin'in ağzından
MiCha birleşmiş olan ellerimize bakıp sırıtıyordu bende onun güzel yüzüne bakarak iç çekiyordum.
"Çok güzel lan!"-MC
Diye birden sesizliği yüksek sesiyle bozduğunda yerimden sıçramıştım.
O ise dövmesi yapılmış kolunu gözüme sokmaya çalışıyordu. Hayır hayır gerçekten sokmaya çalışıyordu. Heyecanı karşısında gülümsedim gözümün üstündeki kolunu çektim ve kendimden biraz uzaklaştırdım kendi kolumla yan yana getirdim.
(Güneş MiCha, ay Jimin)
MiCha büyülenmiş gibi kollarımıza baktı.
"Evet gerçekten güzel."-MC
Tekrar yürümeye başladığımızda sakince sordum
"Ee nereye gidiyoruz?"-JM
O çocuksu heyecanını hiç kaybetmeden bana dönmüştü.
"YaeHwa'nın yanı-"-MC
Dediği şeyin farkına varınca donup kalmış gülen yüzüde solmuş ve gözleri dolmuştu.
Gözlerini kaçırıp derince yutkunduktan sonra önüne döndü.
"Bil-bilmem farketmez."-MC
O Adımlarını devam ettirirken ben içimden lanetler ediyordum resmen arkadaşının ölümünü unutmuştu daha demin sonra tekrar konuşmaya başlamıştı.
"Şey eve gidelim bence."-MC
Başımı sallayarak onu onayladıktan sonra MiCha'yı kendime doğru çekmiş saçlarının arasına öpücükler koymuştum ve eve doğru yavaş yavaş yürümeye başlamıştık.
...
Yazarın Ağzından
Sonunda eve geldiklerinde Jimin salona diğerlerinin yanına gitmişti MiCha ise su içmek için mutfağa ilerlemişti 1 aydır buraya gelmiyordu ve özlemişti.
MiCha mutfağa girdiğinde karşılaştığı beden ile damarlarında kan değilde sinirin aktığını hissetmişti.
Bu kadının burada ne işi vardı?
GoEun igilendiği şeyi bırakıp arkasını dönmüş MiCha'yı gördüğünde yüzüne bir sırıtma eklemişti. Bu MiCha'nın daha çok sinirlerini bozmuştu bugüne kadar çektiği acıdan dolayı aklına gelmeyen o olaylar birer birer beynine doluşurken dişlerinin arasından tısladı.
"Senin ne işin var burda?"-MC
GoEun yüzündeki sırıtmayı bozmadan koca kalçalarını arkadaki masaya yaslamış kollarını da gögüsünde bağlamıştı.
"Ah demek geri döndün ben biraz gurur yapacağını zannetmiştim ama belli ki gurursuzmuşsun."-GE
MiCha çoktan içinde bir savaşa başlamıştı onu dövmemeliyim.. onu dövmemeliyim.. onu dövmemeliyim.. onu dövmemeliyim.. onu dövmeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Hayran KurguDevam kitabı:TESADÜF 2 "Tanrıya yalvardım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Böylece senin bulunduğun yerlere sürekli güneş getirirdim. "