Capitolul cinci.

441 55 1
                                    

Mi-am simțit fața stropită ușor cu apa, iar pleoapele mele s-au deschis. Sunt goală sub jetul de apa, corpul meu situat in apa caldă și insipida, întins in cada albă, perfect albă. Ma uit la chipul palid, ce sta la marginea căzii, lângă capul meu. Buzele sale mai subtiri decât ca de obicei, lipindu-se intr-o linie dreapta de o morbidețe înfricoșătoare, maxilarul și pomeții sunt mult mai definite, iar verdele deschis, îmi transmite panică și fiori pe șira spinării, atat de rece. După ce analizez mai bine situația, tresar, și îmi ascund cât de cât părțile intime. Respirația mea devine agitata, iar obrajii mei mai roși ca niciodată. Tresar încă odată când ii simt mâna rece, parcă înghețată, peste mana mea ce îmi ascunde un sân. Îl privesc îngrozită de situație, iar acesta are aceasi privire morbidă. Parul sau răvășit, cade pe umeri săi, fiind la vârfuri ud, mici picături de apa, stropind podeaua, iar tricoul sau alb îmbibat in umezeala, e aprope ud.

Nu știu ce ma face mai confuza. Faptul ca nu îmi amintesc nimic după ce am căzut pe podea, sau faptul ca sunt goală in fata sa, intr-o cada, iar el pare ca tocmai ce a trecut printr-o furtuna.

Din prespectiva lui Harry

Am alergat cu ea in brate pana la baie, dând repede drumul apei fierbinți, înspăimântat de gândurile ce se croiau in capul meu. Am așezat-o ușor in cada, având grija sa-i pun capul cât mai delicat posibil pe marginea cazii. Sângele ei curgea neîncetat, și se prelingea pe tot gâtul, iar podeaua era rosie in urma noastră. Respirația ei devenise din ce in ce mai gravă, veninul reușind sa acționeze puternic la acel impact dur cu podeaua, creându-se o eroare in corpul sau. A avut noroc ca otrava a rămas doar in acel loc unde a fost muscata, dar din cauza zdruncinării s-a împrăștiat. Am rupt hainele ei după o mică încercare eșuată de ai da hainele jos, și le-am aruncat pe toate într-un colț impreuna cu ghetele sale. Pielea sa de un alb opac era scufundată sub apa fierbinte. Parul sau lung și cret era însirat pe lângă cap încurcându-ma. Am scos elasticul din parul meu și i-am strâns parul, având grija sa nu fac vreo mișcare greșita, și l-am dus pe tot in mijlocul capului, facand rapid un coc dezordonat. Am deschis repede dulapul de lângă ghiuveta, și am scos trusa medicală de care credeam ca nu voi avea nevoie niciodată. Am scos din ea acul și ața chirurgicală. Mi-am turnat puțin spirt in palme, încât sa îmi dezinfecteze mâinile și am început sa cos acea rana, cu mii de emoti și degete tremurânde. Nu sunt religios, dar începusem sa ma rog in gândul meu, ca nu cumva sa fac o greseala. Prima data când fac asta, norocul meu este ca simt tot ce este sub piele, știu pe unde sa bag acul, pe unde să-l scot.

După ce am terminat, am luat un prosop curat și am început sa curat petele de sange, de pe pielea ei. Am îmbibat prosopul in apa și am încercat sa frec fin pielea sa alba. Am traversat pielea sa moale cu acel prosop, ajungând in fiecare loc. Sângele ei nu circula normal acum, din cauza veninului, era din ce in ce mai lent, iar asta era cea mai buna soluție sa ii pun din nou sângele in mișcare. Am lăsat prosopul de o parte și mi-am folosit mâinile. Am luat-o de la capăt, de data aceasta mult mai intens, de la degetele de la picioare pana la umeri. Dintr-o data corpul ei s-a încordat și a început sa tremure, iar din gura ieșeau spume. Total confuz m-am ridicat in picioare și am întors-o repede pe o parte, citind asta intr-o carte, i-am verificat pulsul dar inima ei bătea mult prea repede. Veninul ii ataca organismul, am stat câteva secunde sa ma gândesc, și am ajuns la concluzia ca nu o puteam lasă sa moara, atâția ani de antrenament, și totuși iată-ma aici, luând decizia ce va salva câteva funduri, dar îngropându-ma pe mine. M-am aplecat spre ea, și mi-am apropiat capul de acea rana. I-am prins capul in mâinile mele, și mi-am înfipt colții in rana, sângele țâșnind peste tot. Se simțea atat de ciudat, și gustul acela ma făcea sa gem de placere, as da cu piciorul la tot, fara sa ma intereseze consecințele, mi-as dori mai mult, uitând de tot, fiind complet euforic timp de câteva secunde, dar conștiința și antrenamentul ma trezesc din nou la realitate și ma opresc. Am supt toată cantitatea cu venin din sângele ei, poate puțin mai mult chiar, dar o durere de cap după toată mizeria asta, nu o sa supere pe nimeni.

M-am tras înapoi, și tremuratul s-a transformat intr-un tremurat violent, o criza pot spune. Am ridicat-o rapid din cada, și am alergat cu ea in brate, înapoi in camera. Am așezat-o pe pat, și m-am uitat la ea timp de doua minute, fără sa am idee ce se întâmpla. Respirația devenise normala, iar criza trecuse treptat, ochii săi fiind încă închiși. Auzeam cum inima isi revenea și bătea normal in pieptul ei, iar respirația ei se audea bine. Am șters coltul tricoului meu sângele ce se prelingea de pe gat in jos, cearceaful alb fiind acum roșu. Am luat-o cu grija in brate și am dus-o înapoi in cada. Am lăsat apa calda sa curgă din nou peste corpul sau, și mi-am șters sângele de pe față și mâini, tricoul meu negru fiind pătat cu mici picături de sange, dar clătit cu stropii de apa ce au sărit din cada, și de pe pielea sa. Si doar așteptam sa se trezească. Am stat lângă ea și am supravegheat fiecare gest, timp de trei ore, i-am analizat toată ființa, memorand fiecare detaliu ce o descria fizic. Fața ei mică, pleoapele vinete închise ușor, genele lungi acoperindu-le pe cele de jos, cearcănele de sub ochi, și buzele întredeschise. Luptandu-ma cu pofta mea intensa dar neumana, același gust vechi și dulce.

Suflet dăruit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum