O 12 pojechaliśmy do sklepu. Kupiłyśmy dużo zeszytów, a także kredki, ołówki, piórniki, książki.
Dzisiaj poszłyśmy pierwszy raz do szkoły. Było dziwnie. Wszyscy się na nas gapili.
Na pierwszej lekcji przyszła nasza nowa wychowawczyni i przedstawiła nas całej klasie.
- klaso to jest Magda a to Klara przywitajcie się.
- Cześć! - przywitała nas klasa.Usiadłyśmy w ostatniej ławce.
Druga lekcja to był język polski.
Trochę mi się nudziło i Magdzie też.
Kiedy zadzwonił dzwonek na przerwę podeszła do nas jakaś dziewczynka.
- Cześć! Mam na imię Karolina.
- Cześć. - odpowiedziałyśmy.
- Mogłybyśmy się zakumplować?
- Myślę że tak. - odpowiedziałam.
- Ja też tak uważam.- powiedziała zdecydowanym głosem Magda.Rozmawiałyśmy przez całą przerwę.
Później nadszedł czas na matematykę. Nic kompletnie nie rozumiałam.
Następny był angielski tu w ogóle nie wiedziałam o czym pani mówi.
Piąty był WF.Bardzo się cieszyłam. Graliśmy w siatkówkę.
Szósta była plastyka. W końcu mogłyśmy odetchnąć po WF.Gdy skończyliśmy lekcje Karolina czekała z nami przed szkołą.
Pani Olga i mama Karoliny przyjechały w tym samym czasie.
Pożegnaliśmy się z nią i pojechałyśmy do domu w drodze opowiadaliśmy pani Oldze jak było w szkole.W domu byłyśmy o 14:00 zjadłyśmy obiad i poszłyśmy odrabiać lekcje.
- Pani Olgo pomoże nam pani?
- Tak już idę. - odpowiedziała pani Olga.
Z pomocą pani Olgi odrabianie pracy domowej zajęło nam niecałą godzinę.
Zaczęłyśmy pakować się na jutrzejszy dzień pierwsza Matematyka później angielski, religia, WF i Polski.
Poszłyśmy na spacer z Kasztankiem.Wróciłyśmy z niego o 16:00. Nakarmiłyśmy go i poszłyśmy do swojego pokoju. Rozmawiałyśmy o Karolinie, o naszej przyjaźni.O 19:00 przyszedł czas na kolację akurat wrócił pan Marek.
- Jak było w szkole - pytał pan Marek.
- Dobrze. -odpowiedziała Magda.
- Jedna dziewczynka z klasy postanowiła zaprzyjaźnić się z nami. - powiedziałam.
- A jak ma na imię? - spytał pan Marek.
- Karolina - powiedziałam.
- A jak wygląda? - pan Marek nie przestawał zadawać pytań.
- Ciemnobrązowe włosy, brązowe oczy i wysoka.
- To ja ją znam mieszka parę domów stąd...⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Mam nadzieję że ten rozdział się podobał. Przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne. Życzę mokrego śmigusa dyngusa:-)
CZYTASZ
Kim ona jest?!
AdventureKlara mieszka w domu dziecka. Ma tylko jedną przyjaciółkę. Chciała być adoptowana ale bez Magdy się nie ruszy. W końcu ktoś ją adoptuje i...