Kezdetek

395 9 0
                                    

A Roxfortban vagyunk, a Griffendél klubhelységében,az elsőéves lányok szobájában. A szoba nincs zsúfolva, a legtöbben lent vannak, beszélgetnek, ismerkednek. Szeptember 2-a van. A szobában csak két 11 éves újdonsült Griffendéles lány van. Ha jobban megfigyeljük őket, akkor kiderül, hogy egymás kiköpött másai. Az egyik törökülésben ült az ágyán, és egy levelet írt. A másik épp a ládája fölé hajolt, és kivett belőle, egy precízen összehajtogatott talárt.

-Chelest, anya nem azt mondta, hogy ne küldjünk rögtön az első héten baglyot apának?-kérdezte a szőkés hajú lány a testvérétől, amint lehajtotta a láda tetejét.Bizony, a két lány egy ikerpár, de még milyen ikerpár! Ők bizony az igazgatónő ikerlányai, Rose Granger-Weasley professor és Scorpius Malfoy második és harmadik gyermeke.Chelestia és Anastasia Malfoy különleges gyerekek. Talán csak a szüleik miatt, talán nem, de annyi bizonyos, hogy igazi bajkeverők mind a ketten.

-Miből gondolod, hogy apának írok?

-Öhm... Mondjuk abból, hogy anya itt van a kastélyban, mással meg nem igazán vagy olyan kapcsolatban, hogy levelezgess!

-Jó tényleg apának írok, de csak azért, hogy megbizonyosodjak arról, hogy Ferra jól kézbesít-e!-Ferra egy gyöngybagoly, akit Chelestia a 11. születésnapjára kapott az édesapjától.

-Sziasztok!-szólalt meg egy hang az ajtóból, mire mindkét Malfoy lány felkapta a fejét. A hang forrása Lysa Miller, a lányok egyik szobatársa volt.- Csak azért jöttem, hogy szóljak, hogy lassan kezdődik a vacsora, gyertek le a nagyterembe!- Így a három lány együtt elindult lefelé.

-Azon gondolkodtam...- szólalt meg útközben Anastasia-... hogy meglátogathatnánk anyát, mondjuk este, úgy igazán bulis lenne!- úgy is lett Chelest társa volt testvérének mindenféle kalandban, ezt talán anyai nagyapjától örökölhette, Ron Weasleytől.Még vacsoránál beszéltek Frank-kel, aki történetesen Albus Perselus Potter fia, és a Mardekár ház büszke tagja, hogy tartson velük, az éjszakai kalandra. A fiú igent mondott, így kerek lett a csapat, a ikrek, Frank,Lysa, és Frank barátja Sabian ( Sabian egy kedves, fakó hajú fiúcska volt, mugli születésű, de ez nem zavart senkit. A fiú szülei magyarok voltak, de meghaltak egy autóbalesetben, mikor Sabian még csak két éves volt, azóta a keresztszüleivel élt Londonban, akik történetesen egy varázsló, és egy boszorkány, szóval a megfelelő környezetben nevelkedett ahoz, hogy szint ,,aranyvérű,, varázslóként kezdhesse meg a Roxfortos éveit) készen álltak a nagy felfedezőtúrára...


.........................................................................................

Ez lenne az első fejezet, ebben végül is csak a jövőbeli szereplőkről esett szó, a történet meg nem kezdett el kibontakozni, úgyhogy egyenlőre még nem túl érdekes!

Remélem tetszett, amint tudok jövök a következő résszel, addig is jóolvasgatást, mindenkinek!

Merengő: történetek Rose Granger-Weasley emlékeibőlWhere stories live. Discover now