Árulás?

47 3 0
                                    

Matthew még rémült arccal, vetett egy utolsó pillantást a távolodó párosra, majd végigmérte az ott maradtakat, és ravaszan mosolyra húzta a száját. Anastasia értetlenül bámult Lysára, aki a fiú tetteire ragálva hátra lépett. Összenézett Sabiannal is, aki szintén értetlen fejet vágott.

-Szóval...- kezdte Matthew, immár kellően gonosz mosollyal.- Vegyetek be a csapatba, vagy kitálalok az IGAZGATÓNŐNEK!- A két lány ismét egymásra nézett. És Lysa kicsit fel is sikoltott. Sabi elbizonytalanodva leeresztette karját, majd kissé remegő hanggal válaszolt.

-Csak blöffölsz! Nem lennél rá képes!

-Fogadjunk?!- kérdezte kajánul Matthew, majd odasélált Anastasiahoz. Mivel jóval magasabb volt a lánynál, igazán megrémítette őt. A lány felé hajolva súgta neki.

-Jól vigyázz Malfoy, az apád elszúrta az én apám hírnevét is!- eközben An rémült arccal várta, hogy mi lesz.

Most Sabian és Lysa pillantottak össze. Sabi már vette volna elő a pálcáját, de Lysa figyelmeztetően megrázta fejét, hisz tudta, hogy McMillan nem viccelt, ő mindenre képes, és ha még meg is sértik biztos, hogy beárulja a csapatot.

Sabian megragadta a megdermedt An karját és távolabb húzta fenyegetőjétől, majd így folytatta.

-Látom jó színész vagy McMillan, és milyen bátor! Meg mertél fenyegetni, egy 11 éves kislányt! Bravó!- gúnyolódott Sabi. Pedig nem volt magabiztos, és nem volt terve sem, hogy mit csináljanak, így úgy döntött, hogy inkább húzza az időt.

-Most nagy a szád Tenessy, de nem tudom mi lesz veled, ha kirúgnak. Mész haza a mamihoz?! Ja, nem tudsz! Sárvérű! - Matthew gonoszan felnevetett, ez tényleg új volt a fiútól... Talán mégis csak színészkedett?...

-Hogy kerültél te a Hugrabugba McMillan? Te egy tipikus Mardekáros vagy!- gúnyolódott immár Lysa is. A mardekárosnak titulált fiú, vettett egy megvető pillantást Lysára, de válasz nélkül folytatta.

-Fogytán a türelmem Malfoy, várom a válaszod! - a fiú ismét villantott egy kaján mosolyt.

-Nem győztél meg McMillan! Miért kellene bevennünk téged?!- vágott vissza Anastasia.

-Hát, azért, mert iszonyat jóképű vagyok, meg még okos is!- ironizált a fiú. Aki addigi ravasz mosolyában felvillant a Hugrabugos létét mutató ártatlanság- Kérlek Malfoy, nem fogod megbánni!- ereszkedett térdre és összekulcsolta kezét. Bocsiszemekkel bámult An-re, és még a száját is lebiggyesztette.

Anastasia most újból körbepillantott. Lysa meghatódottan bólintott, hogy megbízhatnak a fiúban, és befogadhatják ( bár ennek valószinűleg legfőbb oka az volt, hogy Matthew valóban elég helyes volt.), viszont Sabian ismét karba tett kézzel állt, és mikor pillanata összetalálkozott Anastasiaéval nemlegesen megingatta a fejét.

-Szóval, McMillan, látom kémkedtél utánunk, ez bizonyítja elszántságodat, ami jól jön, ha az mber tiltott dolgot csinál, én IGENT mondok, viszont mint látod, mi egy csapat vagyunk. A csapat tagjai összetartanak jóban rosszban, és számíthatnak egymásra, MINDIG! Így most a döntésben is engedek nekik szabad akaratot, szóval...-  fordult oda Lysahoz, és Sabihoz.- Mit gondoltok? Megbízhatunk benne? Adunk neki esélyt, hogy tagja legyen a csapatunknak?

-Természetesen, én, teljes mértékben megbízom benne!- felelt Lysa, hevesen bólogatva. Ez a stílus nem volt jellemző a lányra, így An kissé meg is zavarodott, megráuta a fejét, mint aki egy álomból próbál visszatérni, de határozottan bólintott, majd Sabianhoz fordult. A fiú kicsit habozott, majd sóhajtott egy mélyet, és beadta a derekát.

-Huh, na jó! De tudd meg McMillan mi sosem leszünk jóban!- szögezte le Sabi, majd komoran elsietett. 

-Huhú! Azaz!- ujjongott Matthew, és átölelte Ant, mire Lysa durcis fejjel követte Sabi példáját. An arrébbtolta Matthewt és határozottan folytatta.

-A vacsoránál egyeztetjük a következő megbeszélés időpontját, viszont látásra!- majd magára hagyva a Hugrabugos fiút, elindult vissza a kastélyba. Noha tudta, hogy a fiú nem teljesen volt őszinte velük, viszont becsületes lánynak tartotta magát, így tudta, hogy amit megígért, azt be is kell tartania.


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Tudjátok azon gondolkodtam, hogy csinálhatnék egy olyan  ,,fejezetet,, ahol bemutatom a szereplőket, esetleg tehetnék róluk képet is, mert valóban kicsit kavaros, ez a sok név, a sok személyiség.

Ha tetszik az ötlet kommenteljetek, vagy vote-oljatok!!

Puszii!!

Merengő: történetek Rose Granger-Weasley emlékeibőlOnde histórias criam vida. Descubra agora